StevenK schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:StevenK schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Ben vorig jaar voor het eerst naar de verkenning geweest, vond ik er g gaaf en helemaal met die blauwe evo
Ja, errug gaaf

Begrijp ik nu iets verkeerd of...

Ik weet niet wat jij begrijpt, maar die blauwe Evo verkende op nagenoeg volle wedstrijdsnelheid, reed op een official in (die hem probeerde uit te leggen dat 'ie veel te hard reed, zwaaiend met gele vlag enzo), drukte andere deelnemers de berm in, kortom hij gedroeg zich alsof 'ie heel belangrijk was...
Hmm, heb het niet meegekregen maar vind dat natuurlijk associaal. De weg is nog vrij voor ieder ander. Ik doelde ook alleen maar op het feit dat hij de auto mooi dwars gooide op het onverhard na het Janmansbruggetje bij Den Ham. En hij was zeker niet de enige die dat daar deed. Maar ja, mensen zoals die waar jij het nu over had bestaan helaas, zo is het voor een organisatie ook steeds moeilijker om de nodige licenties te krijgen.
Zal mij benieuwen hoe jullie het daar dit jaar doen, want ik sta er vrijdag ochtend weer

, en houdt jullie in de gaten