Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:kun je een klein tipje van de sluier oplichten.
met vriendelijke groet,
Gert veurink
Ommen
gertveurink schreef:daar heb je helemaal gelijk in maar ja, ik zit met smart te wachten op nederlands belangrijkste rally afspraak, van mij mag het wel 16 september zijn.
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
StevenK schreef:gertveurink schreef:weten jullie al iets meer over welke rijders er precies komen en met welke auto's
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Ik heb de startlijst hier voor me liggen; de uitslag krijg ik morgen.

Corne schreef:Humphrey schreef:Inschrijving en reglementen in mooie boekjes binnen!
Het lijkt erop dat de oude wijsheid dat de rally op de vrijdagavond beslist wordt dit jaar nog sterker zich zal laten gelden.
De twee vetste KP's van de rally, meteen hoppaaa op de vrijdagavond! Wie in nog niet in zijn ritme zit aan de start van de 22 kilometer lange proef Hellendoorn (twee aan elkaar verbonden KP's), moet in de tweede boucle Luttenberg/Hellendoorn wel ontzettend gas geven, wil je dit weer goed maken.
Wie de ontzettend technische KP Hellendoorn twee keer foutloos weet te rijden met een straf ritme, die zit al bijna gebakken. Maar ja, to finish... etc.
De proef van 10 kilometer met 7 kilometer onverhard: dit is een positief gevolg van het ontstaan van de gemeente Rijssen/Holten. Omdat er in Holten al sowieso gereden werd (Beuseberg) kon Rijssen niet meer weigeren. Hierdoor ontstaat ook een hele mooie boucle met 3 proeven heel kort op elkaar en 1 wat verder gelegen.
Moet heel lang geleden zijn dat er een KP was in Nederland met deze verhard/onverhard verhouding (de rallysprint in Valkenburg? / Rallysprint Amsterdam Amac terrein ofzo?)
Leuk verhaaltje van de mensen die de omwonenden opzoeken aan de nieuwe proef Hellendoorn:
"Hoe vaak komen ze hier langs? Maar één keer per jaar? Kan dat niet vaker?"
Aan de hele proef van 22 km is er maar liefst één omwonende die bezwaren heeft tegen de proef.
Organisator Big Magazines neemt teams veel werk uit handen door complete VIP-arrangementen aan te bieden, incl. helicoptervlucht. Je lapt 150 euri pp en hebt er verder weinig omkijken meer naar.
En nog een leuke: start/finish is weer terug in Hellendoorn!
DOEI, Humphrey
Geen Enter en Daarle meer, aan de proef en onverhard km's te zien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten