Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Maarten » vr sep 09, 2005 19:02

V.w.b. het witte vlak is het heel simpel: Zodra Wevers netjes zijn stickertjes geplakt heeft dan beschikt hij over het witte vlak! Of het normaal wel of niet op de auto te vinden is is niet van belang want hij krijgt toch een groot vel met het startnummer aangeleverd!
En zo is dat normaal ook, want normaal krijg je een groot wit vel met de sponsoren van het evenement erop.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Holten WRC » vr sep 09, 2005 19:10

stefan schreef:weet iemand al de planning wanneer ze waar rijden? :? wel zo makkelijk om dan naar de proef te gaan. Eerste proef is de luttenberg, maar hoe zit dit op de zaterdag? eerste proef weer bij holten? :?

groet Stefan

Ik heb van horen zeggen dat de bewoners tussen 14:00 en 20:00 uur niet van huis kunnen maar dit is niet zeker !!
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor StevenK » vr sep 09, 2005 19:24

Maarten schreef:En zo is dat normaal ook, want normaal krijg je een groot wit vel met de sponsoren van het evenement erop.

Dat is dus alleen wanneer je 'met reclame' inschrijft.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jan » vr sep 09, 2005 19:29

stefan schreef:weet iemand al de planning wanneer ze waar rijden? :? wel zo makkelijk om dan naar de proef te gaan. Eerste proef is de luttenberg, maar hoe zit dit op de zaterdag? eerste proef weer bij holten? :?

groet Stefan

Ik zal het je vertellen als je beloofd wel een infopakket te zullen aanschaffen :mrgreen:

De 1e proef van zaterdag is....................( trommelgeroffel).................

Mageleresch, ik denk dat de organisatie hier trouwens een hele goede keuze heeft gemaakt ivm met het drankmisbruik van de jongeren uit de omgeving. Uit ervaring weet ik dat die s'morgens nog niet zoveel drinken als s'middags of s'avonds :lol: , dus hopelijk minder of natuurlijk geen last van relschoppers op de proef :wink:
Jan

Berichtdoor stefan » vr sep 09, 2005 19:38

Subaru Rullezzz!!! schreef:

groet Stefan

Ik zal het je vertellen als je beloofd wel een infopakket te zullen aanschaffen :mrgreen:

De 1e proef van zaterdag is....................( trommelgeroffel).................

Mageleresch, ik denk dat de organisatie hier trouwens een hele goede keuze heeft gemaakt ivm met het drankmisbruik van de jongeren uit de omgeving. Uit ervaring weet ik dat die s'morgens nog niet zoveel drinken als s'middags of s'avonds :lol: , dus hopelijk minder of natuurlijk geen last van relschoppers op de proef :wink:

je maakt het wel spannend jan :roll: nou, mageleresch.... What the F*ck, waar ligt dat? :? Wanneer komt holten dan? vorig jaar was die als eerste. Vaste plek, mooie plek tussen holten en nijverdal, daar is zo'n mooie s-bocht. graver naar asfalt :shock: :roll: vorig jaar zag je daar beeld uit de auto van arthurs, over de verkeersdrempel!! mmwwoooaaaaahhh!!!! heel snel dus :lol:

groet stefan :wink:
stefan

Berichtdoor Niels2 » vr sep 09, 2005 19:44

Lees je überhaupt wel wat er word geschreven.

Koop op vrijdag gewoon even dat pakket, staat alles in.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr sep 09, 2005 20:46

Niels2 schreef:Lees je überhaupt wel wat er word geschreven.

Koop op vrijdag gewoon even dat pakket, staat alles in.

Stefan schreef:mageleresch.... What the F*ck, waar ligt dat?

Koop dat gelijk ook ff een goede kaart van de omgeving van Hellendoorn, daarop staat wel vermeld waar Mageleresch ligt.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Erik » vr sep 09, 2005 22:22

Kijk, nu val je door de mand.. Mageleresch zat er vorig jaar ook in, en staat keurig beschreven in het programmaboekje van 2004.

Blijkbaar heb je vorig jaar geen info-pakket gekocht... slechte zaak...
Erik

Berichtdoor stefan » vr sep 09, 2005 22:32

Erik schreef:

Kijk, nu val je door de mand.. Mageleresch zat er vorig jaar ook in, en staat keurig beschreven in het programmaboekje van 2004.

Blijkbaar heb je vorig jaar geen info-pakket gekocht... slechte zaak...

:oops: beetje jammer...
vorig jaar wel 1 gehad... ik weet niet wat jij met het boekje doet, maar ik bewaar die niet een jaar.... :roll: plattegrond heb ik nog wel.... :twisted: duuussssss..... geen mageleresch :?
stefan

Berichtdoor Erik » vr sep 09, 2005 23:27

ik weet niet wat jij met het boekje doet, maar ik bewaar die niet een jaar.... plattegrond heb ik nog wel.... [/quote]

???

Plattegrond = pagina 15 tm 17 van het boekje

of je hebt ze beide, of je hebt geen van 2, een tussenvorm is niet mogelijk

Bewaren kan handig zijn. Plattegrond van vorig jaar was 3x niks, heb de kaart van 2003 gebruikt voor het verplaatsen naar de volgende proef. Daar stonden de meest kleine landweggetjes nog op + straatnamen (en gebieden zoals... Mageleresch... :wink: )
Erik

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr sep 09, 2005 23:43

stefan schreef:
:oops: beetje jammer...
vorig jaar wel 1 gehad... ik weet niet wat jij met het boekje doet, maar ik bewaar die niet een jaar.... :roll: plattegrond heb ik nog wel.... :twisted: duuussssss..... geen mageleresch :?

Vorig jaar was dat vlgs mij KP 15/18, doe het ff uit mijn hoofd, maar hij zit er wel degelijk in. Kan je zelfs vertellen dat Tjoen op KP 15 de tijd van 3:47 reed en Wevers +1.

Het programmaboekje wordt gewoon bewaard en zoals al eerder genoemd, heb je er tevens nog info aan die je altijd van pas komt.
Als je een echte fan bent van de rallysport, koop dan gewoon een programmaboekje, waar alles in staat en je tevens de mogelijkheid geeft om overal te komen.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Berto » za sep 10, 2005 0:42

Proef:
1-3 Luttenbergring
2-4 start: Hancate, finish: Egede
5-7: Mageleres (ten noorden van Den Ham)
6+8: Ten Zuiden van Den Ham met de finish in de buurt van "de jump "
9-13: proef "baan" in Notter
10*14: Op de Ligtenberg, tussen Nijverdal, Rijssen, Holten
11-15: Beuseberg Holten
12-16: Ypelo

En verder weet ik het niet.
De exacte route ken ik ook niet :wink: :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor gertveurink » za sep 10, 2005 14:12

heeft Theo van de Berg zich nog afgemeld bij de GTR vanwege zijn lage startnummer????

met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen
gertveurink

Berichtdoor Aart » za sep 10, 2005 15:32

Volgens mij gaat ie door, heeft nr. 13 geaccepteerd
Aart

Berichtdoor Jan » za sep 10, 2005 15:34

Berto schreef:Proef:
1-3 Luttenbergring
2-4 start: Hancate, finish: Egede
5-7: Mageleres (ten noorden van Den Ham)
6+8: Ten Zuiden van Den Ham met de finish in de buurt van "de jump "
9-13: proef "baan" in Notter
10*14: Op de Ligtenberg, tussen Nijverdal, Rijssen, Holten
11-15: Beuseberg Holten
12-16: Ypelo

En verder weet ik het niet.
De exacte route ken ik ook niet :wink: :wink:

Zo kan het natuurlijk ook :x

Beetje jammer... :?
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden