Amazone schreef::shock: Pierre: hou nou toch eens op, joh!!!![]()
(Ik doe geen oog meer dicht voor zaterdag!!!)
Wat doe ik NU weer ,Wea?
Enne we overnachten trouwens bij jullie buren , dus komen zaterdagnacht wel even een pilsje pakken........
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Amazone schreef::shock: Pierre: hou nou toch eens op, joh!!!![]()
(Ik doe geen oog meer dicht voor zaterdag!!!)
Pierre Brouwer schreef: Enne we overnachten trouwens bij jullie buren , dus komen zaterdagnacht wel even een pilsje pakken........
Gladiator schreef:en heb even een vraagje in het rallykrantje staat dat dit jaar publieksinfo op verschillende plaatsen te verkrijgne is bla bla bla...
en dan voor 10 euro krijg je een tas met overzichtkaart, rallykrant, autosportblad,stickers,een keycord met tijdschema en nog veel meer....
zit hier ook de toegang iets bij??. Nee toch die moet je dan toch ook nog eens betalen?.. en weet iemand ook of je daar ook zo'n routekaartje krijgt waar de rally's zijn?(was vorig jaar wel) :lol:
official No. 27768 schreef:volgens het KNMI wordt het zéér waarschijnlijk droog en zonnig,
voor de rijders, publiek en ook voor ons is dat altijd zeer welkom.
Het wordt mooi in Emmeloord / Wilsum !
Arfman schreef:OK, het ziet er naar uit dat ik voor het eerst alleen naar een rally ga, ging tot nu toe altijd met iemand mee die de weg op z'n duimpjes kende.
Die publieksinfopakketten, de kaarten die daarbij zitten, staan daar ook straatnamen op ? Anders vind ik het natuurlijk nooit, zonder TomTom kom ik bij wijze van nog niet eens m'n woonplaats uit
mafiabaas101 schreef:hoe gaat het met het team Kroeze/Smedes
Is de auto al bijna klaar ????????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast