Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefanjonas schreef:dat is waar, maar komend jaar rijden er wel meer toppers in een wrc als afgelopen jaar.
als er veel onverhard in de rally's zit ben je met een s1600 toch wel in het nadeel in vergelijking met een wrc.
En wie zegt dat de nieuwe s1600 rijders niet zo snel kunnen zijn als JdeWinkel? wieweet zijn ze wel snel, met een goede voorbereiding, en natuurlijk ook zoveel talent, inzicht, lef etc. als Jan, dan zouden ze net zo snel kunnen zijn.
Jeroen schreef:Ik weet niet of dit elders al is besproken (ik kon het ff niet vinden), maar de top van het vorige rallySPRINT kampioenschap rijdt niet of gaat rally´s rijden. Wie zijn voor dit jaar eigenlijk de azen van het rallysprintkampioenschap?
Je wilt niet weet hoe graag ik wil starten! Ik kan niet wachten en gaaf dat het gelijk lekker wat onverhard is, want als ik iets mooi vind is het dat wel!John schreef:We begroeten je graag in Almere Jeroen, kan je meteen de 4 wielaandrijving goed uitproberen.
David Westenbrink schreef:Ik vind dat zwart icm rood wel mooi staan. En die sponsors danIk wou dat ik ze zo klein op de auto mocht plakken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten