WRC Deutschland 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor redsky » wo jul 06, 2005 20:09

hardware topic? nergens te vinden
redsky

Berichtdoor MartijnS » wo jul 06, 2005 20:12

Hier ;)

http://www.rallysport.nl/data/forum/vie ... php?t=1679

Maar ik heb een Canon 10D :)

Video is ook online inmiddels.
Martijn Schouten
MartijnS

Video

Berichtdoor Humphrey » do jul 07, 2005 10:01

En hij is heerlijk, Coby!
Echt mooi subtiel geluidsmontagewerk aan het begin!
Ik vind zo'n Peug wel een beetje een maf geluid hebben. Doet me denken aan een Frank of Ronald de Boer die probeert uit te leggen waarom hij een strafschop mistte en vindt dat de verslaggever niet zo moet zeuren.

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: Campings WK

Berichtdoor V.D.G Rally team » do jul 07, 2005 14:42

Timpreza schreef:Inderdaad, super camping daar, aan de Bostalsee.
's Ochtends broodjes halen en even over de service wandelen..beter kan niet.

Liggen wij dit jaar ook weer, vanaf woensdag.
Grote plaatsen (op aanvraag), hebben wij ook wel nodig met de rallyvrienden. Come and visit us...zijn wel herkenbaar.

See ya at the Bostalsee.

Greetz Timpreza

www.rallyvrienden.nl

grote plaatsen?????? geen 1 plaats meer.
V.D.G Rally team

Berichtdoor nkroeze » do jul 07, 2005 15:01

Vind je dat gek dan Peter?
nkroeze

Berichtdoor bennie2000 » do jul 07, 2005 18:27

ik ga al 6 jaar naar bostalsee camping en volgens mij , ook na navraag gisteren, waar ik altijd sta is aan het begin van de camping op een groot grasveld, de mevrouw zei dat daar niet te reserveren voor is.( ik reserveer wel altijd, per computer en ik bel altijd na.)
Op dit moment is mijn reservering ook nog niet bevestigd, ik moet morgen nog terugbellen.
daarbij hadden ze nog een probleem met de server van de computer.

Het veld altijd voor de helft leeg is, en er ook veel campingverblijvers zijn die niks met de rally van doen hebben, en halverwege weer weg gaan.

OOK NOG EEN TIP -- laat geen waardevolle spullen in je tent--
vorig jaar voor het eerst in de tent "ingebroken" buit 1 badschuimflacon .
bennie2000

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr jul 08, 2005 9:19

bennie2000 schreef:ik ga al 6 jaar naar bostalsee camping en volgens mij , ook na navraag gisteren, waar ik altijd sta is aan het begin van de camping op een groot grasveld, de mevrouw zei dat daar niet te reserveren voor is.( ik reserveer wel altijd, per computer en ik bel altijd na.)
Op dit moment is mijn reservering ook nog niet bevestigd, ik moet morgen nog terugbellen.
daarbij hadden ze nog een probleem met de server van de computer.

Het veld altijd voor de helft leeg is, en er ook veel campingverblijvers zijn die niks met de rally van doen hebben, en halverwege weer weg gaan.

OOK NOG EEN TIP -- laat geen waardevolle spullen in je tent--
vorig jaar voor het eerst in de tent "ingebroken" buit 1 badschuimflacon .

ik heb eergisteren gebeld , en ze vertelde dat de camping vol was.
alleen tegenover de camping aan de andere kant van het meer daar was een veld waar alleen tenten mochten staan . dat is om het meer 4 kilometer.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Martijn_Braat » vr jul 08, 2005 13:22

Wij zitten al jaren in het Warsberger Hof. Dit is een hotel/jeugdherberg in hartje oude centrum Trier met een privé-parking en een geweldig restaurant in een parkachtige tuin. En dit alles voor € 14,- pp per nacht!!
Voorgaande jaren was er nog plek tijdens de rally.
gr. Martijn Braat
Laatst bijgewerkt door Martijn_Braat op do aug 04, 2005 12:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Martijn_Braat

Berichtdoor Timpreza » vr jul 08, 2005 14:07

Tja Peter,

Wij hebben deze plek ook al meer dan 3 maanden vast staan.
Je moet er altijd vroeg bij zijn, anders wordt het idd moeilijk.

Wij hebben trouwens een "familie" plaats, deze zijn lekker groot en qua kosten valt het best mee, als je met een groepje gaat.

Ik weet in ieder geval dat afgelopen jaar nog veel plekken ter beschikking waren. Ik zou gewoon proberen om er een beetje druk op te zetten. Succes.

Greetz Timpreza
Timpreza

Berichtdoor Smakkie » vr jul 08, 2005 16:57

V.D.G Rally team schreef:ik heb eergisteren gebeld , en ze vertelde dat de camping vol was.alleen tegenover de camping aan de andere kant van het meer daar was een veld waar alleen tenten mochten staan . dat is om het meer 4 kilometer.

Dat is de noodcamping. Als je het niet vind om niet te douchen is dat prima te doen (er zijn 2 douches voor ong 3000 man). Het is niet duur, je moet alleen even door het lawaai en de sicherheitsdienst heen bijten.
Smakkie

Berichtdoor bennie2000 » vr jul 08, 2005 18:26

Vandaag gebeld naar de camping en geen probleem , wel gezegd dat dit het 6de jaar wordt, heb een camperplaats toegewezen gekregen nummer 14.
Maar ik kon nog gerust kiezen tussen op het veld ( bij het basketbalveld , bij de ingang van de camping, 24,00 per nacht voor 4 pers, geen stroom.), of tussen deze plek wie ook nog 2 euro per nacht goedkoper was , en je heb stroom en je mag een auto naast de tent neerzetten(totale kosten 22,00 euro per nacht voor 4 pers.)

voor de zekerheid ik heb gebeld 00 49 68 52 9 23 33
bennie2000

Berichtdoor santacruz » ma jul 11, 2005 12:29

ik ga dit jaar voor het eerst naar de WRC. Heeft iemand van jullie een adres waar ik ter plaatse kaartjes kan kopen? Ik wou ze nl eerst via internet bestellen maar dat wordt hier ergens afgeraden ivm late levering van de kaartjes.

bedankt.
santacruz

Berichtdoor Turboboost » ma jul 11, 2005 13:09

Op de donderdag kun je bij het startpodium kaarten kopen. Ik zou daar wel ruim voor de deelnemerspresentatie zijn, anders loop je kans te laat te zijn.... :wink:
Turboboost

Berichtdoor santacruz » ma jul 11, 2005 13:27

Turboboost schreef:Op de donderdag kun je bij het startpodium kaarten kopen. Ik zou daar wel ruim voor de deelnemerspresentatie zijn, anders loop je kans te laat te zijn.... :wink:

oke bedankt.....zit bij het kaartje ook een plattegrond en zo van alle KP's? In welke plaats is het startpodium? Heb je mischien een site waar alles op staat?

Gr, Eugene
santacruz

Berichtdoor santacruz » ma jul 11, 2005 15:59

Corne schreef:
santacruz schreef:ik ga dit jaar voor het eerst naar de WRC. Heeft iemand van jullie een adres waar ik ter plaatse kaartjes kan kopen? Ik wou ze nl eerst via internet bestellen maar dat wordt hier ergens afgeraden ivm late levering van de kaartjes.

bedankt.

Dagkaarten hebben wij tot nu toe elke keer op de proef gedaan, ook aantal keren gehad dat we op punten stonden waar niet gecontroleerd werd, en je dus gratis en voor niks WRC kan kijken...

ik bedoelde eigenlijk kaarten voor het hele weekend.
santacruz

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden