Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Super 1600 schreef:Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.Dan hebben we er alweer een S1600 bij!
YellowLeonVT schreef:Super 1600 schreef:Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.Dan hebben we er alweer een S1600 bij!
Voor mij liever 5 evo's minder t.o.v. 2 S1600 erbij..
StevenK schreef:YellowLeonVT schreef:Super 1600 schreef:Er staat net een Oreca-Clio te koop van Sveinsvoll, dus koop hem over.Dan hebben we er alweer een S1600 bij!
Voor mij liever 5 evo's minder t.o.v. 2 S1600 erbij..
En dan ? Gaan carpoolen op de proef ?
Humphrey schreef:Artikel in de Twentsche Courant Tubantia van vanmorgen:
I.v.m. met overlast van publiek in eerdere jaren, zal niet de gehele rondkoers toegankelijk zijn voor publiek. Twee a drie bedrijven dreigden de rally te boycotten. De stukken van de proef zullen met verkeershekken afgezet worden.
Voorts maakt organisatie voorzitter J. Harmsen melding van het afzetten van bochten met 'waterbakken in de binnenbocht en containers in de buitenbocht'. Of dit alleen geldt voor het stuk waar de ontevreden bedrijven gevestigd zijn of voor de gehele proef, is me even ontgaan. Laten we het eerste hopen.
De groeten
Humphrey
Humphrey schreef:Artikel in de Twentsche Courant Tubantia van vanmorgen:
I.v.m. met overlast van publiek in eerdere jaren, zal niet de gehele rondkoers toegankelijk zijn voor publiek. Twee a drie bedrijven dreigden de rally te boycotten. De stukken van de proef zullen met verkeershekken afgezet worden.
Voorts maakt organisatie voorzitter J. Harmsen melding van het afzetten van bochten met 'waterbakken in de binnenbocht en containers in de buitenbocht'. Of dit alleen geldt voor het stuk waar de ontevreden bedrijven gevestigd zijn of voor de gehele proef, is me even ontgaan. Laten we het eerste hopen.
De groeten
Humphrey
Elies schreef:Humphrey schreef:Artikel in de Twentsche Courant Tubantia van vanmorgen:
De groeten
Humphrey
Zucht...............
StevenK schreef:En dan ? Gaan carpoolen op de proef ?
Wolter schreef:
Rally is natuurlijk niet zonder gevaar. Dat is duidelijk. Maar moeten er om stukken af te zetten keiharde containers in buitenbochten gezet worden? Ik vind dat nogal wat... Dat viel me vorig jaar ook al op.
Maarja.. ben benieuwd waar geen publiek meer mag komen. Ik had nl. m'n stekkie al uitgezocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten