Mr.T schreef:Peer schreef:Kranenburg in Polo??
NEE, ik denk niet dat hij hier de tijd voor heeft.
Nou, in de Saxo stopt 'ie anders ook genoeg tijd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mr.T schreef:Peer schreef:Kranenburg in Polo??
StevenK schreef:Mr.T schreef:Peer schreef:Kranenburg in Polo??
Nou, in de Saxo stopt 'ie anders ook genoeg tijd
kraats schreef:Er wordt hard aan gewerkt om in 2006 bij de start van het seizoen een top N3 auto aan de start te krijgen. Of dit een Renault of een Honda wordt is nog niet helemaal duidelijk, maar het gaat om een auto die de specs van 2006 zal krijgen (en indien mogelijk helemaal nieuw zal zijn). Het team zal dit zelf officieel bekend maken daarom noem ik geen rijder.
Gezien de kwaliteiten en de ervaring van deze rijder zullen Piepers en Heuting daar een flinke kluif aan krijgen.....
gta schreef:ik heb steeds gezegd dat jullie nog een rijder missen in de Poll wie er met de Polo in 2006 rijdt.
maar wie o wie ??????
zijn achternaam begint in ieder geval niet met en W.
Wolter schreef:kraats schreef:Er wordt hard aan gewerkt om in 2006 bij de start van het seizoen een top N3 auto aan de start te krijgen. Of dit een Renault of een Honda wordt is nog niet helemaal duidelijk, maar het gaat om een auto die de specs van 2006 zal krijgen (en indien mogelijk helemaal nieuw zal zijn). Het team zal dit zelf officieel bekend maken daarom noem ik geen rijder.
Gezien de kwaliteiten en de ervaring van deze rijder zullen Piepers en Heuting daar een flinke kluif aan krijgen.....
Martijn te Kampe?
Althans, als ik zijn reacties zo lees in een ander topic... of wordt het volgend jaar ook 205?
Toivonen schreef:Hans Jurgen Vugs / Peter Paul Keizer met de ex Lars Mieslewietz Honda Civic type-R N3. de auto won dit jaar nog N3 in Duitsland Rally.
gta schreef:ik heb steeds gezegd dat jullie nog een rijder missen in de Poll wie er met de Polo in 2006 rijdt.
maar wie o wie ??????
kraats schreef:gta schreef:ik heb steeds gezegd dat jullie nog een rijder missen in de Poll wie er met de Polo in 2006 rijdt.
maar wie o wie ??????
De rijder van de Polo S1600 staat er in de Poll echt wel bij.
Of er moet er nog 1 zijn
Wout de Klerk schreef:Toivonen schreef:Hans Jurgen Vugs / Peter Paul Keizer met de ex Lars Mieslewietz Honda Civic type-R N3. de auto won dit jaar nog N3 in Duitsland Rally.
Twee van mijn oude navigatoren terug, en bij Vugs heb ik zelf ook nog genavigeerd.
Als dit waar is, ben ik heel gelukkig, weer een echt talent er bij, want hij kan dus echt sturen, he Martijn.
kraats schreef:gta schreef:ik heb steeds gezegd dat jullie nog een rijder missen in de Poll wie er met de Polo in 2006 rijdt.
maar wie o wie ??????
De rijder van de Polo S1600 staat er in de Poll echt wel bij.
Of er moet er nog 1 zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten