Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Geen ideeKan je dat ergens nakijken behalve in het echte boek, want ik neem aan dat dat er echt is?
gertveurink schreef:het klopt dat de meeste mensen naar de 1e 15 auto's kijken maar dat wil niet zeggen dat er achter in het veld geen spektakel is, zoals bijvoorbeeld met een opel manta of een volvo.
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Ton Van Spanje schreef:Gert schreef:
Je moet niet vergeten dat het publiek over het algemeen alleen maar komt voor de grote namen en die moet je als organisatie ook hebben voor de vaste sponsors of om nieuwe sponsors over de streep te trekken
en laten we eerlijk zijn de fans kijken alleen maar de eerste 15 de rest is veldvulling en weinig spektakel op sportief gebied
Zo "Gert"
Leuke binnenkomer op dit forum!!!!
De rest is dus "vullis"? Dat mag wel thuisblijven, dat mag niet starten? Ik denk dat je vooral respect moet hebben voor de mensen die achter in het veld rijden. Die vaak geen eigen bedrijf hebben, die vaak geen ruime financièle middelen hebben. Ja, okee, dan kun je misschien zeggen, "dan rijden ze maar niet". En daar zou dan nog een kern van waarheid in kunnen zitten. Maar aan één ding ga je echter voorbij. Je ziet bij iedere rally of sprint van de laatste tijd, dat op het moment de deelnemerslijsten bekend worden, iedereen klaagt dat het er te weinig zijn.
Gert schreef:maar waar het mij omging is dat er altijd word gezeurd door een aantal
over de hoogte van het startgeld bij bepaalde rally's dan moet je alleen nationaal gaan rijden of in de sprint
of proberen je financieele plaatje beter rond tekrijgen wat niet meevalt
maar ook niet voor een organisatie
gertveurink schreef:de deelnemerslijst is weer uitgebreid, nu staan er jan de winkel ook bij en gert jan Huetink.
voor meer informatie kijk op de site van goldentuliprally.com
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten