Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Davekuh » za sep 10, 2005 21:36

Niels2 schreef:Getjan, dit kan niet de bedoeling zijn. Mensen die deze info willen moeten maar een info pakket kopen!

Word een beetje flauw van de krenterigheid, pakketje kost maar 15 euro, voor de rest kost het je niets. Als je ziet dat je bij de BHV het dubbele kwijt bent en dan ook nog PP (hier kan je zelfs de kosten nog delen).

Het valt toch wel mee Niels? Kan me vergissen maar volgens mij kopen de mensen die hier zitten toch wel een pakketje...
Laat toch lekker speculeren. Ik heb zelf nog nooit de tijd gehad om naar de GTR gegaan vanwege mijn werk. Dus het is wel handig om even te zien waar het ongeveer te doen zal zijn. Dit gebeurd toch wel bij iedere rally, dat mensen praten over of de proeven nog hetzelfde zullen zijn of niet? alleen nu is er een kaartje van gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd he, wil niemand op zijn tenen trappen hiermee...
Davekuh

Berichtdoor Jan » za sep 10, 2005 21:38

(denk aan de aanleg van de A35, waardoor hele stukken van de proef Ypelo niet eens meer te rijden zijn)

De proef is bijna helemaal het zelfde, alleen het eind is verandert. Waar ze normaal rechtsafgingen na het gemaal bij de Aa( het pad met de klinkerweggetjes met rechts naast de weg de sloot) gaan ze nu rechts af over het bruggetje. Daar zal ook de finish zijn.
Jan

Berichtdoor GeertN » zo sep 11, 2005 8:44

Leuk dat gespeculeer over de proeven, maar hoe ze echt lopen staat inderdaad in het infopakket wat vanaf donderdag weer te koop is.
Doe sportief en koop z'on pakket, daarmee steun je ons als organisatie en kunnen we volgend jaar ook weer een rally voor jullie organiseren.
GeertN

Berichtdoor Niels2 » zo sep 11, 2005 8:57

Davekuh schreef:
Niels2 schreef:Getjan, dit kan niet de bedoeling zijn. Mensen die deze info willen moeten maar een info pakket kopen!

Word een beetje flauw van de krenterigheid, pakketje kost maar 15 euro, voor de rest kost het je niets. Als je ziet dat je bij de BHV het dubbele kwijt bent en dan ook nog PP (hier kan je zelfs de kosten nog delen).

Het valt toch wel mee Niels? Kan me vergissen maar volgens mij kopen de mensen die hier zitten toch wel een pakketje...
Laat toch lekker speculeren. Ik heb zelf nog nooit de tijd gehad om naar de GTR gegaan vanwege mijn werk. Dus het is wel handig om even te zien waar het ongeveer te doen zal zijn. Dit gebeurd toch wel bij iedere rally, dat mensen praten over of de proeven nog hetzelfde zullen zijn of niet? alleen nu is er een kaartje van gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd he, wil niemand op zijn tenen trappen hiermee...

Ging er meer over dat hij een nieuwe kaart online ging zetten. Alleen die komt pas na de rally online, dacht dat die voor de rally nog online ging.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Stranger » zo sep 11, 2005 8:57

Voor de mensen die in de buurt wonen is een tip als 'pompstations zijn 24 uur per dag open' handig.

Als je echter, zoals ikzelf, vanuit de andere kant van het land moet komen en vrijdag ook nog een deel van de dag moet werken, dan is het wel erg makkelijk om van te voren al te weten welke proeven er die avond worden gereden.

Een boekje haal ik vrijdagavond sowieso wel alleen is het wel leuk om niet ergens heen te rijden en er achter te komen dat ze a) net langs geweest zijn of b) de proeven een aantal kilometer verderop zijn.

Dit jaar denk ik dat ik maar gewoon naar de Luttenbergring ga en het op vrijdagavond rustig aan doe.
Stranger

Berichtdoor Niels2 » zo sep 11, 2005 9:00

Voor al die mensen is het verkoop punt bij de Mac aan de A1 gewoon goed te doen, ligt aardig op de route naar de proefen van vrijdag, makkelijk te vinden en tot laat open.

Verder, tijdsschema van KP Luttenberg staat gewoon op de site. Dus als je wil kan je makkelijk genoeg info krijgen.
Niels2

Berichtdoor GeertN » zo sep 11, 2005 9:19

Vrijdagavond worden er 2x2 proeven gereden.
De luttenbergring en de koningsproef van 22 kilometer in de Gem. Hellendoorn, het gebied tussen Nijverdal en Den Ham.
GeertN

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo sep 11, 2005 9:31

Stranger schreef:
Als je echter, zoals ikzelf, vanuit de andere kant van het land moet komen en vrijdag ook nog een deel van de dag moet werken, dan is het wel erg makkelijk om van te voren al te weten welke proeven er die avond worden gereden.

Denk ook wel dat de organisatie hiermee rekening houdt door de 1ste KP al duidelijk aan te geven door deze via de website kenbaar te maken.

Het probleem wat jij hebt met Hellendoorn heb ik met de proeven die in het zuiden van het land worden gereden. Maar door de jaren heen weet je wel wat er op het programma staat en kun je er rekening mee houden.
Gerrit Euverman

Berichtdoor mmrizio » zo sep 11, 2005 9:46

Niels2 schreef:Voor al die mensen is het verkoop punt bij de Mac aan de A1 gewoon goed te doen, ligt aardig op de route naar de proefen van vrijdag, makkelijk te vinden en tot laat open.

Voor de zaterdag proeven vond ik 'm vorig jaar minder geschikt... Zaterdagochtend waren de boekjes op/nog niet binnen. Twintig minuten wachten.... boekje kopen.... eerste proef al begonnen :-(

Daarom zou ik zo blij zijn met een kaart en een tijdschema vantevoren. Dit stelt echte liefhebbers in staat om op tijd mooie plekken op te zoeken en routes uit te stippelen. Hierdoor kun je meer beleven van de rally.

Maar ik begrijp ook wel dat dit een van de weinige manieren is voor de organisatie om een vergoeding te vragen aan de bezoekers, voor alle moeite die ze doen. En een sympathiekere dan toegang vragen zoals de BHV....

Maurice
mmrizio

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo sep 11, 2005 10:11

mmrizio schreef:
Niels2 schreef:Voor al die mensen is het verkoop punt bij de Mac aan de A1 gewoon goed te doen, ligt aardig op de route naar de proefen van vrijdag, makkelijk te vinden en tot laat open.

Voor de zaterdag proeven vond ik 'm vorig jaar minder geschikt... Zaterdagochtend waren de boekjes op/nog niet binnen. Twintig minuten wachten.... boekje kopen.... eerste proef al begonnen :-(

Daarom zou ik zo blij zijn met een kaart en een tijdschema vantevoren. Dit stelt echte liefhebbers in staat om op tijd mooie plekken op te zoeken en routes uit te stippelen. Hierdoor kun je meer beleven van de rally.

Maar ik begrijp ook wel dat dit een van de weinige manieren is voor de organisatie om een vergoeding te vragen aan de bezoekers, voor alle moeite die ze doen. En een sympathiekere dan toegang vragen zoals de BHV....

Maurice

Voor die een echte fan zijn van de sport die zijn er vrijdags al.
En die hebben op tijd hun info.
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » zo sep 11, 2005 10:17

V.D.G Rally team schreef:Voor die een echte fan zijn van de sport die zijn er vrijdags al.
En die hebben op tijd hun info.

Precies: die staan op vrijdagochtend al bij de technische keuring :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo sep 11, 2005 10:34

Je kan natuurlijk ook afspreken met een bekende die al eerder aanwezig is om voor jou ook alvast een info pakket te kopen. Met de huidige communicatiemiddelen is het dan een kleine moeite om elkaar ergens te treffen.

Probleem opgelost, volgend onderwerp :D
Ton Van Spanje

Berichtdoor Niels2 » zo sep 11, 2005 11:12

mmrizio schreef:

Raar, heb vorig jaar op Vrijdag avond bij de Mac (aan de A1) al een pakket gekocht.
Niels2

Berichtdoor Martijn » zo sep 11, 2005 11:16

Hallo

op de site staat dat je pas vrijdag een infopakket kan kopen, zijn de pakketen dan gelijk vanaf openingstijd te koop?
Martijn

Berichtdoor gertveurink » zo sep 11, 2005 14:47

ik denk dat ze wel eerder te koop zijn, dan moet je even bellen.
dat doen wij ook altijd bij het restaurant Hancate.

met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen
gertveurink

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden