Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toivonen schreef:De mooiste rally ter wereld is weer gestart met als stand na dag 1 (enkel de superspecial nog te gaan vandaag): Gronholm, Loeb (op 4.1s), Martin, Solberg, Gardemeister, Hirvonen
Wordt weer genieten vanavond voor degenen die Eurosport kunnen ontvangen
StevenK schreef:Ik heb de uitzending iig niet vol kunnen houden
Toch niet Peter Baert![]()
Vind ik niet zo erg, de beelden zijn mooi genoeg
Corne schreef:Holten WRC schreef:Toch niet Peter Baert![]()
Vind ik niet zo erg, de beelden zijn mooi genoeg
Die zijn inderdaad nergens zo mooi als vanuit Finland, wat een geluk had Petter bij zijn vlucht zonder vleugel.
Of dan de navi van Grönholm
Ascona schreef:Wie heeft er een goede verklaring voor dat vooral de navi's last van die jump hadden? Zowel bij Gronholm als bij Loeb.
StevenK schreef:Ascona schreef:Wie heeft er een goede verklaring voor dat vooral de navi's last van die jump hadden? Zowel bij Gronholm als bij Loeb.
Als je het stuur vast hebt, voel je de klap precies aankomen; een navi heeft (Mills uitgezonderd) het stuur nooit vast.
Toivonen schreef:StevenK schreef:Ascona schreef:Wie heeft er een goede verklaring voor dat vooral de navi's last van die jump hadden? Zowel bij Gronholm als bij Loeb.
Als je het stuur vast hebt, voel je de klap precies aankomen; een navi heeft (Mills uitgezonderd) het stuur nooit vast.
En beide navigatoren waren aan het doorlezen tijdens de vlucht. Misschien hadden ze niet eens in de gaten dat ze zo ver aan het vliegen waren en zich dus ook ook niet schrap gezet.
Maarten schreef:Ton Van Spanje
Leeftijd: 49
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten