Owja, en mocht iemand interesse hebben in 4 splinternieuwe 17 inch slicks......
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!
nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!
Owja, en mocht iemand interesse hebben in 4 splinternieuwe 17 inch slicks......![]()
![]()
(Wout, jij niet toevallig?
)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.StevenK schreef:nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!
Dat was goed te zien; je was één van de weinigen die bij onze post echt vol er overheen donderde, net zoals Bosmans...
Lieke schreef:StevenK schreef:nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!
Dat was goed te zien; je was één van de weinigen die bij onze post echt vol er overheen donderde, net zoals Bosmans...
He Steven
waar stond je dan?
luckyluck schreef:
Als de politie alleen bekeuringen uitschrijft en niet bij de organisatie meldt, gebeurd er rallytechnisch dus niets. Heb hier niets van gehoord en er is volgens mij dus ook niets bij de organisatie gemeld.
David Westenbrink schreef:Super evenement!
Zeker vermaakt! Zoals vrijdagavond op de oude markt, dat moeten ze bij elke grote rally doen! Echt supergezellig. Faciliteiten bij RBC stadion waren ook top!
Ik kan werkelijk niks negatiefs bedenken.
Tsja 1 dingetje: Konden ze die zon niet wat zachter zetten?
Nou 1 ding wil ik er van zeggen:
IK KOM HIER NIET MEER, ben best bereid om geld te betalen maar staat in geen verhouding tot hetgeen wat er geboden wordt.
Kwa afstand leek het wel een vierdaagse (daar waar je de auto neer moest zetten), en dan ook nog effe zeggen dat punten niet toegankelijk zijn voor publiek. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mij daar niet meer gezien.
Harry
Subaru Rullezzz!!! schreef:Nou 1 ding wil ik er van zeggen:
IK KOM HIER NIET MEER, ben best bereid om geld te betalen maar staat in geen verhouding tot hetgeen wat er geboden wordt.
Kwa afstand leek het wel een vierdaagse (daar waar je de auto neer moest zetten), en dan ook nog effe zeggen dat punten niet toegankelijk zijn voor publiek. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mij daar niet meer gezien.
Harry
Dat is ook helemaal aan je zelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten