Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik ga juist van een voorwielaandrijver naar een vierwielaandrijver, maar er zijn op dit forum al meer overstappers las ik...David Westenbrink schreef:Mijn volgende wordt waarschijnlijk een voorwielaandrijver.

Jeroen schreef:Ik ga juist van een voorwielaandrijver naar een vierwielaandrijver, maar daar zijn er op dit forum al meer van las ik...David Westenbrink schreef:Mijn volgende wordt waarschijnlijk een voorwielaandrijver.
Jaja, ik begin ook al een ouwe l*l te worden, dus dan is een beetje rust wel zo fijn. Al is het de bedoeling dat je met deze auto weer wat sneller bij de volgende bocht bent en dat compenseert dan misschien weer wat...Berto schreef:Dus David wordt drukker achter het stuur, terwijl de heren van Beek en Kroesbergen het ietsie rustiger krijgen.........
Jeroen schreef:Jaja, ik begin ook al een ouwe l*l te worden, dus dan is een beetje rust wel zo fijn. Al is het de bedoeling dat je met deze auto weer wat sneller bij de volgende bocht bent en dat compenseert dan misschien weer wat...Berto schreef:Dus David wordt drukker achter het stuur, terwijl de heren van Beek en Kroesbergen het ietsie rustiger krijgen.........
Jeroen schreef:Jaja, ik begin ook al een ouwe l*l te worden, dus dan is een beetje rust wel zo fijn. Al is het de bedoeling dat je met deze auto weer wat sneller bij de volgende bocht bent en dat compenseert dan misschien weer wat...Berto schreef:Dus David wordt drukker achter het stuur, terwijl de heren van Beek en Kroesbergen het ietsie rustiger krijgen.........
Holkers schreef:Super 1600 schreef:Wevers heeft een Ford Focus WRC te koop staan.
Leuk!
Te koop na de GTR ? (hoop)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast