En het blijft wennen, linkjes plaatsen op dit forum..
Interview komt binnenkort online net als een gesprek met James Sparrow, Ronald Leemans en Marco Schapers.
clemens schreef:Dacht dat een ieder dat zo onderhand wel eens wist![]()
![]()
En het blijft wennen, linkjes plaatsen op dit forum..
Interview komt binnenkort online net als een gesprek met James Sparrow, Ronald Leemans en Marco Schapers.

Andor Smits schreef:henk 400rr schreef:Andor Smits schreef:Wie weet wie er in de Opel Manta reed met het kenteken 20-TK-38
deze komt net na de Porsche even in beeld.
Ben er erg benieuwd naar omdat ik zelf ook in deze wagen ( met Mamos kleuren ) een tijdje actief ben geweest.
Heeft er iemand nog meer filmpjes van ?
gegroet
Andor Smits
geen filmpje, wel een foto
Dit is de auto in 1996 bij een evenement van de OMCN op Baarlo, kan het kenteken niet goed meer zien, maar ben er vrijwel zeker van dat dit de 20-TK-38 is, en die stond weer in 2001 te koop in het autotron, maar met geheel andere stickers e.d.
Inderdaad dit is de 20-TK-38 na mijn tijd, ik heb nooit op Baarlo gereden.
Ik weet wel dat ie na onze tijd naar een zekere van Wasbeek is gegaan, en daarna naar Korst. Die heeft er zelfs nog wat sprintjes meegereden.
Daarna ontbtreekt elk spoor
michel uit berg schreef:Berto schreef:Paul schreef:En ik meen ook de Monza van Man Bergsteijn nog even door het beeld te zien gaan![]()
Is deze Monza niet van Peter Fonteyn?
Bergsteijn had (heeft) toch een roze?
m'n pa heeft idd een roze, volgens mij is dit Peter van Munckhoff
ae82_gt schreef:Good old johnny hoes die ook mooie dingen met de lancer turbo van andre jetten (jetten conversions/mitsubishi-nederland) heeft laten zien.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten