Twente Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Super 1600 » do nov 03, 2005 16:37

Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.
Dan hebben we er alweer een S1600 bij!
Super 1600

Berichtdoor YellowLeonVT » do nov 03, 2005 17:45

Super 1600 schreef:Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.Dan hebben we er alweer een S1600 bij!

Als ik het gaaf vind om S1600's te zien in nederland moet ik er maar 1 kopen? :? Die snap ik niet.. En al zou ik er 1 kunnen betalen dan deed ik het nog niet, want om met een S1600 achteraan te toeren heb je ook niets. Een paar S1600 voor de concurentie voor de Winkel zou niet verkeerd zijn.. Hoeven geen nederlands rijders te zijn..
Leveren veel spectakel qua sound en rijden..Voor mij liever 5 evo's minder t.o.v. 2 S1600 erbij..
YellowLeonVT

Berichtdoor StevenK » do nov 03, 2005 18:04

YellowLeonVT schreef:
Super 1600 schreef:Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.Dan hebben we er alweer een S1600 bij!

Voor mij liever 5 evo's minder t.o.v. 2 S1600 erbij..

En dan ? Gaan carpoolen op de proef ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor briljant » do nov 03, 2005 18:34

StevenK schreef:
YellowLeonVT schreef:

Voor mij liever 5 evo's minder t.o.v. 2 S1600 erbij..

En dan ? Gaan carpoolen op de proef ?

lijkt me erg gezellig maar wel krap tussen de rolkooi :D :D :D
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Maarten » do nov 03, 2005 18:58

StevenK schreef:En dan ? Gaan carpoolen op de proef ?

Net zoals een paar jaar geleden de achterbank laten zitten in de Evo 8)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Hein » do nov 03, 2005 20:23

Maarten schreef:

Net zoals een paar jaar geleden de achterbank laten zitten in de Evo 8)

Wel met zespunts gordels :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Maarten » vr nov 04, 2005 11:15

Nog eventjes.... dan mogen jullie weer de wei in 8)
Jammer dat we niet meer mee kunnen doen :(

Weersvoorspelling: 20% kans op zon, 50% kans op neerslag. 12 graden. Dus geen seizoensafsluiter in de sneeuw maar erg warm wordt het ook niet. Wél ingrediënten voor spektakel!
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Twente

Berichtdoor Humphrey » vr nov 04, 2005 13:39

Artikel in de Twentsche Courant Tubantia van vanmorgen:

I.v.m. met overlast van publiek in eerdere jaren, zal niet de gehele rondkoers toegankelijk zijn voor publiek. Twee a drie bedrijven dreigden de rally te boycotten. De stukken van de proef zullen met verkeershekken afgezet worden.

Voorts maakt organisatie voorzitter J. Harmsen melding van het afzetten van bochten met 'waterbakken in de binnenbocht en containers in de buitenbocht'. Of dit alleen geldt voor het stuk waar de ontevreden bedrijven gevestigd zijn of voor de gehele proef, is me even ontgaan. Laten we het eerste hopen.

De groeten
Humphrey
Humphrey

Re: Twente

Berichtdoor Wolter » vr nov 04, 2005 14:00

Humphrey schreef:Artikel in de Twentsche Courant Tubantia van vanmorgen:

I.v.m. met overlast van publiek in eerdere jaren, zal niet de gehele rondkoers toegankelijk zijn voor publiek. Twee a drie bedrijven dreigden de rally te boycotten. De stukken van de proef zullen met verkeershekken afgezet worden.

Voorts maakt organisatie voorzitter J. Harmsen melding van het afzetten van bochten met 'waterbakken in de binnenbocht en containers in de buitenbocht'. Of dit alleen geldt voor het stuk waar de ontevreden bedrijven gevestigd zijn of voor de gehele proef, is me even ontgaan. Laten we het eerste hopen.

De groeten
Humphrey

Rally is natuurlijk niet zonder gevaar. Dat is duidelijk. Maar moeten er om stukken af te zetten keiharde containers in buitenbochten gezet worden? Ik vind dat nogal wat... Dat viel me vorig jaar ook al op.

Maarja.. ben benieuwd waar geen publiek meer mag komen. Ik had nl. m'n stekkie al uitgezocht. :wink:
Wolter

Berichtdoor Elies » vr nov 04, 2005 14:03

De groeten
Humphrey

Zucht............... :roll:
Elies

Berichtdoor StevenK » vr nov 04, 2005 14:10

Elies schreef:

De groeten
Humphrey

Zucht............... :roll:

Hoezo 'zucht' ? Dit gaat toch over die bedrijven waar allerlei dingen stuk zijn gemaakt door publiek en deelnemers ?

Ik vind 't juist goed dat ze dan maatregelen nemen.
StevenK
Site Admin

Twente

Berichtdoor Humphrey » vr nov 04, 2005 15:23

D'r wordt wat afgezucht op dit forum.

Maar idd, het gaat om die bedrijven. Het artikel rept vooral over de schade veroorzaakt door toeschouwers.

De containers zullen wel heel veel rijplezier weghalen.
Vb: in de doorsteek van de ene weghelft naar de andere op de Diamantstaat. Deze was in 2003 open, in 2004 stonden daar dikke containers. Dit had natuurlijk te maken met de tegenliggers van de andere kant. Maar ik kan meedelen dat we in 2004 geen 1 keer driftend deze doorsteek hebben genomen, terwijl dat in 2003 meermaals weldegelijk het geval was (bewijsmateriaal heb ik hier op film ;))

Natuurlijk ligt dit aan jezelf. Maar toch; je kiest je plekken om de grens op te zoeken, te driften en evt. te spinnen toch wel op beschikbare ruimte. Die was er in 2003, maar veel minder in 2004.

Daarbij, ander onderwerp, vond ik de rijrichting van 2003 (tegen de klok in) fijner dan die van 2004. Maar da's heel persoonlijk natuurlijk. :)

Tot zondag allemaal!

De groeten
Humphrey
Humphrey

Berichtdoor YellowLeonVT » vr nov 04, 2005 16:27

Van een "Site Admin" had ik wel een ander reply verwacht. Ondanks dat je nu rijd met een EVO.. :? De Evo staat als straatauto op NR.1 bij mij maar op de rallypaden zie ik liever de S1600. Diverse redenen ervoor,
geluid,voorwielaandrijving, het aantal EVO's wat al rondrijd. Kan ook niet wachten tot de BMW Compact M3 Cup gaat beginnen.. Voor de neutrale supporter is dit een welkome toevoeging..Mischien is dat wel het verschil tussen ons. Ik zie het als een supporter en jij als tijder. Dus 2 compleet verschillende uitgangspunten..
YellowLeonVT

Berichtdoor Holkers » vr nov 04, 2005 16:32

Reacties hoef je natuurlijk niet meteen persoonlijk op te vatten.
Een S1600 is wel leuk, zeker voor het geluid, maar 2,5 EVO's ervoor inruilen.... dan heb je een S1600 met 2 sturen, 2 navi's en 1 'de beste stuurlui' nodig.

Ik begrijp je input wel, maar een S1600 kost ook die 2,5 maal EVO (als het niet meer is) dus helaas niet echt rendabel.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mafiabaas101 » vr nov 04, 2005 16:39

Wolter schreef:
Rally is natuurlijk niet zonder gevaar. Dat is duidelijk. Maar moeten er om stukken af te zetten keiharde containers in buitenbochten gezet worden? Ik vind dat nogal wat... Dat viel me vorig jaar ook al op.

Maarja.. ben benieuwd waar geen publiek meer mag komen. Ik had nl. m'n stekkie al uitgezocht. :wink:

had ook me plekkie al maar ik ben bang :cry: :cry:

Dat ik niet meer op die plek kan staan
Laatst bijgewerkt door mafiabaas101 op vr nov 04, 2005 16:40, in totaal 1 keer bewerkt.
mafiabaas101

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden