weet iemand hier al meer van? of we die auto terug zien op de rallypaden, of dat et een privé actie was?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefanjonas schreef:een tijdje geleden was er een scoop van een colt czt.
weet iemand hier al meer van? of we die auto terug zien op de rallypaden, of dat et een privé actie was?
Turboboost schreef:Zal het eens even vragen aan de insiders van Merkstijn. Wellicht dat Twengeltje al iets meer weet.![]()
Megané dan toevallig?![]()
....moet ie trouwens eerst zijn rijbewijs retour krijgen. Of hij moet hem nog in het buitenland hebben liggen.
erikjan schreef:Turboboost schreef:Zal het eens even vragen aan de insiders van Merkstijn. Wellicht dat Twengeltje al iets meer weet.![]()
Megané dan toevallig?![]()
....moet ie trouwens eerst zijn rijbewijs retour krijgen. Of hij moet hem nog in het buitenland hebben liggen.
of gaat het om Van Merkstein junior; reed in 2004 in de Megane tijdens de Euregio...
John schreef:Dan hoop ik in de Astra Peter.
John schreef:Ja dat weet ik wel, maar een Astra F heeft hier volgens mij nog nooit gereden.
StevenK schreef:John schreef:Ja dat weet ik wel, maar een Astra F heeft hier volgens mij nog nooit gereden.
Je bedoelt ongetwijfeld een Astra G ? Want de F, daar zijn er echt genoeg van in Nederland.
StevenK schreef:John schreef:Ja dat weet ik wel, maar een Astra F heeft hier volgens mij nog nooit gereden.
Je bedoelt ongetwijfeld een Astra G ? Want de F, daar zijn er echt genoeg van in Nederland.
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:John schreef:Ja dat weet ik wel, maar een Astra F heeft hier volgens mij nog nooit gereden.
dat klopt maar ik in een opel ?????? ik hebt et nooit over opel gehad.
John schreef:V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:John schreef:Ja dat weet ik wel, maar een Astra F heeft hier volgens mij nog nooit gereden.
dat klopt maar ik in een opel ?????? ik hebt et nooit over opel gehad.
Dat van de G klopt (staat hier ook voor de deur) en voor de rest heb ik weer half zitten lezen. Bedoelde de Xsara Peter, ach de ra op het klopte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten