Nederlandrally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

UITLAAT

Berichtdoor oudegroen » ma okt 17, 2005 14:53

Ik wil namens rallysport Utrecht de anonieme vinder en terugbrenger van onze katalysator bedanken! Als je dit leest en je zou je willen bekendmaken dan stellen we dat zeer op prijs!

Voor degene die niet begrijpt waar dit over gaat een kort resumé:

Op kp 1 vlak na de start verloren wij (nr 42) de katalysator van onze Saxo. Tijdens de eerste service werd er met veel kunst- en vliegwerk een nieuw stukje pijp tussen geplaatst door onze tovermonteurs. De sluitauto is gevraagd om op de proef goed uit te kijken naar de (kostbare) katalysator, echter zonder resultaat. We hadden de hoop al opgegeven dat we onze kat nog zouden terugvinden.

Groot was onze verbazing toen we na de prijsuitreiking terugkwamen bij onze auto, die al op de trailer stond, en onze kat aantroffen bovenop onze lampenbar. Ons vermoeden is dat één van de marchals of iemand uit het publiek de kat gevonden heeft en heeft terugbezorgd. Blijkbaar bestaan er niet alleen nog eerlijke maar ook zeer bescheiden mensen. We zouden de betreffende persoon echter graag persoonlijk bedanken en doen bij deze dan ook de oproep om zich bij ons te melden via info@rallysportutrecht.nl. Voor het geval je je niet meldt: bij deze onze enorme dank: CHAPEAUX!

Namens Rallysport Utrecht,

Joost Oude Groen
oudegroen

Re: UITLAAT

Berichtdoor mafiabaas101 » ma okt 17, 2005 15:46

oudegroen schreef:Ik wil namens rallysport Utrecht de anonieme vinder en terugbrenger van onze katalysator bedanken! Als je dit leest en je zou je willen bekendmaken dan stellen we dat zeer op prijs!

Voor degene die niet begrijpt waar dit over gaat een kort resumé:

Op kp 1 vlak na de start verloren wij (nr 42) de katalysator van onze Saxo. Tijdens de eerste service werd er met veel kunst- en vliegwerk een nieuw stukje pijp tussen geplaatst door onze tovermonteurs. De sluitauto is gevraagd om op de proef goed uit te kijken naar de (kostbare) katalysator, echter zonder resultaat. We hadden de hoop al opgegeven dat we onze kat nog zouden terugvinden.

Groot was onze verbazing toen we na de prijsuitreiking terugkwamen bij onze auto, die al op de trailer stond, en onze kat aantroffen bovenop onze lampenbar. Ons vermoeden is dat één van de marchals of iemand uit het publiek de kat gevonden heeft en heeft terugbezorgd. Blijkbaar bestaan er niet alleen nog eerlijke maar ook zeer bescheiden mensen. We zouden de betreffende persoon echter graag persoonlijk bedanken en doen bij deze dan ook de oproep om zich bij ons te melden via info@rallysportutrecht.nl. Voor het geval je je niet meldt: bij deze onze enorme dank: CHAPEAUX!

Namens Rallysport Utrecht,

Joost Oude Groen

vandaar dat jullie zoveel kabaal maakten op proef 2 :wink:
mafiabaas101

Berichtdoor ExTaxi » ma okt 17, 2005 19:20

Subaru Rullezzz!!! schreef:De crashes van van Eerd en Henneky zijn ook gewoon te vinden op onze site, de compilatie volgt volgende week en de foto's vandaag of morgen.

weet je wat ik zo raar vond? Ik stond daar 's avonds op dat punt en er stond welgeteld 1 official!! Op een man of 800?
Hier bij de crash van Henneky ook, je ziet geen official of wel?
ExTaxi

Berichtdoor Stranger » ma okt 17, 2005 19:38

Als ik het me goed herinner stonden er 2 marshalls. 1 bij de zwarte VW Golf in de bocht zelf en 1 op zo'n 50 meter voor de bocht met een vlag.
Stranger

Berichtdoor red devil » ma okt 17, 2005 20:16

En wie weet hoe het met de mensen in de Kalos is die er op proef 2 zo giga hard van af gingen :?:

Ze hadden start nummer 62 dacht ik
red devil

Berichtdoor MarkL » ma okt 17, 2005 20:18

red devil schreef:En wie weet hoe het met de mensen in de Kalos is die er op proef 2 zo giga hard van af gingen :?:

Ze hadden start nummer 62 dacht ik

Vader en zoon Van Stiphout zijn er beide goed vanaf gekomen. Wel flinke schade aan de Kalos, maar zelf hebben ze niets.
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
MarkL

Berichtdoor red devil » ma okt 17, 2005 20:23

Die auto kwam aan ons voorbij rijden die hadden echt mega schade man
Die hebben dus best geluk gehad gelukkig
red devil

Berichtdoor MarkL » ma okt 17, 2005 20:26

Ik hoorde van mijn service team dat die Kalos stevig in elkaar zit.
Morgen ga ik even kijken bij de auto.
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
MarkL

Berichtdoor mafiabaas101 » ma okt 17, 2005 20:52

en hoe zit het met de equipe averdijk averdijk (zie de compilatie van de schoutens)
mafiabaas101

Berichtdoor henk » ma okt 17, 2005 20:53

mafiabaas101 schreef:en hoe zit het met de equipe averdijk averdijk (zie de compilatie van de schoutens)

volgens mij had de bestuurder een gebroken jukbeen.
henk

Berichtdoor admin » ma okt 17, 2005 20:58

henk schreef:
mafiabaas101 schreef:en hoe zit het met de equipe averdijk averdijk (zie de compilatie van de schoutens)

volgens mij had de bestuurder een gebroken jukbeen.

Navigator had een gebroken jukbeen, bestuurder veel spierpijn zijn beide voor een check naar het ziekenhuis vervoerd.

Gr,

Patrick
admin
Site Admin

Berichtdoor Peer » di okt 18, 2005 7:19

Wie weet wat er met equipe Blom - Donkers loos was, alle proeven gereden en niet in de uitslag??

groeten Peer
Peer

Berichtdoor Aart » di okt 18, 2005 8:11

Laatste keer dat ze bij ons langskwamen (kp7) was de auto aan de rechterzijde aardig gedeukt. Mogelijk meer beschadigd?
Aart

Re: bijzonder 4

Berichtdoor SylviaVisser » di okt 18, 2005 9:50

...

@ Tonny...misschien dan eens lachend een kop koffie om de lucht te klaren?
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor HJD » di okt 18, 2005 11:35

Het heeft wat langer geduurd :( , maar mijn foto's staan er nu goed op.
HJD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden