Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maranello schreef:Frits van Eerd weer met een nieuwe navigator? Erwin Mombaerts is een oude bekende vanuit de Rocco Theunissen tijd. Of is het een eenmalige samenwerking?
rallyboy schreef:
De auto's van Paddy White zijn altijd zeer recent van bouwjaar, dus mooi om op het servicepark te bekijken. Alleen om de auto rijdend te zien is minder leuk. denk dat een snelle N3 hem nog wegrijd!!!
Arthurs is altijd snel, denk dat hij dit jaar wel voor een podiumplaats kan gaan,na een paar jaar ervaring op te hebben gedaan.
Zie Theo v/d Berg ook staan in een evo7 A8 (niet meer met de Impreza WRC) zou Boers................................................................!
stefanjonas schreef:in de deelnemerslijst van de officiele website staan lege plekken, o.a. plek 71 en 33...
heeft iemand enig idee waarom? misschien een bijzondere inschrijving die nog niet bekend gemaakt mag worden?
enig idee met welke auto Mark van Eldik gaat rijden??
Weet iemand of Jasper vd Heuvel ook mee doet dit jaar? ik heb eens iets gelezen dat hij graag mee zou doen in een WRC..... en zo ook dhr. Bijvelds....
Ik volg elk jaar de rally op de voet, vorig jaar stond ik op proef 10 in ypelo, en ging Evert Bolderheij vlak voor mn neus dwars door de chicane!!!
en heb ik ff mazzel dat ik de enige daar was met een cameradus filmpje van de hele chrash en foto's zijn uniek!!!
:D:D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten