Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 12, 2005 16:51

Holkers schreef:
Niels :: Rally4You schreef:De mini GTR site is online typ mijn site in en plaats er /gtr achter dan kom je er!

Ziet er erg mooi uit, dat vooropstellend.
Maar heb je wel toestemming gevraagd voor de banners + direct links?

Nee ik heb er geen toestemming voor gevraagd.
Niels van de Poll

Berichtdoor Jan » ma sep 12, 2005 17:46

Niels :: Rally4You schreef:
Holkers schreef:
Niels :: Rally4You schreef:De mini GTR site is online typ mijn site in en plaats er /gtr achter dan kom je er!

Sorry dat ik het zeg maar ik denk je helemaal verkeerd bezig bent. Ten eerste is het zo dat de organisatie van de rally al een eigen site heeft. Wat jij doet is er nog 1 maken, wat eigenlijk helemaal geen nut heeft. Alles wat op de jouwe staat is ook te vinden op de officiele.

Verder zou ik graag willen weten waarom je dit hebt gedaan.. :?
Zie het nut er niet van in.

Ik bedoel het verder niet verkeerd maar vindt het geen goed idee... :|
Jan

Berichtdoor Huufke » ma sep 12, 2005 18:00

Subaru Rullezzz!!! schreef:
Holkers schreef:

Sorry dat ik het zeg maar ik denk je helemaal verkeerd bezig bent. Ten eerste is het zo dat de organisatie van de rally al een eigen site heeft. Wat jij doet is er nog 1 maken, wat eigenlijk helemaal geen nut heeft. Alles wat op de jouwe staat is ook te vinden op de officiele.

De reden dat hij dat gedaan heeft lijkt me vrij duidelijk: Enthousiasme voor de sport!

En dat zie ik helemaal niet als ‘helemaal verkeerd bezig zijn’.
Het feit dat hij zonder toestemming het een en ander geplaatst heeft laat ik dan buiten beschouwing, want dat is inderdaad niet helemaal correct.

Maar beste Jan,

Hou de volgende keer ook even de leeftijd in de gaten. Ik was toentertijd niet veel anders en ‘hobbyde’ er ook vrolijk op los, niet wetende dat je soms dingen doet die niet geheel correct zijn. Denk dat dit ook voor Niels vd Poll geld. Hij bedoelt het ongetwijfeld allemaal goed. Maarten heeft hem op zijn fout gewezen – of was daar mee bezig – en dan lijkt me de kous afgedaan. (Nooit gedacht dat ik die uitspraak ooit eens zou gebruiken :wink: )

En tot slot nog een in die categorie:

Je moet van een mug geen olifant maken..
Huufke

GTR

Berichtdoor Humphrey » ma sep 12, 2005 18:07

Het fijne gevoel van het delen van je passie.
Het enthousiasme van iemand van 13.

[eventjes niet heel vrolijk mode]
Bovenstaande wordt wel weer aardig getemperd.
Ik merk dat de Nederlandse rallysport niet bang hoeft te zijn om in de toekomst verlegen te komen zitten om demotivering, des-enthousiasmering en het de grond in stampen van goed bedoelde initiatieven.

Als er problemen zijn met het linken, dan geeft de organisatie dat wel aan, want dat is hun goed recht. Buitenstaanders; laat iemand van 13 toch lekker zijn gangetje gaan.
[/eventjes niet heel vrolijk mode]

Komend weekeinde ga ik ontzettend veel foto's maken, om de mooiste (if any) door te sturen naar teams en sites. Wie daar problemen mee heeft kan langskomen in Hoge Hexel voor een goed gesprek en 'n dito bak koffie.

:wink:

DOEI, Humphrey

EDIT: ik zie dat Huuf me voor was.. Maar 't lucht wel lekker op 8)
Humphrey

Berichtdoor SylviaVisser » ma sep 12, 2005 18:14

Die koffie zie ik wel zitten, maar dan om meteen de stapel foto's door te kijken ...

Start nummer 100 :wink: weer eens wat anders
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor briljant » ma sep 12, 2005 18:29

StevenK schreef:
Hermen schreef:Theo zou niet gestart zijn als ze niets aan zijn slechte startnummer gedaan hadden.
Na overleg met de wedstrijdleiding is besloten om hem startnr. 13 te geven. Hij start dus in de auto van Peter Bijvelds.

Alle onduidelijkheid de wereld uit

Da's goed nieuws; in ieder geval weer een serieuze kanshebben voor de eindoverwinning.

(En nu maar hopen dat het ook nog eens een keer zonder gedonder over wel of niet legaal gaat)

Dan moet je dat ook vooral benadrukken dat helpt echt :(

Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Jan » ma sep 12, 2005 18:34

Ik zei nog dat ik het niet verkeerd bedoelde, zal jullie ook niet verder opzadelen met enkele dingen waar jullie neit van af weten, maar het komt er op neer dat ik het gewoon niet echt passend vind. Hoe zouden jullie het vinden als er opeens 3 sites waren over de Nederland Rally bijvoorbeeld. Met allemaal de zelde info. Lekker overzichtelijk dan allemaal :?

En over het enthousiasme van die jongen had ik het geen eens, dat vind zelfs ik ook mooi om te zien. Was 2 jaar geleden zelf ok zo bezig, maar weet nu dat dat niet helemaal de juiste manier was.

Maar als hij het wil, ik ga het hem echt niet verbieden hoor...

Cace Closed :?: Iedereen weer vriendjes? :mrgreen:
Jan

Berichtdoor Holten WRC » ma sep 12, 2005 18:38

Huufke schreef:
Holkers schreef:

De reden dat hij dat gedaan heeft lijkt me vrij duidelijk: Enthousiasme voor de sport!

En dat zie ik helemaal niet als ‘helemaal verkeerd bezig zijn’.
Het feit dat hij zonder toestemming het een en ander geplaatst heeft laat ik dan buiten beschouwing, want dat is inderdaad niet helemaal correct.

Maar beste Jan,

Hou de volgende keer ook even de leeftijd in de gaten. Ik was toentertijd niet veel anders en ‘hobbyde’ er ook vrolijk op los, niet wetende dat je soms dingen doet die niet geheel correct zijn. Denk dat dit ook voor Niels vd Poll geld. Hij bedoelt het ongetwijfeld allemaal goed. Maarten heeft hem op zijn fout gewezen – of was daar mee bezig – en dan lijkt me de kous afgedaan. (Nooit gedacht dat ik die uitspraak ooit eens zou gebruiken :wink: )

En tot slot nog een in die categorie:

Je moet van een mug geen olifant maken..

De jeugd heeft de toekomst!!! :D :D
met vallen en opstaan!!!
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor StevenK » ma sep 12, 2005 18:42

Nou, hier dan nog maar een iets meer juridische insteek: het gebruik van logo's etc van de GTR is sowieso aan rechten gebonden, maar ook het gebruik van de inhoud van GTR site, op een site die, voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, geen eigen inhoud biedt, geldt als plagiaat.

Dus hoezeer ik het ook waardeer dat iemand een site maakt over een rally, ik vind dat zoiemand wel rekening moet houden met de rechten van anderen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 12, 2005 18:43

De een vind dat de website niet op het web hoort en de ander wel, dus heb ik zelf besloten hem van het web te halen!

En zoals een voorganger van mij zij CASE CLOSED! :D
Niels van de Poll

Berichtdoor Jan » ma sep 12, 2005 18:50

StevenK schreef:Nou, hier dan nog maar een iets meer juridische insteek: het gebruik van logo's etc van de GTR is sowieso aan rechten gebonden, maar ook het gebruik van de inhoud van GTR site, op een site die, voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, geen eigen inhoud biedt, geldt als plagiaat.

Dus hoezeer ik het ook waardeer dat iemand een site maakt over een rally, ik vind dat zoiemand wel rekening moet houden met de rechten van anderen.

Zo bedoelde ik het min of meer ook, alleen werd dat verkeerd begrepen...
Jan

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 12, 2005 18:51

StevenK schreef:Nou, hier dan nog maar een iets meer juridische insteek: het gebruik van logo's etc van de GTR is sowieso aan rechten gebonden, maar ook het gebruik van de inhoud van GTR site, op een site die, voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, geen eigen inhoud biedt, geldt als plagiaat.

Zo bedoelde ik het min of meer ook, alleen werd dat verkeerd begrepen...

Allemaal niet van toepasing meer website is van het internet!

CASE CLOSED :D
Niels van de Poll

Berichtdoor SylviaVisser » ma sep 12, 2005 19:02

Bah papa Steven dat was ook niet nodig. :wink:

Ik vrees dat velen met mij het meer als een toevoeging aan de site vonden, maar och........we kunnen natuurlijk altijd op alle slakken zout leggen. Tenslotte is daar een forum voor. :D

gelukkig ben ik lekker blond en fris aan mijn persoonlijke site begonnen......juridische klachten, zie kopje contact: :D :lol: :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 12, 2005 19:19

Hopelijk heeft niemand wat op te merken aan mijn eigen site!!
Niels van de Poll

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma sep 12, 2005 20:06

Niels :: Rally4You schreef:Hopelijk heeft niemand wat op te merken aan mijn eigen site!!

Niels, je site ziet er verder goed uit.

Heb het hele forum-story over de GTR gevolgd en ik vind het knap dat je zelf de beslissing hebt genomen. Iedereen doet het op zijn eigen manier, maar eigenwerk is wel het mooiste resultaat.

Verder wens ik je veel suc6 tijdens de GTR 2005.
Gerrit Euverman

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden