Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Erik » zo sep 11, 2005 16:42

John B schreef:Theo gaat volgend weekend kijken en dat heeft naar mijn idee niets met het startnummer te maken.

Er heeft vandaag nog niemand gereageerd op bovenstaande opmerking van John van gisteravond.

Misschien dat ik door de alcohol van vannacht niet meer zo helder kan denken, maar volgens mij lees ik hier dat Theo vd Berg niet zal starten...???
Erik

Berichtdoor Davekuh » zo sep 11, 2005 17:37

Erik schreef:
John B schreef:Theo gaat volgend weekend kijken en dat heeft naar mijn idee niets met het startnummer te maken.

Er heeft vandaag nog niemand gereageerd op bovenstaande opmerking van John van gisteravond.

Misschien dat ik door de alcohol van vannacht niet meer zo helder kan denken, maar volgens mij lees ik hier dat Theo vd Berg niet zal starten...???

Daar zou ik behoorlijk van balen....
Davekuh

Berichtdoor Jan » zo sep 11, 2005 17:38

Erik schreef:

Daar had ik gisteravond al last van :mrgreen: . Ik zou ook graag willen dat John dat even ging uitleggen en hoe hij aan die info is gekomen...
Jan

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo sep 11, 2005 17:52

Navigator van Nelis Verkooijen is ook bekend.

Hans van Goor zal de komende GTR 2005 naast Nelis zitten.
Gerrit Euverman

Berichtdoor David Westenbrink » zo sep 11, 2005 17:53

Erik schreef:

Waar heb je deze alcohol genuttigd?? :) Ik was aan het werk bij 1 van mijn sponsors :)
David Westenbrink

Berichtdoor Erik » zo sep 11, 2005 18:10

[quote="David Westenbrink Waar heb je deze alcohol genuttigd?? :) Ik was aan het werk bij 1 van mijn sponsors :)[/quote]

:) Ik heb er inderdaad voor gezorgd dat je sponsor ook een toekomstige bijdrage aan je kan overmaken. In feite ben ik ook een beetje jouw sponsor zeg maar...

Als Wiecher het geld dat ik daar de afgelopen 10 jaar heb achtergelaten zou doorboeken naar jou, had je nu een Evo gereden gok ik... :?
Erik

GTR mini site!

Berichtdoor Niels van de Poll » zo sep 11, 2005 19:35

Binnenkort online de Golden Tulip Rally mini site!

Zet hiervoor /gtr achter mijn site.
Niels van de Poll

Berichtdoor Rallyphoto » zo sep 11, 2005 19:38

David Westenbrink schreef:
Erik schreef:

Waar heb je deze alcohol genuttigd?? :) Ik was aan het werk bij 1 van mijn sponsors :)

Ik had volgens mij al eerder op dit forum vernomen dat Theo met de auto van Peter Bijvelds ging rijden, correct me if I'm wrong.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Rallyphoto

Berichtdoor Elies » ma sep 12, 2005 10:22

V.D.G Rally team schreef:
Voor die een echte fan zijn van de sport die zijn er vrijdags al.
En die hebben op tijd hun info.

Wat een belachelijke opmerking..... :roll:

Ik vind ook dat je een infopakketje moet kopen om de organisatie te steunen, maar kom alsjeblieft niet aan met dit soort onzinnige opmerkingen. Je scheert iedereen over 1 kam op deze manier. Veel van ons werken om de rally te kunnen bekostigen en dan moet je soms keuzes maken. Gelukkig heb ik wel vrij kunnen krijgen van mijn werk vrijdag en kan ik dus op vrijdag al gaan, maar als ik geen vrij had kunnen krijgen, tja dan maar op zaterdag. En oje... ik kan pas 's middags aanrijden naar Hellendoorn, omdat ik toch echt eerst de weekendboodschappen voor mijn moeder moet doen, omdat ze in een rolstoel zit. Maar ja, nu ben ik dus geen echte fan. Sorry dat ik hier op terug kom hoor, maar ik kan me zo kwaad maken om dit soort opmerkingen. Kijk liever naar de prive situatie van mensen en denk eerst eens na voor je wat zegt!
Elies

Berichtdoor StevenK » ma sep 12, 2005 10:42

Rallyphoto schreef:Ik had volgens mij al eerder op dit forum vernomen dat Theo met de auto van Peter Bijvelds ging rijden, correct me if I'm wrong.

Hij staat ingeschreven met de Bijvelds auto. En op de laatste versie van de startlijst staat hij met startnummer 13 ipv. 29.

Maar er doen zoveel verhalen de ronde, dat ik ook niet meer weet wat ik er van moet denken; ik zie donderdag wel of 'ie erbij is of niet.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Hermen » ma sep 12, 2005 11:47

Theo zou niet gestart zijn als ze niets aan zijn slechte startnummer gedaan hadden.
Na overleg met de wedstrijdleiding is besloten om hem startnr. 13 te geven. Hij start dus in de auto van Peter Bijvelds.

Alle onduidelijkheid de wereld uit
Hermen

Berichtdoor StevenK » ma sep 12, 2005 12:16

Hermen schreef:Theo zou niet gestart zijn als ze niets aan zijn slechte startnummer gedaan hadden.
Na overleg met de wedstrijdleiding is besloten om hem startnr. 13 te geven. Hij start dus in de auto van Peter Bijvelds.

Alle onduidelijkheid de wereld uit

Da's goed nieuws; in ieder geval weer een serieuze kanshebben voor de eindoverwinning.

(En nu maar hopen dat het ook nog eens een keer zonder gedonder over wel of niet legaal gaat)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Walter Geuzebroek » ma sep 12, 2005 14:22

Ja daar was hij de organisatie erkentelijk voor maar.....er zijn nog steeds 'issues'. Hijzelf hield het op 90% niet starten!
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 12, 2005 15:57

De mini GTR site is online typ mijn site in en plaats er /gtr achter dan kom je er!
Niels van de Poll

Berichtdoor Holkers » ma sep 12, 2005 16:20

Niels :: Rally4You schreef:De mini GTR site is online typ mijn site in en plaats er /gtr achter dan kom je er!

Ziet er erg mooi uit, dat vooropstellend.
Maar heb je wel toestemming gevraagd voor de banners + direct links?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden