Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Uitvallen Niels Kroeze

Berichtdoor gschutten » za sep 17, 2005 7:34

Gisteravond op de terugweg van proef 4 zag ik Niels Kroeze, met zijn Volvo half tegen een boom geparkeerd. Bij de bochten combo nabij kasteel Schuilenburg is ie uitgebroken heeft toen een verkeersbord te pakken gehad en daarna vol met de neus in een boom. Althans dit is wat men mij verteld heeft. Ik heb zelf alleen de auto gezien, die zat goed in mekaar zeg! Foto's volgen nog.

Groet'n Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor JUL88 » za sep 17, 2005 8:47

Jaja die auto van Kroeze zat goed in elkaar. Jammer, daar kom je helemaal voor uit finland terug.
JUL88

Berichtdoor Wolter » za sep 17, 2005 10:55

Ik vond het een mooie avond!
Was van ons gezelschap iemand alleen 15 minuten te laat terug van werk, dus hebben ongeveer de eerste 10 auto's niet gezien. Ik stond op KP 1-3, op de plek van de rundkurs waar je ze 2x links, en 1x rechts ziet gaan. (Aanrader!)
Veel auto's die zich verremde; komen van klinkerweg af en het had ook nog 2 keer een beetje geregend, dus daardoor ook glad. En ja.. dat werd voor één equipe semi-fataal (kan dat? :wink:). Kalos met nr. 113 met veel moeite uit de sloot moeten duwen, nadat het hele startveld langs was gekomen. Ze hebben dus wel zo'n 15-20 minuten vertraging gehad op die proef, maar wat blijkt nu: de GTR-leiding heeft geconstateerd dat ze 1 ronde te weinig hebben gereden op de luttenberg, dus misschien uit de wedstrijd gehaald worden.

Wat mij opvalt aan de rijstijl van Wevers gisteravond is dat het redelijk behoudend is. Gewoon keurige lijnen rijden zonder te veel poespas. (Van wat ik heb gezien)

Zometeen nog even naar Holten! :)
Wolter

Berichtdoor John » za sep 17, 2005 12:55

Adrie Moree 3e tijd op KP6, lijkt me echt onmogelijk. Net als de tijden van Kroesbergen en van Waardenburg
John

Re: Uitvallen Niels Kroeze

Berichtdoor Amazone » za sep 17, 2005 14:58

gschutten schreef:Gisteravond op de terugweg van proef 4 zag ik Niels Kroeze, met zijn Volvo half tegen een boom geparkeerd. Bij de bochten combo nabij kasteel Schuilenburg is ie uitgebroken heeft toen een verkeersbord te pakken gehad en daarna vol met de neus in een boom. Althans dit is wat men mij verteld heeft. Ik heb zelf alleen de auto gezien, die zat goed in mekaar zeg! Foto's volgen nog.

Groet'n Gertjan

Oeps, Niels en Arie, zag net foto's van jullie Volvo...Hopelijk alles goed met jullie (behalve de spierpijn die ongetwijfeld zal komen?
Weer een reden minder nog even snel naar Hellendoorn te jagen...:cry:
Bel maar als je hulp nodig hebt met opbouwen (hoop dat dat nog mogelijk is...?...)
Laatst bijgewerkt door Amazone op za sep 17, 2005 18:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor hekkink » za sep 17, 2005 18:19

Wevers Oleeeeeeeeeeee :D
hekkink

Berichtdoor Amazone » za sep 17, 2005 18:33

:roll:
Laatst bijgewerkt door Amazone op zo sep 18, 2005 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor [prisma] » za sep 17, 2005 20:31

John schreef:Adrie Moree 3e tijd op KP6, lijkt me echt onmogelijk. Net als de tijden van Kroesbergen en van Waardenburg

Inderdaad, zeker een minuut sneller dan de 2e keer op de zelfde proef. Yeh right :lol:
[prisma]

Berichtdoor [prisma] » za sep 17, 2005 20:35

Verder alle hulde voor Wevers. Zeer professioneel en volwassen gereden. Daarnaast een ZEER groot compliment aan de organisatie, perfect.
[prisma]

Berichtdoor erikjan » za sep 17, 2005 21:00

prachtig rallyweekend gehad !!

vrijdagavond alleen KP2 gezien.

zaterdag begonnen op de Mageleres, de eerste doorkomst hier helemaal gezien (toch nog wel veel deelnemers, ondanks het grote uitvallers)

de lokale buurtvereniging had daar trouwens een prima initiatief in de vorm van koffie met krentewegge, frisdrank, hamburgers e.d. te koop
Koffie met krentewegge voor 1 euro 50 is niet duur !!

daarna de eerste veertig auto's nogmaals op de Mageleres gezien,

toen de C3 XTR maar weer gestart. (hij stond trouwens mooi vooraan bij de KP :wink: )

vervolgens KP Notter (1e doorkomst) voor 90% uitgezien.
nog net een 205 in de sloot zien schieten, meteen erna schoot een Kalosje rechtdoor in de remzone... (ik liep net in het verlengde van deze remzone, iets van 60 meter verder, terug naar m'n auto :? )
toch even iets om achterom voor te kijken :wink:

vervolgens een snelle pitsstop in huis (Almelo), om uiteindelijk te belanden bij het gemaal.

Prachtige lokatie wederom, veel stof en stenen gehapt, maar 't was de moeite waard.

Na de lokale publiekslieveling Wolves jr. in de C-Kadett, en de Seicento (moest ik verplicht filmen van m'n egaa) nu net om 20.00u moe maar voldaan op de bank geploft...
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Davekuh » za sep 17, 2005 21:53

Ik ben ook weer terug van een lange dag (5 uur uit bed :? )
Ik heb een heerlijke dag gehad met mooi spektakel. Het weer zat goed mee en alles was mooi geregeld. Wel jammer van de vele uitvallers. We hebben ook nog eventjes in de file gestaan waardoor we 1 kp hebben gemist.
Ik heb weer genoeg gefilmd dus de beelden komen nog...

Nu even een lekker pilsje pakken....
Davekuh

Berichtdoor ExTaxi » za sep 17, 2005 21:53

Ook weer thuis! Super rallydag gehad vandaag. Erg veel mooie plekken gezien, onverhard, jumpje, helemaal goed!

Vanmorgen kreeg ik het nieuws van Niels pas te horen van Clemens, balen Niels, hopelijk gaat alles goed. Sowieso behoorlijk veel schade gereden dit weekend zeg. Maar ja, dat heb je bij zo'n wedstrijd he.

Ben volop bezig met de foto's, die komen vanavond nog wel online maar zal wel tegen 0.00 uur worden.

Erikjan, heb je auto inderaad zien staan vooraan de proef ;-)

ExTaxi

PS Jemig wat ging die rode 206 af en toe HARD!
ExTaxi

Berichtdoor staphorstrallying » za sep 17, 2005 21:56

HET WAS SUPER!!! ( wel koud) maar ik vond het mooi gisteravond 2 keer de luttenberg ring gekeken. Sjonge jonge wat druk daar!!! maar ik vond het mooi. en vandaag aleen kp notter 2 gezien. wat ging wevers daar tekeer :D echt helemaal dwars!!! En daarna nog even de aankomst van wevers op het servicepark gezien. Het was weer een super weekend :D
staphorstrallying

Berichtdoor Davekuh » za sep 17, 2005 21:57

ExTaxi schreef:
PS Jemig wat ging die rode 206 af en toe HARD!

Inderdaad...maar af en toe wel iets "te" hard, want hij zat ook goed in elkaar :shock:

Ik vond Deen ook erg hard gaan...
Davekuh

Berichtdoor ExTaxi » za sep 17, 2005 22:05

Chris van Waardenburg vond ik ook strak rijden en natuurlijk Heutink. Verbaasd me dat Piepers een minuut sneller was dan Heutink.

Ennuh.....kijk eens naar de eindklassering van Faes........echt goed!
Erg jammer dat Evert en Sander uitgevallen zijn, want die hadden het nog spannend kunnen maken in n4.
ExTaxi

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden