Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Berichtdoor Ned rally » zo nov 20, 2005 23:41

Vierhouten Pallets Nederland Rally in een ander weekend maar geen Rallysprint meer.

Vandaag maakte stichtingsvoorzitter Michel Smeets bekend dat de Vierhouten Pallets Nederland Rally in 2006 op 7 oktober 2006 plaats zal vinden. "Het concept dat we in 2005 neergezet hebben zal in 2006 verder uitgewerkt worden, waarbij we globaal hetzelfde tijdschema zullen handhaven. De gemeentes Barneveld en Putten waren uiterst te spreken over de nieuwe opzet van het evenement en ook vanuit deelnemers en medewerkers hebben we veel positieve reacties ontvangen", aldus een tevreden Smeets.

Helaas zal er in 2006 in Barneveld geen rallysprint meer worden georganiseerd, Smeets licht toe: "Omdat we een vrij kleine organisatie zijn hebben we besloten om onze pijlen te richten op één evenment, zodat we dit kwalitatief op een nog hoger niveau kunen krijgen. Ik sluit niet uit dat wanneer ons team in de toekomst groter wordt we opnieuw een rallysprint zullen uitschrijven, maar voor 2006 in ieder geval niet."

Bron: www.nederlandrally.nl
Ned rally

Re: Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Berichtdoor kraats » ma nov 21, 2005 18:57

Ned rally schreef:Vierhouten Pallets Nederland Rally in een ander weekend maar geen Rallysprint meer.

Vandaag maakte stichtingsvoorzitter Michel Smeets bekend dat de Vierhouten Pallets Nederland Rally in 2006 op 7 oktober 2006 plaats zal vinden. "Het concept dat we in 2005 neergezet hebben zal in 2006 verder uitgewerkt worden, waarbij we globaal hetzelfde tijdschema zullen handhaven. De gemeentes Barneveld en Putten waren uiterst te spreken over de nieuwe opzet van het evenement en ook vanuit deelnemers en medewerkers hebben we veel positieve reacties ontvangen", aldus een tevreden Smeets.

Helaas zal er in 2006 in Barneveld geen rallysprint meer worden georganiseerd, Smeets licht toe: "Omdat we een vrij kleine organisatie zijn hebben we besloten om onze pijlen te richten op één evenment, zodat we dit kwalitatief op een nog hoger niveau kunen krijgen. Ik sluit niet uit dat wanneer ons team in de toekomst groter wordt we opnieuw een rallysprint zullen uitschrijven, maar voor 2006 in ieder geval niet."

Goed nieuws, al denk ik dat er rallysprinters zijn die er minder blij mee zullen zijn. Ik vind het een verstandig besluit. Al vind ik het ook jammer voor de sprinters....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Turboboost » ma nov 21, 2005 18:59

Toch goed dat de organisatie dit zelf ook heeft ervaren/ in ziet. 8)

Volgend jaar wordt het vast weer een prachtige wedstrijd. :D
Turboboost

Berichtdoor Werner » wo nov 23, 2005 11:28

kraats schreef:
Goed nieuws, al denk ik dat er rallysprinters zijn die er minder blij mee zullen zijn. Ik vind het een verstandig besluit. Al vind ik het ook jammer voor de sprinters....

Ook goed nieuws voor mensen die het sprint-kampioenschap rijden, maar ook eens deze wedstrijd helemaal willen rijden. Ben er wel voor dat rally's en sprints los van elkaar worden gereden. Dan is er meer ruimte voor nieuwe wedstrijden als de vechtdalsprint.
Werner

Berichtdoor kraats » wo nov 23, 2005 19:24

Werner schreef:
kraats schreef:

Ook goed nieuws voor mensen die het sprint-kampioenschap rijden, maar ook eens deze wedstrijd helemaal willen rijden. Ben er wel voor dat rally's en sprints los van elkaar worden gereden. Dan is er meer ruimte voor nieuwe wedstrijden als de vechtdalsprint.

Ja zo kun je het ook zien, ja. Ik hoop dan wel dat ze het maximale aantal inschrijvingen... euh deelnemers op de startlijst kunnen loslaten. Dit moet toch ruimte geven in het westrijdschema, en anders weet Jos wel waar ie de nieuwe proeven moet zoeken als dat mogelijk zou zijn.

Tevens hoop ik dat de proeven bij Putten toch wat meer gaan lijken op de eerste optie die richting de organisatie ging......

Zoals we in een ander topic al eens hebben kunnen zien denk ik dat de enige manier om de sprinters de aandacht te geven die zij verdienen bereikt kan worden door een loskoppeling van de rally's en de sprints.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Ned rally » wo aug 09, 2006 20:33

Jaja, nog een kleine 2 maanden en de Vierhouten Pallets Nederland Rally staat weer op de kalender.

Leuke en uitdagende klassementsproeven en een leuk Rallyvillage

Datum: 7 oktober 2006

Ned rally

Berichtdoor ExTaxi » do aug 10, 2006 22:20

oh wat zou ik toch graag die proef in Garderen weer zien :(
ExTaxi

Berichtdoor Ned rally » di aug 15, 2006 22:54

Voor de deelnemers onder ons.

De inschrijving voor de Vierhouten Pallets Nederland Rally is geopend!!!!

Inschrijfformulier en reglement zijn te downloaden op www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Ned rally » wo aug 23, 2006 23:15

Nieuws » Zweedse toppers in Barneveld

Tijdens de Vierhouten Pallets Nederland Rally op 7 oktober aanstaande in Barneveld en Putten staan twee Zweedse topteams aan de start. Beide teams zullen aan de start verschijnenen met een Mitsubishi Lancer Evo.

De eerste Mitsubishi is een Lancer Evo 6 groep A en wordt bestuurd door Anders Karlsson uit Säffle. Hij rijdt sinds 1993 rallies en is twee maal N2 kampioen geworden en heeft de Zweedse Volvo cup gewonnen. Anders werkt als BMW Fahrer trainer in Duitsland en beschikt over een fantastische wagen beheersing. Binnenkort zal bekend worden wie als navigator zal optreden in deze Mitsubishi.

De tweede Mitsubishi komt uit in de standaard N4 klasse en zal worden bestuurd door Anders Hedström en Bo Berglund. Hedström reed zijn eerste rally in 1982 en mag tot de Zweedse groep N cracks gerekend worden. Zijn beste klassering is een zeventiende plaats algemeen in de WRC Rally van Zweden. Overigens reed de Zweed deze rally al tien maal. Daarnaast is hij vice groep N-kampioen in Noorwegen geweest en behaalde hij diverse overwinningen in nationale "Nordic" rallies. Anders Hedström is net als Anders Karlsson training bij BMW Fahrer Training in Duitsland.

Hoewel Barneveld het eerste optreden op asfalt is, moet er terdege rekening gehouden worden met dit team. Een top tien klassering behoort zeker tot de mogelijkheden.

Ned rally

Berichtdoor MartijnS » wo aug 23, 2006 23:36

Wordt niet hun eerste asfalt rally, want ze starten ook allebei in de GTR :D Wel mooi, ben benieuwd hoe zulke mannen het doen!
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor johanschop » do aug 24, 2006 0:10

wij staan ook al op de deelnemerslijst.
johanschop

Berichtdoor pedduhwick » do aug 24, 2006 12:18

MartijnS schreef:Wordt niet hun eerste asfalt rally, want ze starten ook allebei in de GTR :D Wel mooi, ben benieuwd hoe zulke mannen het doen!

ook in de GTR ja..:D tof hoor:D:D
pedduhwick

Berichtdoor sebas » do aug 24, 2006 12:22

Jammer dat Barneveld geen sprint meer heeft dan had ik daar mijn 2e sprint kunnen navigeren en dan gelijk mn licentie om kunnen zetten 8) maarja hopen dat ik in Hengelo nog iets vind :)
sebas

Berichtdoor johanschop » do aug 24, 2006 13:32

misschien kan je wat regelen bij de knaf en alsnog deelnemen aan de gtr.

wordt wel vaker een dealtje gesloten :)
johanschop

Berichtdoor SylviaVisser » do aug 24, 2006 13:43

Volgens mij staat deelnemen aan Barneveld (als het sprint zou zijn) om een rally licentie te bemachtigen los van de GTR (die is namelijk VOOR Barneveld) :oops:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden