Hein schreef:stefan schreef:hey rallyfanaten!!
ik kom uit het oosten, en wil graag naar de zuiderzeerally. Vorig jaar ook naartoe geweest. Heeft iemand enig idee hoelaat het begint? het is voor ons iets van 1,5 uur rijden, dus vandaar. En jah, ik koop wel een informatiepakket, maar dat kan ik dus pas doen als ik 1,5 uur heb gereden. Kan iemand mij verder helpen? of staat het al in het forum(was namelijk beetje afwezig laatste tijd) Ohjah, nog mooie punten waar ze dwars gaan op de proeven??? tips zijn van harte welkom!!
alvast bedankt!!!
groeten Stefan S
Ten eerste kan je op de site van de Tank S rally kijken.
Ten tweede kan je onze voorbeschouwing lezen.
In ieder geval: vrijdagavond 20.46 uur start eerste deelnemer
zaterdag 9.30 start eerste deelnemer.
Sprint begint zaterdag 17.51 start eerste deelnemen
Ik snap het wel een beetje wat Stefan bedoelt. Ik volg het ook nog niet zo lang en het is dus vaak zoeken hoe je moet rijden. Mensen uit de omgeving kennen alle sluiproutes en vaak de mooie punten om te gaan staan. Met een nav. systeem kom je een heel eind. Maar vaak word het gewoon achter elkaar aanrijden. Rijdt bijvoorbeeld rond het middaguur naar een snackbar oid. Vraag of er mensen nog gaan kijken, en erachter dan maar. Werkt vaak het beste.
Zelf mis ik vaak die belangrijke informatie in de informatieboekjes. Iemand die van ver komt, kan vaak wel de plaats vinden waar word gereden, maar niet de directe omgeving van de proef. Dit zou goed verbeterpunt zijn naar mijn mening, om de rallysport in Nederland nog groter te maken.