Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
yrreF schreef:Een paar dagen voor de rally (Tijdens de rally weet ik niet of dat nog kan)
kan je vele punten kaarten voor het hele weekend kopen,
Ik heb hem zelf bij een ADAC winkel gekocht.
En je kan ze ook bij de plaatselijke VVV kantoren in de omgeving van de rally halen.
En er zullen vast nog meer lokaties zijn.
Neem anders even een kijkje op de site van de rally
".rallye-deutschland.de"
Moet je alleen nog even www ervoor zetten.
Hoop je voldoende geinfomeerd te hebben.
Bedankt voor de info. Ikzelf vertrek de woensdag voor de rally naar duitsland. Hoop dat ik dan nog kaarten kan krijgen.
Greetings ferry,
nkroeze schreef:Na de test van Peugeot enige tijd geleden ga ik morgen ook ff een blik werpen bij de test van Citroen.
Ik moet donderdagmorgen toch vroeg in de omgeving zijn voor de Eifelrallye, dus dan maar een dagje eerder
Na de test van Peugeot enige tijd geleden ga ik morgen ook ff een blik werpen bij de test van Citroen.
Tip voor degene die dit jaar allemaal (weer) naar de WRC Deutschland gaan: Het programmaboekje met overzichtkaarten is vanaf nu te bestellen op de bekende duitse rallysite rallye1. Het boek is zeker een aanrader! Veel overzichtskaarten van alle proeven enz!
Timpreza schreef:Ik heb het boekje gisteren ontvangen en heb er geen spijt van dat ik het gekocht heb. Veel informatie over de proeven en spectator points.
Voor de rest leuke verhaaltjes en mooie foto's.
Zat zelfs een handtekeningen boekje bij voor elke rijder....wel grappig.
ik ben er zelf in 2003 geweest en de parkeerplaats van de auto's is nog wel een redelijk eind van de proeven af, ze zeggen soms 3 km en dan wordt het wel 6 of 7 km dus mij advies is als je naar de WRC Deutschland 2005 gaat zorg er dan wel voor dat je bergschoenen bij je hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten