Holkers schreef:Alles leuk en aardig, maar hoeveel nederlanders gaan naar duitse rally's kijken?
Ik denk dat er niet zo veel nederlanders naar toe gaan. Dit zegt echter niets over de kwaliteit van de rijders en mooie proeven daar. En voor oosterlingen onder ons is qua rijafstand goed te doen t.o.v Hulst. Qua teams staan er toch aardig wat nederlanders aan de start daar in duitsland. bv tijdens de ADAC Hessen Rallye Vogelsberg stonden aan de start : Paradigit Computers Rallyteam met 3 EVO's ,De jong met zijn volvo. Bertram Altena ,Opel Manta i200 en Jan Nijhof met een gave Porsche Carrera 911 RS. Ook nog gezien Maurice Bergsteyn, Patrick Meyer, Jefke Geerts en Martyn Averdijk
Holkers schreef:Uit het stuk blijkt niet dat v Eerd in duitsland gaat rijden (verwacht het ook niet, JUMBO sponsering heeft meer baat in nederland dan in duitsland), alleen dat Erik enkele Ieren 'mee zal nemen' bij enkele evenementen in duitsland
Er staat heel duidelijk in mijn vorig post dat ik deel van het antwoord al gevonden heb. Wat van Eerd volgend seizoen gaat doen weet ik niet.Dat ie nu een goede kans heeft op het nederlands kampioenschap lijkt me duidelijk en daar zal ie wel voor gaan denk ik.. Dat ik het mooi zou vinden dat ie in duitsland zou gaan rijden is een mening en geen feit o.i.d.
Holkers schreef:Wat je laatste zin dan moet betekenen weet ik niet...
Dat ik het mooi zou vinden dat er wat meer S1600 tjes in nederland rond zouden rijden. Erg mooie sound en toch wat anders dan die Evo's ..