antoine schreef:Wat zal renault er zelf van zeggen? Die andere is toch ook een fabrieks clio?!
Maarja , zal wel aan de voornaam liggen.
Ik neem aan dat we het allemaal over de zelfde hebben (Kan er maar 1 zijn, maar niemand heeft de naam nog genoemd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Wat zal renault er zelf van zeggen? Die andere is toch ook een fabrieks clio?!
Maarja , zal wel aan de voornaam liggen.
Subaru Rullezzz!!! schreef:Ik neem aan dat we het allemaal over de zelfde hebben (Kan er maar 1 zijn, maar niemand heeft de naam nog genoemd)
En daarom hebben wij het persbericht van Heutink niet geplaatst want zet er dan gewoon in dat je protest hebt ingediend enzo de F2 hebt gewonnen.
Elies schreef:Ik vind het maar een rare situatie.
Is dit iets van "de grote jongens" ofzo?
Fanatiek zijn is goed, maar of je je op deze manier populair maakt.....?
Ik heb lange tijd in een cinq genavigeerd en daar maakte je dit echt niet mee. We waren vrienden buiten de proeven. Organiseerde zelfs feestjes met elkaar om foto's en filmpjes te bekijken. Op de proeven was er zeker wel sprake van een concurrentiestrijd, maar we gunden elkaar alles.
Als De Winkel nou echt mee had gedaan aan het kampioenschap, dan had ik het nog enigszins een klein beetje kunnen begrijpen.....
Dit soort dingen moeten niet te vaak gebeuren anders krijg je van die haat en nijd verhoudingen zoals op het circuit. Daar gunnen ze elkaar vaak ook het licht in de ogen niet. Laten we het gezellig houden!
Campos schreef:Als jij je buurman zwart bij ziet klussen, bel jij dan de belastingdienst? Houd jij iemand aan die geen gordel draagt om 'm vervolgens aan de politie over te dragen? Bel jij mijn baas als ik me ziek heb gemeld en vervolgens thuis aan het werk ga?
Campos schreef:Ik mag hopen van niet, en dat bedoel ik met verantwoordelijken; degene die de regels hebben gesteld zullen ze moeten controleren en handhaven.
Campos schreef:In het geval van de deelnemer is het geven en nemen, de equipe heeft voordeel van het team van JdW gehad in deze en voorgaande wedstrijden, dan hadden ze dit nadeel ook moeten slikken. En als je dan 2e wordt in het F2 kampioenschap, dan heb je blijkbaar gewoon niet hard genoeg auto gereden, want JdW doet in dat kampioenschap dit jaar niet mee...
StevenK schreef:... en heb ik absoluut geen probleem ermee wanneer dan bij de TC wat flexibel op de klok wordt gekeken.
Jeroen schreef:StevenK schreef:... en heb ik absoluut geen probleem ermee wanneer dan bij de TC wat flexibel op de klok wordt gekeken.
Als je gematst wordt op een tijdcontrole, terwijl je feitelijk een een disqualificerende overtreding hebt begaan, dan moet je denk ik ook accepteren dat iemand het daar niet mee eens kan zijn. Of met andere woorden: Het is niet alleen de TC die je het voordeeltje moet gunnen, maar ook al je tegenstanders...
Jeroen schreef:En bovendien dit...
Stel iemand is TC en denkt "Jdw is een leuke vent en die gun ik wel dat ie in de rally blijft, dus ik zie dat minuutje door de vingers". Vervolgens komt komt StevenK en diezelfde TC denk dan "dat is een eikel![]()
, die is 1 seconde te laat, dus exit rally". Willekeur dreigt!
joostkusters schreef:mijn mening is als er niemand wat van gezegd had, dat ie mazzel zou hebben, nu wordt er iets van gezegd, en heeft ie pech, had ie maar op tijd moeten zijn. en dan moet ie niet zo'n zielig persbericht eruit gooien, sport is sport.
Ascona schreef:Kan die collegarijder nog bij jou aankomen om banden op te leggen of te helpen een bak te wisselen? De "erecode" uit het persbericht is misschien te algemeen gesteld. Ze dachten echter wel te weten wie hun medestanders en wie de tegenstanders zijn. (en dat heeft niks met "kopen" te maken)
Ascona schreef:Kan die collegarijder nog bij jou aankomen om banden op te leggen of te helpen een bak te wisselen? De "erecode" uit het persbericht is misschien te algemeen gesteld. Ze dachten echter wel te weten wie hun medestanders en wie de tegenstanders zijn. (en dat heeft niks met "kopen" te maken)
nilsthom schreef:Ascona schreef:Kan die collegarijder nog bij jou aankomen om banden op te leggen of te helpen een bak te wisselen? De "erecode" uit het persbericht is misschien te algemeen gesteld. Ze dachten echter wel te weten wie hun medestanders en wie de tegenstanders zijn. (en dat heeft niks met "kopen" te maken)
En daar ben ik het ook mee eens, JdW doet aan geen enkel kampioensschap mee![]()
Dus de enige tegenstand voor punten in de F2 ten opzichte van de aanstichter lag al uit koers. Dus in dat opzichte "naaierij".
Wordt er niet fraaier op rond de rally wereld.
We zullen wel weer zien in September.
Corne schreef:Tijdstraf zonder gevolgen
Als Wevers uitklokt op de service wordt duidelijk dat er flink werd gewerkt aan de Corolla WRC. Het team wisselde het achterdifferentieel, maar na een kleine test bleek dat het probleem niet volledig opgelost was. Eén minuut langer dan de tijd die verbruikt mag worden op de service, tikte weg. Gelukkig wordt in Nederland het te laat uitklokken niet omgezet in een tijdsstraf.
En dit komt uit het persbericht van Erik, mag dit wel dan!!!!!!!!!!!!!!!!
rara ik snap er niks meer van
Harry
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten