WRC Deutschland 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo aug 21, 2005 19:42

Biturbo schreef:Tip voor als je een helicopter van dichtbij wilt zien :wink: ; ga vooral in een boom dichtbij een bocht zitten. Oor en oogkleppen op, dan wordt je er zelf na verloop van tijd uitgeblazen door een helicopter van de organisatie.

Vorig jaar zagen we voor onze neus dat spectakel gebeuren op een proef op de Pantzerplatte. Knap staaltje vliegerskunst!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar dat begrepen die eikels natuurlijk niet....

Foto's Pantzerplatte
Afbeelding
Afbeelding

De heli's zitten soms echt dichtbij. Wel lastig als je dan het geluid van de WRC's niet meer hoort
Gerrit Euverman

Berichtdoor Niels van de Poll » zo aug 21, 2005 19:46

Gerrit Euverman schreef:
Biturbo schreef:Tip voor als je een helicopter van dichtbij wilt zien :wink: ; ga vooral in een boom dichtbij een bocht zitten. Oor en oogkleppen op, dan wordt je er zelf na verloop van tijd uitgeblazen door een helicopter van de organisatie.

Vorig jaar zagen we voor onze neus dat spectakel gebeuren op een proef op de Pantzerplatte. Knap staaltje vliegerskunst!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar dat begrepen die eikels natuurlijk niet....

Foto's Pantzerplatte
Afbeelding
Afbeelding

De heli's zitten soms echt dichtbij. Wel lastig als je dan het geluid van de WRC's niet meer hoort

Hoe kan ik de panzeplatte vinden?????
Niels van de Poll

Berichtdoor MartijnS » zo aug 21, 2005 19:52

:? Hehe..je gaat lekker voorbereid op stap?? ;)

Ik zou ergens een pakketje scoren met overzichtskaart enzo..of gewoon in je routeplanner Baumholder aangeven, kom je vanzelf in de file terecht ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo aug 21, 2005 19:52

Niels :: Rally4You schreef:
Hoe kan ik de panzeplatte vinden?????

Niels,

We reden vorig jaar via Heimbach naar de Panzerplatte. Via pendelbussen werden we gebracht naar "Gina".
Zorg er gewoon voor dat je op tijd bent, een goede kaart of evt. navigatie leidt je er wel naar toe.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Niels2 » zo aug 21, 2005 19:52

MartijnS schreef:of gewoon in je routeplanner Baumholder aangeven, kom je vanzelf in de file terecht ;)

Fiets ik je wel voorbij :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor MartijnS » zo aug 21, 2005 19:58

Hehe :lol: Wij slapen op 10 min. van de ingang daar in een pension, dus dat komt goed hoor, zijn er wel op tijd voor de file er is ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Biturbo » zo aug 21, 2005 22:03

Gerrit Euverman schreef:

Ik bedoel hierbij niet de camerahelicopters, maar een rode/groene MBB 105 die voor de start van de proef de baan controleerd op veiligheid.

Vorig jaar had deze helicopter via een paar grote luidsprekers een paar toeschouwers gewaarschuwd dat ze zich moesten verplaatsen ivm veiligheid. Omdat ze hier geen gehoor aan gaven werden ze letterlijk uit de boom geblazen, expres dus!
Biturbo

Berichtdoor bennie2000 » ma aug 22, 2005 8:58

wens iedereen een goede wrc duitsland, ga nu onderweg vast de boel een beetje verkennen.
Zal wel veel mensen tegenkomen , gezien camping bostalsee vaaak de revue is gepasseerd op dit forum. :lol: :D
bennie2000

Berichtdoor niek » ma aug 22, 2005 19:40

Ik ga zaterdag naar de rally!!, ben er echter nog nooit geweest. Het liefst wil ik zo min mogelijk van plaats naar plaats rijden. Ik zat dus te denken aan 2x panzerplatte en daarna nog in kp. Hebben jullie nog tips voor mooie punten op de proeven?? bvd

PS. Ga er naar toe met een Golf V GTI van de baas van mn vader :P
niek

Berichtdoor Holten WRC » ma aug 22, 2005 20:43

bennie2000 schreef:wens iedereen een goede wrc duitsland, ga nu onderweg vast de boel een beetje verkennen.
Zal wel veel mensen tegenkomen , gezien camping bostalsee vaaak de revue is gepasseerd op dit forum. :lol: :D

Wij rijden dinsdag weg, een ieder veel plezier :)
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor gertveurink » ma aug 22, 2005 21:15

volgens mij niks, gewoon loze informatie

groeten,

Gert Veurink
Ommen
gertveurink

Berichtdoor VDH » ma aug 22, 2005 21:24

Dan -helaas- maar wat nuttige info: geen Bijvelds in Duitsland, erg jammer. Wederom te druk met het Landwind project.

Hopenlijk kan Jasper na zijn goede optreden in de Eifel rally wat laten zien, en natuurlijk Henk Vossen die voor de ??e keer aan de start staat...
VDH

Berichtdoor Biturbo » ma aug 22, 2005 21:54

VDH schreef:Dan -helaas- maar wat nuttige info: geen Bijvelds in Duitsland, erg jammer. Wederom te druk met het Landwind project.

Hopenlijk kan Jasper na zijn goede optreden in de Eifel rally wat laten zien, en natuurlijk Henk Vossen die voor de ??e keer aan de start staat...

Geen Bijvelds? :shock: K**!!!

Gaat goed; Geen Wevers, Geen Jan de Winkel, geen Bijvelds......

Erg jammer. Wordt dus maar een super klein nederlands veld(tje) dit jaar.

Nou ja, misschien dat de Landwind zo goed loopt dat er volgend jaar een heuse WRC staat? Geen Duitsland en geen Wales voor Bijvelds, wordt wel een erg mager jaar zo......
Biturbo

Berichtdoor StevenK » ma aug 22, 2005 22:01

Biturbo schreef:Nou ja, misschien dat de Landwind zo goed loopt dat er volgend jaar een heuse WRC staat?

Ik denk dat dat dan toch eerder een Woestijn Rally Car wordt :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor martini racing » ma aug 22, 2005 22:48

Het mooie voor het team en zijn monteurs is natuurlijk wel weer een super betrokkenheid bij het WK team van RalliArt als Weathercrew. Vier van hen zullen op donderdag vroeg in de ochtend naar het welbekende Bostalsee afreizen waarna de eerste instructies zullen volgen. Wellicht dat een dergelijke samenwerking in een volgend seizoen of verderop dit jaar kan leiden tot een stoeltje voor Peter en Bart in een WRC. Dit is helaas nog alleen gissen maar wel een mooie gedachte al zeg ik het zelf...
martini racing

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden