WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor cellie » zo feb 05, 2006 18:11

het is een beetje vroeg maar, wij willen naar duitsland op vakantie en de wrc rally mee ''pikken"
we zitten in een huisje in Trier
kunnen we dan als we daar zijn kaarten regelen? of moet dat van te voren?
cellie

Berichtdoor StevenK » zo feb 05, 2006 18:17

Dit verdient een nieuw topic :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MartijnS » zo feb 05, 2006 18:20

Kan je daar regelen!

Voorlopige tijdschema is al bekend:

http://www.omv-adac-rallye.de/v2/images ... 094598.pdf
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Timpreza » zo feb 05, 2006 18:30

Hmm, ik kan helaas niet gaan dit jaar :cry:
Zal de eerste keer zijn in 5 jaar.

Maar heb er een hele goede reden voor, ik word dan PAPA :D

Greetz Timpreza
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor EvoV6 » zo feb 05, 2006 18:51

Maar heb er een hele goede reden voor, ik word dan PAPA

Gefeliciteerd :D

Alles is al gereserveerd voor onze 5e trip! Heb ook al mooi weer besteld voor 11-13 augustus. Scheen al volgeboekt te zijn.. :wink:
EvoV6

Berichtdoor Niels2 » zo feb 05, 2006 19:04

Ging vorig jaar wel mooi met dat weer.

Jammergenoeg dit jaar niet met de zelfde reisgenoot, ging vorig jaar wel mooi op de MTB tussen de proeven op vrijdag en zaterdag.
Laatst bijgewerkt door Niels2 op zo feb 05, 2006 19:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor SWRT » zo feb 05, 2006 19:46

Wij zijn ook aanwezig bij de deutschland rally:D wij zitten in Trittenheim. Dit is opzicht een betere lokatie voor het bekijken van proeven! Je zit dan wat meer centraal:)
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor Amazone » zo feb 05, 2006 20:16

cellie schreef:kunnen we dan als we daar zijn kaarten regelen? of moet dat van te voren?

Het is toch veel slimmer die toegangskaarten van te voren via de site te bestellen?
Krijg je ze thuisgestuurd, incl. overzichtskaarten e.d. en hoef je daar niet eerst op zoek naar spullen! :)
Amazone

Berichtdoor briljant » zo feb 05, 2006 20:48

Amazone schreef:
cellie schreef:kunnen we dan als we daar zijn kaarten regelen? of moet dat van te voren?

Het is toch veel slimmer die toegangskaarten van te voren via de site te bestellen?
Krijg je ze thuisgestuurd, incl. overzichtskaarten e.d. en hoef je daar niet eerst op zoek naar spullen! :)

maar dan moet je wel vanaf donderdag er al zijn anders zijn dagkaarten goedkoper
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Harry37 » zo feb 05, 2006 21:02

briljant schreef:
Amazone schreef:

maar dan moet je wel vanaf donderdag er al zijn anders zijn dagkaarten goedkoper

Nou dat is niet helemaal zo, een prijs per proef kost €15,00

Een overallpass kost €60,= . wat is dan goedkoper!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

Harry
Harry37

Berichtdoor Biturbo » zo feb 05, 2006 21:03

Ik zou me geen zorgen maken over de dagkaarten, die zijn overal voor het bereiken van de proef te koop. En qua kosten maakt dat niet zo veel uit, tenminste als ze ook nu nog de hele dag geldig zijn zoals voorgaande jaren. (plus extra voor St Wendel) Bij de superpas zit St Wendel bij in, maar als je St Wendel mist vanwege de vele files (zoals vorig jaar dus ...) maakt het qua prijs bijna niets uit.

Wat we wel al jaren doen is het bestellen van de routekaarten, zo kan je ruim van te voren alles al doornemen en zo weet je ook zeker dat je er niet naar hoeft te zoeken.
Biturbo

Berichtdoor Amazone » zo feb 05, 2006 21:17

Biturbo schreef:Ik zou me geen zorgen maken over de dagkaarten, die zijn overal voor het bereiken van de proef te koop. En qua kosten maakt dat niet zo veel uit, tenminste als ze ook nu nog de hele dag geldig zijn zoals voorgaande jaren. (plus extra voor St Wendel) Bij de superpas zit St Wendel bij in, maar als je St Wendel mist vanwege de vele files (zoals vorig jaar dus ...) maakt het qua prijs bijna niets uit.

Wat we wel al jaren doen is het bestellen van de routekaarten, zo kan je ruim van te voren alles al doornemen en zo weet je ook zeker dat je er niet naar hoeft te zoeken.

Nee, nou, en als je dan tóch aan het bestellen bent...waarom kies je dan niet gelijk voor de Superpass/routekaarten/P-kaarten enz, dan heb je ook nog een leuk aandenken!!! :roll: :wink:
Amazone

Berichtdoor John » zo feb 05, 2006 21:27

Ga denk alleen zondags ff, ga namelijk met het gezin vanaf dat weekend op vakantie net onder Cochem. Moet alleen nog ff uitzoeken waar die 3 proefjes liggen op de zondag.
John

Berichtdoor riesjaar » zo feb 05, 2006 21:37

Proficiat Timpreza.

Ik heb vorig precies hetzelfde gehad, daar voor
ben ik elke keer geweest.
Ik vind dit fan toch en geldige excuus
om dan thuis te blijven en er is dan
altijd nog internet om het thuis te volgen
riesjaar

Berichtdoor larson » zo feb 05, 2006 21:50

hmm ik kan ook al niet dit jaar :( lekker stom maar ik en me vader hebben daar nooit rekening mee gehouden met op vakantie gaan dus we zitten dan nog in zuid frankrijk :cry: dus dit word de eerste keer sinds 2003 dat we niet gaan:( echt balen!!
larson

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden