Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Jij durft, met je eerste post!Wel gemeen hoor
Jan schreef:Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Worden die mensen zoals hij nooit gebanned die bij hun eerste post zoiets zeggen?
Jan schreef:Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Worden die mensen zoals hij nooit gebanned die bij hun eerste post zoiets zeggen?
erikjan schreef:Jan schreef:Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
gelukkig werken er bij ons op het werk regelmatig HTS afstudeerders...
StevenK schreef:erikjan schreef:Jan schreef:Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Ik heb het idee dat die HART jongens (en meisjes) nooit afstuderen ?
Jan schreef:StevenK schreef:erikjan schreef:Jan schreef:Wolter schreef:pistonpen paultje schreef:Ik weet meer....Maar ik zeg lekker NIETS!
Ik heb het idee dat die HART jongens (en meisjes) nooit afstuderen ?
Oef, dat doet pijn
JvnEkln schreef:BSR moet zijn KNAFrallysport, dan heb je alles.
BSR is daar een onderdeel van, je moet de gehele sectie hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten