Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Erik is nogal zenuwachtig voor de start van de belangrijkste rally afspraak van Nederland, de Golden Tulip Rally.
Turboboost schreef:Erik is nogal zenuwachtig voor de start van de belangrijkste rally afspraak van Nederland, de Golden Tulip Rally.
Nu al?![]()
Eerst maar eens de BHV afwachten....
Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
Subaru Rullezzz!!! schreef:Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
Zijn rijstijl is niet altijd de snelste, maar zeker wel 1 van de spectaculairste
Subaru Rullezzz!!! schreef:Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
Zijn rijstijl is niet altijd de snelste, maar zeker wel 1 van de spectaculairste
mafiabaas101 schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
ja klopt heb pas filmpjes van ELE terug zitten kijken van Bakel maar dan zie je het verschil in snelheid en spektakel (jasper rijd spectaculairder)
mafiabaas101 schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
ja klopt heb pas filmpjes van ELE terug zitten kijken van Bakel maar dan zie je het verschil in snelheid en spektakel (jasper rijd spectaculairder)
Er staat dat hij voor de start van de GTR zenuwachtig is.. ik denk nu nog niet.
joostkusters schreef:Wolter, ga niet zeggen hoe erik moet rijden in die wagen, want je kunt t zelf noooooit beter, we heten niet allemaal sebastian loeb, en kijk terug in de tijd, wat erik met de ST 185 deed kon niemand hem evenaren, een WRC is niet zo makkelijk rijden als t lijkt. Sommige mensen rijden tig km met zo'n ding en komen nog nergus, kijk naar paddy vorig jaar gtr.
ik vind m een verdomd goeie coureur waar vele van kunnen leren.
Een fout is heel snel gemaakt maar hij rijd verdomd veel wedstrijden zonder problemen. doe het maar us. Ik kan alleen zeggen, zijn prestaties door het jaar heen,,,,,,,,,,, petje af.
martini racing schreef:mafiabaas101 schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Maargoed... Als Erik iedere bocht 1 meter later remt, en de handrem minder vaak gebruikt is zijn kans op de overwinning een stuk groter dan vorig jaar.
Waar heb je die filmpjes gevonden?? Kun je mij het adres eens sturen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten