WRC Deutschland 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

uiteindelijk 33ste en 34ste algemeen geworden

Berichtdoor jochie » ma aug 29, 2005 8:20

1 ding is wel raar ik heb alle auto's over het podium zien rijden behalve Jasper niet dus nu nog de vraag is hij wel of niet geklasseerd groetjes john
jochie

Berichtdoor Jaap Sinke » ma aug 29, 2005 11:11

Jasper heeft verder alle proeven gereden. Ze zijn aan het einde van de rally wat eerder naar huis gegaan. Normaal moet je wachten op de finish Trier. Die was om half 5. Dan nog in het laatste parc ferme tot een uur of half acht. Naar aanleiding van de klassering is besloten om na het parc ferme op de service naar huis te gaan. Scheelt toch weer zo'n vijf uur wachten.

Verder mooie rally gezien. De laatste super special was ook weer prachtig met als meest dwarse rijders Vojtech, Pons, Gardemeister en vd Heuvel!
Zo dwars en dan ook nog snelste gr.N op St. Wendel 2. Lachen.
Jaap Sinke

Zo dwars en dan ook nog snelste gr.N op St. Wendel 2. Lachen

Berichtdoor jochie » ma aug 29, 2005 11:30

wij hebben Jasper nog wel op de voorlaatste proef zien smijten en gooien was een fantastisch om te zien met een N4 toch spektakel brengen dat getuigd van wereld klasse .......... wij dachten namelijk dat Jasper op de laatste proef nog was uitgevallen maar gelukkig dus niet bedankt voor de info
jochie

Berichtdoor Martijn_Braat » ma aug 29, 2005 23:11

Verder mooie rally gezien. De laatste super special was ook weer prachtig met als meest dwarse rijders Vojtech, Pons, Gardemeister en vd Heuvel!
Zo dwars en dan ook nog snelste gr.N op St. Wendel 2. Lachen.

Die bocht was geweldig van Jasper, de haaks rechts voor de start langs, hij ging nog dwarser dan de wrc's. Wij zaten op de tribune en het publiek werd helemaal wild. Ben benieuwd of Jasper het gejuich in de auto heeft kunnen horen.
Martijn_Braat

Berichtdoor Huufke » di aug 30, 2005 1:38

Toivonen schreef:
Die bocht was geweldig van Jasper, de haaks rechts voor de start langs, hij ging nog dwarser dan de wrc's. Wij zaten op de tribune en het publiek werd helemaal wild. Ben benieuwd of Jasper het gejuich in de auto heeft kunnen horen.

Mocht je er een mooie foto van hebben, of iemand anders die dit leest, dan moet je even contact op nemen met de vd Heuvel's (0653260682). Hij zoekt naar mooie foto's van de drift tijdens de eerste doortocht op Sankt Wendel. Diegene met de mooiste foto mag een rondje mee.

Wie heeft er trouwens in het bos op KP Bosenberg gestaan, vlak voor de finish? Deed me denken aan de goede oude tijden van de Clementine in Spa. Was een geweldige sfeer daar! Overal tentjes langs de proef, bbq's en kampvuurtjes..
Huufke

Berichtdoor John Raven » di aug 30, 2005 8:32

Huufke schreef:
Toivonen schreef:

Mocht je er een mooie foto van hebben, of iemand anders die dit leest, dan moet je even contact op nemen met de vd Heuvel's (0653260682). Hij zoekt naar mooie foto's van de drift tijdens de eerste doortocht op Sankt Wendel. Diegene met de mooiste foto mag een rondje mee.

Wie heeft er trouwens in het bos op KP Bosenberg gestaan, vlak voor de finish? Deed me denken aan de goede oude tijden van de Clementine in Spa. Was een geweldige sfeer daar! Overal tentjes langs de proef, bbq's en kampvuurtjes..

Heb er een hele mooie foto van... maar die is voor het Rally Jaaroverzicht 2005!
John Raven

Berichtdoor Hein » di aug 30, 2005 8:37

En daar laat je een rondje met Jasper voor schieten? :mrgreen:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor sharply.jac|NL » di aug 30, 2005 10:27

Huufke schreef:
Toivonen schreef:

Ik stond één bocht later en heb alleen een filmpje van deze bocht. Het publiek ging werkelijk uit zijn dak. Bij het Parc Ferme heb ik iemand gesproken die de actie van Jasper op film had. Hopelijk komt deze snel online.
sharply.jac|NL

Berichtdoor ericnl » di aug 30, 2005 10:59

Walter Geuzebroek schreef:Ik kan ook nooit een keer incognito ergens gaan staan.....

Bedankt Eric!

PS. Ik zal je in Amsterdam geen kans geven......!

Haha, Hein had je al gespot inderdaad, maar je staat er mooi op toch?
ericnl

Berichtdoor Martijn_Braat » di aug 30, 2005 12:35

Ik hoorde net dat Studio Sport beelden had van de Duitsland Rally. Heeft iemand deze gezien en was het de moeite waard?

(overigens twijfelt de persoon in kwestie inmiddels of het wel Studio Sport was, het kan dus ook helemaal niet waar zijn maar ik krijg dit berichtje niet meer verwijderd)
Laatst bijgewerkt door Martijn_Braat op di aug 30, 2005 12:44, in totaal 2 keer bewerkt.
Martijn_Braat

Berichtdoor Jan » di aug 30, 2005 12:35

Hey Walter, die meest rechtse op de foto heeft ook een beetje jou "look" over genomen he? :mrgreen:

Pet acherstevoren en klikken maar :wink:
Jan

Berichtdoor LeonM » di aug 30, 2005 12:52

Ik zoek fotos van mijn "3 wieler" op Sainkt Wendel ( 1e bocht links)
LeonM

Berichtdoor MartijnS » di aug 30, 2005 14:00

Wimo heeft in ieder geval 1 foto Leon, het was zelfs een 2 wieler volgens mij ? :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor LeonM » di aug 30, 2005 14:08

MartijnS schreef:Wimo heeft in ieder geval 1 foto Leon, het was zelfs een 2 wieler volgens mij ? :)

Ja, dat was eigenlijk niet de bedoeling maar in de heetst van de strijd :roll: kan zoiets weleens gebeuren.
Maar 1x gedaan hoor, voor de rest alleen maar het linker voorwiel opgetild :wink:
LeonM

Berichtdoor wimo » di aug 30, 2005 14:16

He Leon,

Mail even aub, krijg de foto hier niet op.
Dan krijg je zelf de 2-wieler!!
Groetjes Monique
wimover@hetnet.nl
wimo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden