Twente Rally(sprint) 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » do jan 26, 2006 12:27

Niels2 schreef:Waarom altijd vanuit de deelnemer bekijken. Mag mijn mening als bezoeker ook geven hoor.

Dat hautaine gedrag van sommige rijdende members is anders ook behoorlijk storend.

Juist Niels, vroeger toen er nog in september werdt gereden ging ik wel heen, nu gaan we liever een weekendje Belgie. Helaas dus niet naar Hengelo ook al is de wil er wel. Vooral nu we een huisje hebben in Haarle, volgens mij aan de Luttenbergproef (tunnelweg). Gaan ze dus volgend jaar wel last mee krijgen als dat zo is. (Hellendoorn dan he)
John

Berichtdoor briljant » do jan 26, 2006 12:33

Niels2 schreef:Waarom altijd vanuit de deelnemer bekijken. Mag mijn mening als bezoeker ook geven hoor.

Natuurlijk mag je je mening geven, maar als ik mij niet vergis is het forum ooit opgezet door en voor rijders (maar mag iedereen deelnemen op het forum) daarom word het vaak uit oogpunt van de deelnemers bekeken.
Niels2 schreef:Dat hautaine gedrag van sommige rijdende members is anders ook behoorlijk storend.

Pardon???? :? laten we het wel gezellig houden!
Laatst bijgewerkt door briljant op do jan 26, 2006 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Bastiaan van Lingen
briljant

twenterally 2006

Berichtdoor TWENGELTJE » do jan 26, 2006 12:54

Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven en zo zie je maar dat niet iedere mening het zelfde is ( gelukkig maar )
Uiteraard zijn wij met elke toeschouwer blij ook als ze geen infopakket kopen
P.S john als je aan de tunnelweg in Haarle een huisje hebt zal niemand last van je hebben, dit is niet aan de proef luttenberg
TWENGELTJE

Re: twenterally 2006

Berichtdoor John » do jan 26, 2006 13:04

TWENGELTJE schreef:
P.S john als je aan de tunnelweg in Haarle een huisje hebt zal niemand last van je hebben, dit is niet aan de proef luttenberg

Dat is mooi dan kan ik het op mijn fiets redden vanaf daar.
John

Berichtdoor gschutten » do jan 26, 2006 13:05

John schreef:Wordt dus weer niet naar Twente, heb nog wel een huisje daar in de buurt gekocht. (eigenlijk in Hellendoorn/Haarle)

John schreef:Vooral nu we een huisje hebben in Haarle, volgens mij aan de Luttenbergproef (tunnelweg). Gaan ze dus volgend jaar wel last mee krijgen als dat zo is. (Hellendoorn dan he)

Nee John, Engelbert heeft gelijk, je woont niet aan de proef, je zit er ongeveer een halve tot één kilometer er van af. (En officieel heet het daar trouwens Hellendoornsche Broek). Maar John alvast welkom in de mooiste gemeente van Overijssel!

Groeten Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor John » do jan 26, 2006 13:09

gschutten schreef:
John schreef:Wordt dus weer niet naar Twente, heb nog wel een huisje daar in de buurt gekocht. (eigenlijk in Hellendoorn/Haarle)

John schreef:Vooral nu we een huisje hebben in Haarle, volgens mij aan de Luttenbergproef (tunnelweg). Gaan ze dus volgend jaar wel last mee krijgen als dat zo is. (Hellendoorn dan he)

Nee John, Engelbert heeft gelijk, je woont niet aan de proef, je zit er ongeveer een halve tot één kilometer er van af. (En officieel heet het daar trouwens Hellendoornsche Broek). Maar John alvast welkom in de mooiste gemeente van Overijssel!

Groeten Gertjan

Zou kunnen, het is op de voormalige camping de gouden berg ofzo. Er worden nu super mooie bungalow's gebouwd. En een daarvan hebben wij :lol: Het is wel een off-topic onderwerp zo maar aan de andere kant is het ook wel weer handig om te weten zodat je er onderdak kan huren als je gaat rallyen en kijken in de buurt.
John

Berichtdoor gschutten » do jan 26, 2006 13:17

John schreef:
gschutten schreef:

Groeten Gertjan

Zou kunnen, het is op de voormalige camping de gouden berg ofzo. Er worden nu super mooie bungalow's gebouwd. En een daarvan hebben wij :lol: Het is wel een off-topic onderwerp zo maar aan de andere kant is het ook wel weer handig om te weten zodat je er onderdak kan huren als je gaat rallyen en kijken in de buurt.

Ja dat zijn mooie bungalows, gefeliciteerd :!: En je zit daar echt op loopafstand van de Luttenbergerring en mooi centraal in het rally-gebied.

maar ik zal nu ophouden met het off-topic wezen.

Groeten Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor YellowLeonVT » do jan 26, 2006 17:44

briljant schreef:
Niels2 schreef:Dat hautaine gedrag van sommige rijdende members is anders ook behoorlijk storend.

Pardon???? :? laten we het wel gezellig houden!

Voel jij je aangesproken ?? :D :D ..

briljant schreef:
Amazone schreef:Ja, sorry voor alle vragen, m.a.w.: verklaar je nader (enneh, nog een vraagje, ben je deelnemer?)

Vast niet :wink:

Ik vind het wel gezellig hier... :lol: :lol:
YellowLeonVT

Berichtdoor briljant » do jan 26, 2006 18:22

YellowLeonVT schreef:Voel jij je aangesproken ?? :D :D ..

Nee niet echt maar waarom moet nou op die mannier dan gecommuniceerd worden?
Bastiaan van Lingen
briljant

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden