Walter Geuzebroek schreef:Juist opgemerkt, Mr H!
dank
Maarhe, jij gaat wel voor de D200?
StevenK schreef:Holkers schreef:Walter Geuzebroek schreef:Juist opgemerkt, Mr H!
dank
Maarhe, jij gaat wel voor de D200?
Volgens mij is die niet beter dan Walter's huidige body ?
dennisrally schreef:Maar door die klereterroristen controleren ze natuurlijk weer extra veel daar.
dennisrally schreef:. Wellicht neem ik een retourtje Easyjet naar London voor 100 Euro. Maar door die klereterroristen controleren ze natuurlijk weer extra veel daar.
.

dennisrally schreef:Goed, genoeg gemekkerd! Ik ga vanmiddag de Nikon D70s vergelijken met de Canon 20D. Zoals een collega van me altijd roept (heeft zelf een D2x) "Nikon maakt camera's, Canon maakt printers". Maar ik wil weten hoe goed hij is en of het prijsverschil te rechtvaardigen is.
StevenK schreef:Zoals Maarten zegt: Canon levert goedkopere goede lenzen. En niet iets, maar zelfs behoorlijk goedkoper.
En zeker zo belangrijk: Canon levert lenzen; ik heb al sinds net na de BHV een Nikkor 70-200VR in bestelling staan
Niels2 schreef:Waarom? Je mag gewoon goederen uit de UK meenemen, niets invoerrechten.
We hebben namelijk zoiets als de EU.
Dus als die camera echt zo goedkoop is daar naartoe gaan of anders een goede UK internetshop zoeken.
Holkers schreef:StevenK schreef:Zoals Maarten zegt: Canon levert goedkopere goede lenzen. En niet iets, maar zelfs behoorlijk goedkoper.
En zeker zo belangrijk: Canon levert lenzen; ik heb al sinds net na de BHV een Nikkor 70-200VR in bestelling staan
Dat is helaas hetzelfde met de 70-200 F4... maar ach..
Even opletten, beide fabrikanten hebben een CasBack actie (scheelt 150 euro op een 20D en 100 euro op een D70)
StevenK schreef:Holkers schreef:StevenK schreef:Zoals Maarten zegt: Canon levert goedkopere goede lenzen. En niet iets, maar zelfs behoorlijk goedkoper.
Dat is helaas hetzelfde met de 70-200 F4... maar ach..
Even opletten, beide fabrikanten hebben een CasBack actie (scheelt 150 euro op een 20D en 100 euro op een D70)
Cashback, nikon ? Waar ? Die hebben volgens mij alleen accu-back actie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten