Super 1600 schreef:Laat degene die steeds vragen of hij wel of niet komt dan eerst even teruglezen in de topic. Lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch dat je eerst alles doorleest voordat je een reactie geeft.
Idd, maar dat gebeurt niet.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Super 1600 schreef:Laat degene die steeds vragen of hij wel of niet komt dan eerst even teruglezen in de topic. Lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch dat je eerst alles doorleest voordat je een reactie geeft.
mantaboy schreef:Over entree kan ik kort zijn. Het is misschien wel veel geld, waar je ook wat voor terug krijgt. Daarbij zoals eerder aangehaald is de sponsoring ook geen vetpot meer. Dus word er naar andere manieren gezocht om toch het plaatje rond te krijgen.
En organiseren wij een rally voor onszelf? Of voor het publiek? Weet het publiek hoeveel energie en vrije dagen in de rally worden gestoken? Zonder een enkele vergoeding. Mogen wij dan het publiek laten betalen voor het vermaak wat we bieden?
Het organiseren van dat vermaak kost namelijk ook geld. Ik betaalde voor een voorstelling in het Chasse pas geleden nog 50€ voor 2 personen. Inclusief een hapje en drankje heeft de avond me 73€ gekost. Ik was daar om 20.00 uur binnen en kon om 24.00 uur weer naar buiten. Tja dan geef ik liever 30€ voor een weekend rally uit, want dan heb ik er een heel weekend plezier van.
Edit: Typo....![]()
DEEF schreef:MartijnS schreef:Kruisland is eruit.
K.TZOOI ,Heeeerlijk proefje , die er niet![]()
![]()
uit mag. Hier kun je weinig tijd winnen maar oh zo veel (tijd) verliezen...
Hein schreef:mantaboy schreef:Heb ik wel degelijk gedaan, maar die reacties die je dan terug krijgt wijzen op een onredelijk vergelijk. Jullie blijven vinden dat de BHV duur is ondanks dat er een zeer laag inschrijfgeld gevraagd word voor hetgeen de BHV bied. Dat er meer kp kilometers geboden worden voor minder geld inclusief 4 vrij kaarten voor het gehele weekend schijnt niet voldoende te zijn.
Net zo min als 4 monteurs voor 1 team niet voldoende is....
Ik denk dat ik jouw denkfout over mijn betoog begin te begrijpen, Jean Pierre.
Let op: ik zeg niet dat ik het inschrijfgeld voor de BHV duur vind. Ik zeg wel dat deze discussie gevoerd wordt op basis van oneigenlijke argumenten, zoals "het laagste inschrijfgeld". Als je dan als team extra kaarten moet KOPEN zodat je in staat bent om de volledige servicecrew tijdens de rally wat aan de auto te laten doen, wat bij mijn beste weten bij geen enkele andere Nederlandse rally het geval is, ben je niet goedkoper uit.
Ik vind het van de dolle dat een organisator aan de deelnemende teams verplicht stelt dat de teamleden ook entree betalen omdat ze ten behoeve van een mooi evenement, want dat is de BHV, hun werk kunnen doen. Vergeet niet dat de meeste teamleden dit onbezoldigd doen. En dan gaan jullie ze verplichten om € 30,- uit te geven voor een weekendkaart, waar ze feitelijk geen f*** aan hebben omdat ze toch niet naar een proef gaan, behalve de mannen en vrouwen die de chase rijden. Dit soort kronkels heb ik vorig jaar al aangehaald en die haal ik ook nu weer aan. Trouwens in de reglementen staat niet expliciet dat de vier "gratis" kaarten voor het serviceteam bestemd zijn en ook niet dat de rijder en navigator geen entreekaaten nodig hebben.
Daarnaast vind ik dat je zonder verdere onderbouwing roept dat de BHV het meeste waar per kilometer voor de deelnemers bied in vergelijking met andere rally's. Ik zou dat graag een keer onderbouwt zien. Wat doet de BHV meer dan de andere zeven?
Dan even terug naar de weekendkaarten: ik vind dat je best entree mag vragen voor, bijvoorbeeld, de publieksproef op Borchwerf. En ook voor het Serviceterrein. Daar is helemaal niks mis mee. Maar om € 30,- te durven vragen aan Jan Publiek voor een deelnemersveld dat niet of nauwelijks afwijkt van de startvelden in de andere zeven rally's, dat getuigt van lef.
