BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » do jun 30, 2005 21:30

StevenK schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom zou Jan de Winkel met een Volkwagen Golf S1600 aan de start verschijnen :?: Hij rijdt voor Renault en die zal hem echt niet in de Volkwagen laten rijden lijkt me. Verder denk ik dat Jan nooit, na wat hij voor elkaar heeft gekregen, om voor een rally over te stappen naar een Golf, hoe mooi die auto ook is.

Ik denk dat het een vergissing is... :?

Ik denk dat ze heel snel een 1600 in een Golf gelepeld hebben, en daar tussen de Michelin-crisis door ff een homologatie voor geregeld hebben...

Ik geloof ook wel dat er een Golf S1600 gemaakt kan worden, ik zeg ook niet dat dat niet kan, ik vindt het alleen zeer vreems als Jan de Winkel van een Renault Clio S 1600 naar die Golf gaat. Na alles wat hij heeft moeten doen om door Renault gesponsord te worden etc.
Jan

Berichtdoor StevenK » do jun 30, 2005 21:32

Subaru Rullezzz!!! schreef:
StevenK schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom zou Jan de Winkel met een Volkwagen Golf S1600 aan de start verschijnen :?: Hij rijdt voor Renault en die zal hem echt niet in de Volkwagen laten rijden lijkt me. Verder denk ik dat Jan nooit, na wat hij voor elkaar heeft gekregen, om voor een rally over te stappen naar een Golf, hoe mooi die auto ook is.

Ik denk dat het een vergissing is... :?

Ik denk dat ze heel snel een 1600 in een Golf gelepeld hebben, en daar tussen de Michelin-crisis door ff een homologatie voor geregeld hebben...

Ik geloof ook wel dat er een Golf S1600 gemaakt kan worden

Ik geloof het niet; ik weet het wel zeker, want VW Racing doet niks meer aan rallysport.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jan » do jun 30, 2005 21:41

Ik geloof ook wel dat er een Golf S1600 gemaakt kan worden

Ik geloof het niet; ik weet het wel zeker, want VW Racing doet niks meer aan rallysport.

Je kan er zelf ook 1 in mekaar sleutelen lijkt me, maar het ging me in mijn post niet om OF er 1 gemaakt kon worden, maar waarom Jan de Winkel er in zou rijden terwijl hij het bij Renault super voor mekaar heeft...
Jan

Berichtdoor Gerrit Euverman » do jun 30, 2005 21:52

Waarom zou Jan de Winkel met een golf aan de start van de BHV verschijnen? Ik denk dat het contract met Renault dit niet toelaat.
Tis voor Jan ook weer een test om de BHV gewoon te rijden met de Clio.
Hoe meer km's hoe meer Jan de Clio gaat beheersen. Wie wil niet zijn (bijna) eigen thuis wedstrijd winnen? Denk aan de GTR 2005.
Gerrit Euverman

Berichtdoor DEEF » do jun 30, 2005 21:59

:D Lieve Lieden,

Is het nu eens een keer klaar met al dat enooooorme gezever :x over nix?? Zullen we met zijn allen eens over de BHV rally zelf lullen of is het nu echt de bedoeling om elk zgn foutje of oneffenheid zodanig op te blazen dat geen (blinde)hond dit forum meer wil bezoeken,laat staan serieus neemt. :!: :!:
Het valt me op dat er heel veel "stuurlui" uit hun ietwat te dikke nek kletsen en nagenoeg geen enkele stuurman wil reageren op dit forum uit angst of ongenoegen dat elk onderwerp toch als een "lagere school scheldpartij" eindigt.

Het zal wel een utopische gedachte blijken...helaas :cry: :cry:

Dave
DEEF

Berichtdoor Gerrit Euverman » do jun 30, 2005 22:04

Groot gelijk Dave. Het onderwerp BHV is niet echt meer het onderwerp.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Jan » do jun 30, 2005 22:04

DEEF schreef::D Lieve Lieden,

Is het nu eens een keer klaar met al dat enooooorme gezever :x over nix?? Zullen we met zijn allen eens over de BHV rally zelf lullen of is het nu echt de bedoeling om elk zgn foutje of oneffenheid zodanig op te blazen dat geen (blinde)hond dit forum meer wil bezoeken,laat staan serieus neemt. :!: :!:
Het valt me op dat er heel veel "stuurlui" uit hun ietwat te dikke nek kletsen en nagenoeg geen enkele stuurman wil reageren op dit forum uit angst of ongenoegen dat elk onderwerp toch als een "lagere school scheldpartij" eindigt.

Het zal wel een utopische gedachte blijken...helaas :cry: :cry:

Dave

Wie zevert er hier :?: Ik wilde alleen even aankaarten waarom De Winkel in een Golf S1600 zou starten, en dat dat naar mijn mening niet kon. En het was helemaal niet de bedoeling om iets op te blazen...

:shock:
Jan

Berichtdoor erikjan » do jun 30, 2005 22:17

ik zag dinsdag aan het begin van de avond bij AC Holten een witte rally-Impreza op een trailer op de A1 voorbijkomen, reed op tegengestelde rijbaan vanuit het Oosten richting Deventer.

een deelnemer voor de BHV ? lijkt me wat vroeg.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Gerrit Euverman » do jun 30, 2005 22:21

Tis idd opmerkelijk, maar meer details ontbreken?
Gerrit Euverman

Berichtdoor DEEF » do jun 30, 2005 22:28

Wie zevert er hier :?: Ik wilde alleen even aankaarten waarom De Winkel in een Golf S1600 zou starten, en dat dat naar mijn mening niet kon. En het was helemaal niet de bedoeling om iets op te blazen...

:shock:[/quote]

Zucht :cry: ...als jij de enige blijkt die zichzelf (openlijk) aangesproken voelt, is dat jammer...
Ik bedoelde het eerder wat breder.
DEEF

Berichtdoor nkroeze » do jun 30, 2005 22:30

erikjan schreef:ik zag dinsdag aan het begin van de avond bij AC Holten een witte rally-Impreza op een trailer op de A1 voorbijkomen, reed op tegengestelde rijbaan vanuit het Oosten richting Deventer.

De Impreza van MSPrally.com toevallig? Die reed ook (wel slechts 50 meter) in de Reconsales Rallysprint...
nkroeze

Berichtdoor erikjan » do jun 30, 2005 22:32

Gerrit Euverman schreef:Tis idd opmerkelijk, maar meer details ontbreken?

Het was een Impreza van het type waar ook Nelis Verkooyen mee rijdt; ik kon door het snelheidsverschil niet zien of 't een groep N, A of WRC was...

Witte carrosserie met stickers, op een trailer achter een busje.

Ik reed te snel daarvoor :oops: ; en had na een drukke dag (strand Bloemendaal :wink: ) geen zin om bij afslag Markelo of Rijssen te keren en ding van dichterbij te gaan bewonderen. Had m'n egaa waarschijnlijk ook niet goedgevonden, na 1 uur fileverkeer rondom Amsterdam :oops:
Erik-Jan Noltus
erikjan

Berichtdoor erikjan » do jun 30, 2005 22:37

nkroeze schreef:
erikjan schreef:ik zag dinsdag aan het begin van de avond bij AC Holten een witte rally-Impreza op een trailer op de A1 voorbijkomen, reed op tegengestelde rijbaan vanuit het Oosten richting Deventer.

De Impreza van MSPrally.com toevallig? Die reed ook (wel slechts 50 meter) in de Reconsales Rallysprint...

Die sprint was toch al 10 dagen daarvoor ?

Maar goed, tijdens de Reconsales Rallysprint dobberde ik in een de Middellandse Zee bij Mallorca... :?
Erik-Jan Noltus
erikjan

Berichtdoor Maple » do jun 30, 2005 22:42

erikjan schreef: en had na een drukke dag (strand Bloemendaal :wink: )

erikjan schreef:Maar goed, tijdens de Reconsales Rallysprint dobberde ik in een de Middellandse Zee bij Mallorca... :?

Offtopic...

Gaat goed met de zaken of niet Noltus? :)

Tijdens de BHV ergens op een Chinees eiland ofzo? :wink:

Ontopic...
Maple

Berichtdoor erikjan » do jun 30, 2005 22:47

Maple schreef:
erikjan schreef: en had na een drukke dag (strand Bloemendaal :wink: )

erikjan schreef:Maar goed, tijdens de Reconsales Rallysprint dobberde ik in een de Middellandse Zee bij Mallorca... :?

Offtopic...

Gaat goed met de zaken of niet Noltus? :)

Tijdens de BHV ergens op een Chinees eiland ofzo? :wink:

Ontopic...

Nee, maandag a.s. mag ik weer beginnen bij m'n werkgever :oops:

ik heb dit jaar m'n vakantie wat vroeger opgenomen.

Alhoewel ik dit jaar niet bij de BHV ga kijken, denk ik... :cry:
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden