Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.StevenK schreef:Wat ik sowieso niet snap is dat ze zo'n team dan niet onder voorbehoud laten starten; van iemand de start weigeren wordt niemand beter, ook de organisatie niet.
briljant schreef:StevenK schreef:Wat ik sowieso niet snap is dat ze zo'n team dan niet onder voorbehoud laten starten; van iemand de start weigeren wordt niemand beter, ook de organisatie niet.
Nee dat klopt. Maar bepaalde teams wel!
StevenK schreef:briljant schreef:StevenK schreef:Wat ik sowieso niet snap is dat ze zo'n team dan niet onder voorbehoud laten starten; van iemand de start weigeren wordt niemand beter, ook de organisatie niet.
Is dat zo ?
Journalist: 'Meneer Tchaguine, hoe was de strijd in de Dakar 2006 ?'
T: 'Welke strijd' ?
StevenK schreef:briljant schreef:StevenK schreef:Wat ik sowieso niet snap is dat ze zo'n team dan niet onder voorbehoud laten starten; van iemand de start weigeren wordt niemand beter, ook de organisatie niet.
Is dat zo ?
Journalist: 'Meneer Tchaguine, hoe was de strijd in de Dakar 2006 ?'
T: 'Welke strijd' ?
SylviaBos schreef:De meeste dingen die we in de sport niet snappen vallen veelal onder de noemer : belangenverstrengeling
kraats schreef:SylviaBos schreef:De meeste dingen die we in de sport niet snappen vallen veelal onder de noemer : belangenverstrengeling
Ondanks de smilie die erachter staat:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar ik denk dat je nu echt iets uit te leggen hebt. Doe maar een keer buiten het forum om......
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:kraats schreef:SylviaBos schreef:De meeste dingen die we in de sport niet snappen vallen veelal onder de noemer : belangenverstrengeling
Ondanks de smilie die erachter staat:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar ik denk dat je nu echt iets uit te leggen hebt. Doe maar een keer buiten het forum om......
Ik denk dat ik nu in mijn eigen belang iets over het hoofd zie![]()
StevenK schreef:En toch nog een beetje Hollands glorie: Hans Stacey draait vandaag een derde tijd, voor de 2e Kamaz.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten