Humphrey schreef:Ik denk dat dit jaar het duel word van de Van the Man's*;
Van Eldik vs. Van Eerd
Hierbij verwacht ik dat Van Eerd aan het langste eind trekt (puur naar rijkwaliteiten gekeken).
Turnbull heeft mooie auto, kan misschien een keer verrassen, maar daar blijft het bij.
Wevers, sjah, dat hangt er van af wat ze dit jaar in DLD gaan doen, qua kampioenschappen. Mocht hij toch besluiten in te schrijven voor het komende Nederlandse kampioenschap (hoe die ook moge gaan heten), dan wordt het een nog mooier jaar dan het al lijkt te worden!
(Dit laatste is een nogal wiedes opmerking en mag als niet gelezen worden beschouwd. Wel blijft bij mij de vraag: hoe heet het komende Nederlandse kampioenschap?)
Humphrey
Ik schat van Eldik net iets sneller in dan van Eerd, maar het zal niet veel schelen. Geluk en taktiek zal belangrijk worden.
Weet iemand trouwens al wat Bijvelds gaat doen?
Best case scenario. Bijvelds rijd ook het NK, en Wevers ook, het wordt immers nu toch een uitdaging. Bijvelds en Wevers vechten om de titel, met van Eldik en van Eerd op het vinkentouw, mocht het mis gaan met de eerder genoemde heren. Naast deze 4 man probeert Boers ook ereplaatsen mee naar huis te nemen, en in de loop van het seizoen komt Haverkate ook sterk opzetten. Turnbull en Kepser doen daarachter rijden in de subtop. Het seizoen wordt een kraker die pas in de laatste rally wordt beslist. Enkele snelle Duitsers, die met Wevers contact hebben gehouden (bijv. Kahle en, niet echt een duitser, maar toch, Poulsen) vernemen dat het Nederlandse kampioenschap toch wel spannend en prestigieus is geworden en besluiten de GTR mee te doen, en het jaar erop ook het kampioenschap, net als Tsjoen, die het nu echt beu is in Belgie. In 2007 starten in het Nederlandse kampioenschap 10 WRC's en 1 top grA (Bijvelds)