Ik heb trouwens geen vergelijk gemaakt tussen een rally die gratis is en de BHV. Want ik heb voor mijn zoon keurig netjes in Helmond € 5,- betaald om hem mee te kunnen nemen naar de publieksproef op Son.
larsjuhhh schreef:kom net van de persconferentie af en ut is echt heel jammer dat Pieter Tjoen heeft afgemeld vanwege de de schade dat hij heeft op gelopen afgelopen weekend aan de rechterkant van de wagen.
ook heeft er een ier afgemeld die zou komen in een SKODA FABIA WRC!!!!!
dus das helemaaaaaaaaaaal Jmmr![]()
maar de nederlandse top is er wel aanwezig!!:)
dus laat de strijd volgende week maar lekker beginnen!!!!
mmrizio schreef:Even een zijstapje - nog verder off topic: wie gaan de kaartverkoop en controle doen? Het organiseren van een rally is lastig, maar zorgen dat iedereen betaalt maakt het zeker nog moeilijker, zeker bij landelijke proeven.
Maurice
mantaboy schreef:Super 1600 schreef:Kan er niet ergens meteen al vermeld worden dat Tsjoen niet komt, want dit is echt om gek van te worden!
Vraag FV ofdat hij zijn woorden even terug neemt....
Je mag er tegenin gaan Sylvia, echter zoals gewoonlijk en vervelend reageer je weer niet op mijn vraag en maar 1 zin uit m'n reply. De rest loop je volledig aan voorbij. Reageer dan aub niet meer. Want dit begint vanaf jouw kant sterk te lijken op het aan tippen van alle negatieve zaken volgens jou visie.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Hein schreef:mantaboy schreef:Over entree kan ik kort zijn. Het is misschien wel veel geld, waar je ook wat voor terug krijgt. Daarbij zoals eerder aangehaald is de sponsoring ook geen vetpot meer. Dus word er naar andere manieren gezocht om toch het plaatje rond te krijgen.
En organiseren wij een rally voor onszelf? Of voor het publiek? Weet het publiek hoeveel energie en vrije dagen in de rally worden gestoken? Zonder een enkele vergoeding. Mogen wij dan het publiek laten betalen voor het vermaak wat we bieden?
Het organiseren van dat vermaak kost namelijk ook geld. Ik betaalde voor een voorstelling in het Chasse pas geleden nog 50€ voor 2 personen. Inclusief een hapje en drankje heeft de avond me 73€ gekost. Ik was daar om 20.00 uur binnen en kon om 24.00 uur weer naar buiten. Tja dan geef ik liever 30€ voor een weekend rally uit, want dan heb ik er een heel weekend plezier van.
Edit: Typo....![]()
Jean Pierre,
Ik hoop dat je je zelf voor gek hebt verklaard toen je deze post typte.![]()
Kennelijk ga jij met twee mensen naar het Chassé en in je ééntje naar een rally![]()
Je begrijpt hopelijk dat deze post koren op mijn molen is. Doe je nu zo of weet je echt niet beter?
Ik wil anders wel een paar vergelijkjes voor je maken hoor. Één uit oogpunt van de fan (laten wij Hein nemen). Dan wil ik voor jou de kosten wel voorrekenen van de BHV tegen een andere rally in Nederland. Jij mag hem kiezen.
Een andere uit oogpunt van een team met 10 personen. BHV tegen een andere rally die meetelt voor het Hypohuis Rally Open. Ook deze mag jij kiezen.
David Westenbrink schreef:Even afgezien van het feit of er entree geheven moet worden of niet.
----
Mensen die blijkbaar 10 man nodig hebben om een auto te servicen, rijden vast in zo'n geavanceerd kanon, dat ze die centen moeiteloos ophoesten.
En trouwens, neem aan dat het hele team niet tegelijk de service af gaat om de proeven te bekijken. Wissel je toch even de kaarten uit? Dus dat men meteen 30 euro p.p. per extra teamlid rekent is btje overdreven.
Als je gewoon die paar extra servicekaartjes rekent, dan wordt het echt niet zo 'schrikbarend' duur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten