Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jeroen schreef:Ik heb al een tijdje een website over de bouw van mijn impreza voor 2006. Ik mag hier geen url neerzetten, maar als je mijn naam neemt, dat is dus: jeroen van beek, dat dan aan elkaar plakt zonder puntjes en de bekende voorvoegsel er voor en het bekende nederlandse achtervoegsel er achter, dan ben je d´r zo. De URL staat ook in m´n profiel trouwens...
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.David Westenbrink schreef:Volgend jaar wordt de Kalos Challenge trouwens ook een stuk spannender! Er komt nòg een nieuwe rijder bij, die bij velen niet echt onbekend is.
Ik denk zelfs dat het als een verrassing zal komen, aangezien hij in het verleden met hele potente auto's heeft gereden.
Toivonen schreef:en mijn Peugeot 306 is net met zijn nieuwe baasje vertrokken richting St. Petersburg (snif).
gr. Martijn Braat
Niels van de Poll schreef:Wie weet wat Patrick Veenhuizen gaat doen, zijn auto staat te koop op de bekende verkoop site??
Jan schreef:Niels van de Poll schreef:Wie weet wat Patrick Veenhuizen gaat doen, zijn auto staat te koop op de bekende verkoop site??
Was al langer bekend...
Verder geen idee
StevenK schreef:Op Walters' site is veel nieuws (en geruchten daaromtrent) te lezen, dit alles naar aanleiding van het KNAF feest.
Marcel Vogels schreef:StevenK schreef:Op Walters' site is veel nieuws (en geruchten daaromtrent) te lezen, dit alles naar aanleiding van het KNAF feest.
steven , ga jij nu met de evo 8 rijden omdat jij je auto ook alweer te koop hebt?
Marcel Vogels schreef:StevenK schreef:Op Walters' site is veel nieuws (en geruchten daaromtrent) te lezen, dit alles naar aanleiding van het KNAF feest.
steven , ga jij nu met de evo 8 rijden omdat jij je auto ook alweer te koop hebt?
Walter Geuzebroek schreef:Marcel Vogels schreef:StevenK schreef:Op Walters' site is veel nieuws (en geruchten daaromtrent) te lezen, dit alles naar aanleiding van het KNAF feest.
Weer een ex Henneky?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten