Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor GeertN » zo sep 18, 2005 18:47

Iedereen bedankt voor de vele complimenten over "onze" rally.
Als lid van het organisatie-comite (proeven) en bestuurder van de 00-auto is het toch leuk om te lezen dat we het zoveel mensen naar de zin hebben gemaakt.
GeertN

Berichtdoor hekkink » zo sep 18, 2005 18:51

Stranger schreef:
hekkink schreef:allemaal een grote bek over die marshalls, k heb het vorig jaar ook gedaan, en kan er dus over mee praten hoe moeilijk het is. 9 van de 10 personen luistert NIET, en dan moeten ze het toch maar zelf weten!
Ik ben het met je eens over hoe moeilijk het is, maar 'ze moeten het zelf maar weten' is niet de oplossing.
Maar ja...dit lijkt me meer iets voor een ander topic dan het Golden Tulip Rally topic.

ja ok, maar als niemand wil luisteren wat moet je dan, dan krijg je toch zo'n 'zoek het zelf maar uit' organisatie?

maar goed, weer terug naar de gtr, hoe zal het volgend jaar gaan heten??
hekkink

Berichtdoor mafiabaas101 » zo sep 18, 2005 19:50

GeertN schreef:Iedereen bedankt voor de vele complimenten over "onze" rally.
Als lid van het organisatie-comite (proeven) en bestuurder van de 00-auto is het toch leuk om te lezen dat we het zoveel mensen naar de zin hebben gemaakt.

oo die loeide constant :D :wink:
mafiabaas101

Berichtdoor erikjan » zo sep 18, 2005 19:58

GeertN schreef:Iedereen bedankt voor de vele complimenten over "onze" rally.

Geert,

goede tip om op KP Notter een extra lintje te laten spannen :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor HJD » zo sep 18, 2005 20:03

Op de punten waar ik stond gedroeg het prubliek zich normaal. Op vrijdagavond had ik alleen wat last van een paar kleine kutkinderen :D . Die kinderen duwden elkaar tegen het lint aan waardoor ik ook iedere keer het lint tegen me aan kreeg, en dat is toch niet zo handig met foto's maken. En het erge is nog dat de ouders er niets van zeggen :x . Ze kregen zelfs al een waarschuwing van de marshall.

Dan ga ik nu weer verder met de foto's van de zaterdag. De foto's van de vrijdag heb ik net op mijn site staan.
HJD

Berichtdoor Niels van de Poll » zo sep 18, 2005 20:28

Foto's Golden Tulip Rally 2005 online!]
Niels van de Poll

Berichtdoor Paul » zo sep 18, 2005 20:44

Stranger schreef:
erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
....Of blijven ze verbaasd staan kijken als er een oude man langs de afzettingen en hun auto fiets en afstapt om voorbij de linten de proef op te fietsen.

Ook deze heren kunnen zich tegenwoordig zowel verbaal als fysiek behoorlijk weren hoor. Wij hadden er zelfs 1 die bij de stopfinish doodleuk met zijn auto de proef op wilde gaan, en hij gaf gas om de doorgang te forseren. Wij waren daar met 4 officials en hadden de nodige moeite om 'meneer' te doen keren.
Maar d'r was er ook 1 die gewoon doorfietste en niet te stoppen was (tegen de vlakte werken had gekunt, maar is ook niet de bedoeling denk ik)

Paul
SF KP Beuseberg
Paul

Berichtdoor ExTaxi » zo sep 18, 2005 21:41

erikjan schreef:Dick,

volgens mij heb ik je gespot bij de Mageleres :wink:

Afbeelding

ps. de beeldkwaliteit is niet optimaal, afkomstig uit een filmpje dat ik met m'n Canon A75 nam...

Klopt! Sorry dat ik er voor stond :roll:
ExTaxi

Berichtdoor HJD » zo sep 18, 2005 23:33

ExTaxi schreef:
erikjan schreef:Dick,

volgens mij heb ik je gespot bij de Mageleres :wink:

Afbeelding

ps. de beeldkwaliteit is niet optimaal, afkomstig uit een filmpje dat ik met m'n Canon A75 nam...

Klopt! Sorry dat ik er voor stond :roll:

:D , gelukkig stond je er bij mij niet voor :P

ps. mijn foto's van de vrijdag en de zaterdaq staan op mijn site.
HJD

Berichtdoor Super 1600 » ma sep 19, 2005 0:08

Voor het eerst de trip richting hellendoorn gemaakt, (en dat is nog best een eind vanuit Roosendaal) maar het was de moeite waard.
Op vrijdag best kou geleden op de Luttenberg! Vond het jammer dat je daat maar op een paar punten kon komen. Zaterdag 2x gekeken op Mageleresch en vervolgens Notter. Toen richting Ypelo gereden, waar ik volgens mij wel 3 kilometer heb moeten lopen, om ze voorbij te zien vliegen op een rechtstuk. Toen nog een keer Notter meegepakt. Ik heb zelf weinig opvallends gezien. Moet wel zeggen dat Johan Faes verbaast. Erg knap!!! Alleen ik vraag me af wat het nut van een startnummer is als de heren White en Turnbull toch nog als 4 en 5 mogen starten.
Super 1600

Berichtdoor Hein » ma sep 19, 2005 0:31

Super 1600 schreef:...........Alleen ik vraag me af wat het nut van een startnummer is als de heren White en Turnbull toch nog als 4 en 5 mogen starten.

Tsja dat had ik ook vrijdagavond. Naar het schijnt heeft dat iets te maken met het Europese coefficient dat de GTR heeft. Eerst de WRC's dan 3 min niks en vervolgens de rest.

Ik heb ook geluiden gehoort dat deze manier van starten bulls*** is. Tweede dag werd er door elkaar gestart en zat er na Wevers, Poulsen, Van Eerd, De Winkel en Turnbull het gat. Maar volgens mij hebben Frits en Jan geen WRC.

Dus ik snap hem niet.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mafiabaas101 » ma sep 19, 2005 6:28

Ik heb altijd last van Pershesjes die ervoor staan! :wink:
mafiabaas101

Berichtdoor Wout de Klerk » ma sep 19, 2005 10:11

Paul schreef:
Stranger schreef:
erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
....Of blijven ze verbaasd staan kijken als er een oude man langs de afzettingen en hun auto fiets en afstapt om voorbij de linten de proef op te fietsen.

Ook deze heren kunnen zich tegenwoordig zowel verbaal als fysiek behoorlijk weren hoor. Wij hadden er zelfs 1 die bij de stopfinish doodleuk met zijn auto de proef op wilde gaan, en hij gaf gas om de doorgang te forseren. Wij waren daar met 4 officials en hadden de nodige moeite om 'meneer' te doen keren.
Maar d'r was er ook 1 die gewoon doorfietste en niet te stoppen was (tegen de vlakte werken had gekunt, maar is ook niet de bedoeling denk ik)

Paul
SF KP Beuseberg

Dat klopt, die mafkees stond voor onze auto, "hij hoefde maar een klein stukkie " dacht ik hem te kunnen zien zeggen, en was nog boos ook, hij vond het waarschijnlijk niet erg een frontale botsing te krijgen.
Wout de Klerk

Berichtdoor MarkL » ma sep 19, 2005 10:43

:lol: Wow, dat was eigenlijk het eerste wat ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd.
Wat een waanzinnig gaaf rally weekend was het weer!

:D Super organisatie! Enorm vriendelijke mensen rondom het evenement (dus officals, organisatie maar ook publiek en omwonenden!!!!!)

Wij hebben genoten, gelachen, super gereden met ons kadettje en veel, heel veel lol gehad!!!!!!! :P

Ik ga onze Opel maar eens even in bad doen....... :wink:
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
MarkL

Berichtdoor StevenK » ma sep 19, 2005 10:52

MarkL schreef::lol: Wow, dat was eigenlijk het eerste wat ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd.
Wat een waanzinnig gaaf rally weekend was het weer!

Dat gevoel heb ik nu ook !
:D Super organisatie! Enorm vriendelijke mensen rondom het evenement (dus officals, organisatie maar ook publiek en omwonenden!!!!!)

Ik kwam bij de start van KP16 anders wel een paar officials tegen die geen begrip hadden voor een Evo met een versleten koppeling :(
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden