Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Werner schreef:official No. 27768 schreef:een paar " andere " deelnemers maken het er vaak wel leuker op,
tijdens de euregio een groep 4 X 4, tijdens de Nederland Rally een aantal klassiekers (erg fraai), dakar vrachtwagens tijdens LG enz...
mits ze de anderen niet te veel tot last zijn (proef stukrijden e.d.) moet dit naar mijn idee vooral gestimuleerd worden!
mwah, ik vind dat soort acties vaak wel leuk, maar ik zou het altijd inruilen voor meer of gavere deelnemers aan de rally zelf. Maar ik weet niet hoe het financieel zit, ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld die dakar-vrachtwagens voor niks komen, omdat die teams gewoon hun auto ook eens in Nederland willen laten zien, en dan zou het zonde zijn om daar geen gebruik van te maken. Correct me if I'm wrong...
John schreef:We zijn weer druk in onderhandeling met een paar Dakar Trucks.
John schreef:Vanavond vanaf ongeveer 19.00 uur en 19.00 uur het laatste nieuws over de LG Almere Rally op de radio. Het een en ander is via de site te volgen
John schreef:Ach, Linda is aardig en ze bedoeld het goed. Het is ook een vrij ingewikkelde sport voor niet rally mensen. Iedereen kent vast wel "
"rally?, dat is toch een puzzeltocht"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten