BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » ma jul 11, 2005 21:54

Toivonen schreef:Namens ons ook iedereen bedankt die heeft meegeholpen aan het evenement. Alles was perfect; weertje, tijdschema (nergens hoeven wachten of haasten), proeven (op een paar errug diepe kuilen na) en natuurlijk de ambiance op de ouwe markt. Wij hebben ons uitstekend vermaakt.
groetjes, Martijn Braat

En heb je je ook nog wel even netjes gemeld na de rijdersbriefing bij de wedstrijdleiding?......

Tijdens de wedstrijd niet hoeven haasten, vooraf wel...
nkroeze

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jul 11, 2005 22:03

Ik denk te weten waar je op doelt. Ik heb me vooraf ook niet hoeven haasten hoor, want ik verken altijd zeer rustig. Echter was er tijdens het verkennen op Borchwerf een official in zijn privéauto ook rondjes aan het rijden en stopte bij iedere bocht om met zijn collega's te kletsen. Maar wel op zo'n manier dat we er niet langs konden. Na de vijfde bocht heb ik hem helaas gevraagd of hij niet op kon etc... Was niet zo netjes van me en als de beste man meeleest hierbij mijn excuses. Van haasten was geen sprake, van een verkeerd geuit ergernisje wel.

groetjes, Martijn Braat
Martijn_Braat

Berichtdoor van eck » ma jul 11, 2005 22:21

Toivonen schreef:Ik denk te weten waar je op doelt. Ik heb me vooraf ook niet hoeven haasten hoor, want ik verken altijd zeer rustig. Echter was er tijdens het verkennen op Borchwerf een official in zijn privéauto ook rondjes aan het rijden en stopte bij iedere bocht om met zijn collega's te kletsen. Maar wel op zo'n manier dat we er niet langs konden. Na de vijfde bocht heb ik hem helaas gevraagd of hij niet op kon etc... Was niet zo netjes van me en als de beste man meeleest hierbij mijn excuses. Van haasten was geen sprake, van een verkeerd geuit ergernisje wel.

groetjes, Martijn Braat

en toen achteruit terug om vervolgens nog even met flink gas erop
naar de chicane te rijden? nogmaals verkennen gaat niet op snelheid en
zeker op zo'n bewerkelijke proef lopen er veel officials op de weg om
het voor de wedstrijd veilig te maken, die willen niet weg springen voor
aanstormende verkenners.

gr yvette stevens
van eck

Berichtdoor Hein » ma jul 11, 2005 22:23

Ik ben alleen zondag geweest omdat ik op zaterdag andere bezigheden had in Putten bij de tractorpulling daar.

Ik weet dat ik harde kritiek heb geuit en daar sta ik nog steeds volledig achter. Maar ik moet ook zeggen dat men het in Roosendaal erg goed voor elkaar had.

De publieke belangstelling is mij persoonlijk fiks tegengevallen. Half lege tribunes op Borchwerf en op Steenbergen (bij het opgan van het onverhard naar de finish) kon ik de toeschouwers echt op de vingers van twee handen tellen. Het is jammer dat de hoge entreeprijs publiek duidelijk afschrikt. Ik had een beduidend drukkere BHV rally in mijn herrinering (uitgave 2000).

Niettemin een mooie rally met een mooi info-magazine en duidelijke proevenkaart. Zeer verzorgd. Complimenten
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Biturbo » ma jul 11, 2005 22:36

Hein schreef:De publieke belangstelling is mij persoonlijk fiks tegengevallen. Half lege tribunes op Borchwerf en op Steenbergen (bij het opgan van het onverhard naar de finish) kon ik de toeschouwers echt op de vingers van twee handen tellen. Het is jammer dat de hoge entreeprijs publiek duidelijk afschrikt. Ik had een beduidend drukkere BHV rally in mijn herrinering (uitgave 2000).

Dit is dus de remedie tegen dronken toeschouwers en raddraaiers?
Lijkt er wel op, maar wordt voor de echte fan wel een dure grap, zeker over het hele jaar gezien.

Bij elke rally halen we netjes een info pakket. We betalen netjes voor een SS zoals in Emmeloord. We betalen netjes bij Ypres en de ADAC Deutschland rally. (Ook Duitsland is gestegen met de prijzen...)
Hobby mag tenslotte geld kosten.
Maar als dit zo doorgaat is de lol er wel van af.

Flink betalen voor de WRC is logisch gezien de grote, meerwaarde enz enz enz. Een EK mag ook ietsje meer kosten gezien de grote, enz enz. Maar waarom ook gelijk in Nederland zulke prijzen? Waarom niet een iets duurder info pakket of lagere intree bij meer proefen?

Hierdoor moet zelfs de fan gaan "bezuinigen" en snijden in het aantal rally's. En ik vraag me af of dit de bedoeling is van de sponsors, rijders etc...

(Daar gaat mijn Canon EOS...D :( )

PS Iedere vrijwiller betaald wel voor zijn vrijwillige bijdrage aan een evenement. Bij een vliegshow offer ik ook mijn tijd en benzine (geld) op zonder dat ik er iets voor terug in de vorm van geld. Het hele evenement van dichtbij beleven is bijv al voldoende.
Laatst bijgewerkt door Biturbo op ma jul 11, 2005 23:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Biturbo

Berichtdoor Niels » ma jul 11, 2005 22:39

ExTaxi schreef:Jaaaa hoorrrrr!!!! De BHV stond in de Spits!! Nee, geen uitslag ofzo...maar wel dat er 725 boetes waren uitgekeerd! Grrrrr! Lekkere positieve reclamer weer zeg.

pfff, valt me nog mee dat ze auto's die in de berm geparkeerd stonden ook niet een prent voor fout parkeren hebben gegeven :wink:
Misschien een tip voor volgend jaar :twisted:
Alhoewel, dan houden ze natuurlijk geen tijd meer over om tevens al dat toegestroomde publiek op de Borchwerf in bedwang te houden (oftewel: zelf lekker rally kijken in de baas zijn dure weekend-overuren-tijd)...dat moet natuurlijk wel terugverdiend worden he!
Niels

Berichtdoor Hein » ma jul 11, 2005 23:03

Biturbo schreef:
Hein schreef:De publieke belangstelling is mij persoonlijk fiks tegengevallen. Half lege tribunes op Borchwerf en op Steenbergen (bij het opgan van het onverhard naar de finish) kon ik de toeschouwers echt op de vingers van twee handen tellen. Het is jammer dat de hoge entreeprijs publiek duidelijk afschrikt. Ik had een beduidend drukkere BHV rally in mijn herrinering (uitgave 2000).

Dit is dus de remedie tegen dronken toeschouwers en raddraaiers?
Lijkt er wel op, maar wordt voor de echte fan wel een dure grap, zeker over het hele jaar gezien.

(Daar gaat mijn Canon EOS...D :( )

Het is een remedie, of het dé remedie is kun je over blijven twisten.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor cellie » ma jul 11, 2005 23:12

wat een mooie rally het ging verschrikelijk hard, we lagen op koers voor de overwinning voor de historic,maar helaas 2 proeven voor het einde er af gegaan :cry: maar de schade is vanavond weer gerepareerd. :)

heeft iemand nog foto's van ons no 113 (stegra) op het onverhard,en neem eens een kijkje op onse site
cellie

BHV filmpjes

Berichtdoor yrreF » di jul 12, 2005 1:03

Hoi,

De filmpjes van de BHV expo groep rally 2005 staan nu online op mijn site,
Hoop dat jullie ze weer leuk vinden en er weer van genieten.

Greetings ferry,
yrreF

Berichtdoor Martijn_Braat » di jul 12, 2005 6:52

stevens schreef:
Toivonen schreef:Ik denk te weten waar je op doelt. Ik heb me vooraf ook niet hoeven haasten hoor, want ik verken altijd zeer rustig. Echter was er tijdens het verkennen op Borchwerf een official in zijn privéauto ook rondjes aan het rijden en stopte bij iedere bocht om met zijn collega's te kletsen. Maar wel op zo'n manier dat we er niet langs konden. Na de vijfde bocht heb ik hem helaas gevraagd of hij niet op kon etc... Was niet zo netjes van me en als de beste man meeleest hierbij mijn excuses. Van haasten was geen sprake, van een verkeerd geuit ergernisje wel.

groetjes, Martijn Braat

aanstormende verkenners.

gr yvette stevens

Nou Yvette, ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn reactie maar ga dat zeker niet doen voor mijn snelheid. Ik kwam in twee aan en heb zeker niet harder gereden dan 30km/h. Nu lijkt dat in een smalle chicane wellicht harder maar dat was het niet. Je moet snel optrekken niet verwarren met een hoge eindsnelheid. En als ik te hard heb gereden zou ik wel eens willen weten waar, door wie geconstateerd en wat de overschrijding was. Ik erger me wild aan rijders die als een zot verkennen en zal hier zeker nooit aan meedoen.

Heeft er nog iemand foto's van onze Peugeot 306 met nummer 214 in de sprint gemaakt? Zou ze heel graag ontvangen. martijnbraat@tiscali.nl
Bij voorbaat bedankt.
groetjes, Martijn Braat
Martijn_Braat

Re: BHV filmpjes

Berichtdoor DEEF » di jul 12, 2005 8:51

yrreF schreef:Hoi,

De filmpjes van de BHV expo groep rally 2005 staan nu online op mijn site,
Hoop dat jullie ze weer leuk vinden en er weer van genieten.

Greetings ferry,

Toppie, Ferry

Als je nog meer hebt van ons>>davevael@home.nl

Gracias
Dave
DEEF

Berichtdoor mantaboy » di jul 12, 2005 9:34

Toivonen schreef:
stevens schreef:

groetjes, Martijn Braat

aanstormende verkenners.

gr yvette stevens

Nou Yvette, ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn reactie maar ga dat zeker niet doen voor mijn snelheid. Ik kwam in twee aan en heb zeker niet harder gereden dan 30km/h. Nu lijkt dat in een smalle chicane wellicht harder maar dat was het niet. Je moet snel optrekken niet verwarren met een hoge eindsnelheid. En als ik te hard heb gereden zou ik wel eens willen weten waar, door wie geconstateerd en wat de overschrijding was. Ik erger me wild aan rijders die als een zot verkennen en zal hier zeker nooit aan meedoen.

Heeft er nog iemand foto's van onze Peugeot 306 met nummer 214 in de sprint gemaakt? Zou ze heel graag ontvangen. martijnbraat@tiscali.nl
Bij voorbaat bedankt.
groetjes, Martijn Braat

Na je commentaar over "Achtmaalse boeren" kan je van alles verwchten... :cry:

Jammer dat ik ook tot de bedoelde groep behoor Martijn!
mantaboy

Berichtdoor Martijn_Braat » di jul 12, 2005 10:22

Achtmaalse agrariër met journalistieke aspiraties m'n beste, en dat sloeg enkel op degene die mn stukje had aangepast. En tot welke groep hoor jij? Achtmaalse agrariërs, officials of beiden? Voor allen heb ik overigens diep respect. En dat van die Achtmaalse agrariër had ik natuurlijk ook niet zo moeten zeggen. Vond het toen alleen jammer dat een stukje waar ik zo mn best op had gedaan werd aangepast. Wel mooi hoor van je J-P, dat na elk commentaar op de BHV jij als een soort waakzame moederkloek met hart en ziel alles wat met de rally te maken heeft komt verdedigen. Hulde. Zal ik maar afsluiten dat ik voortaan eens beter op mn grote bek ga letten voordat dit mijn nationale excuusmaakforum wordt.
groetjes, Martijn
Martijn_Braat

re

Berichtdoor MartijnB » di jul 12, 2005 11:05

stevens schreef:

groetjes, Martijn Braat

aanstormende verkenners.

gr yvette stevens

op snelheid verkennen is uiteraard uit den boze

alleen verbaasd het me dat er nooit wat gezegd wordt over de hele collone EVO rijders die als gekken verkennen

o.a. Moree v Eldik etc.....
MartijnB

re

Berichtdoor MartijnB » di jul 12, 2005 11:05

stevens schreef:

groetjes, Martijn Braat

aanstormende verkenners.

gr yvette stevens

op snelheid verkennen is uiteraard uit den boze

alleen verbaasd het me dat er nooit wat gezegd wordt over de hele collone EVO rijders die als gekken verkennen

o.a. Moree v Eldik etc.....
MartijnB

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden