Humphrey schreef:Vast niet zo veel als in Barneveld..![]()
DOEI, Humphrey
Met hoeveel tegelijk starten we dan???
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Humphrey schreef:Vast niet zo veel als in Barneveld..![]()
DOEI, Humphrey
briljant schreef:Humphrey schreef:Vast niet zo veel als in Barneveld..![]()
DOEI, Humphrey
StevenK schreef:briljant schreef:Humphrey schreef:Vast niet zo veel als in Barneveld..![]()
DOEI, Humphrey
Alledrie tegelijk
Ik mag toch hopen dat Hengelo een beter startveld in de sprint krijgt, dan Barneveld.
Ook in Barneveld bleef je niet verborgen. Alleen de foto is niet goed genoegHumphrey schreef:Dit keer zullen we vermoedelijk niet voor de fotograven verborgen blijven, met 9 doorkomsten op de Diamantstraat!
de roemruchte Owidio (wie hem kenne kenne hem)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Humphrey schreef:Reken daar maar op!
Naar ik heb vernomen gaat de roemruchte Owidio (wie hem kenne kenne hem) zijn eerste rally-km's maken in de Twente Rallysprint!
Auto voorgekeurd in B'veld.
Berto schreef:Humphrey schreef:Reken daar maar op!
Naar ik heb vernomen gaat de roemruchte Owidio (wie hem kenne kenne hem) zijn eerste rally-km's maken in de Twente Rallysprint!
Auto voorgekeurd in B'veld.
Wordt in ieder geval wel spectaculair om naar te kijken!
Subaru Rullezzz!!! schreef:Marc Hoyer/Detlef Burghammer (D/D) Marc Hoyer (D) Volkswagen Golf V Erdgas (CNG) 1.8T ATG
Chris Eigen/Karl-Heinz Knechtskorn (D/D) Chris Eigen (D) Volkswagen Golf V Erdgas (CNG) 2.0
De eerste deelnemers op de lijst met een auto op aardgas, en weer een volkswagenen wel een Golf 5
In welke klasse vallen die eigenlijk...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten