BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor DEEF » di jun 28, 2005 22:46

Corne schreef:Uhum Corné, :lol:

In je profiel staat dat je 15 bent. Ik mag me misschien lichtelijk vergissen, maar ik neem toch wel aan dat DEEF beter in zal kunnen schatten of Kruisland leuk is of niet. Duke DEEF kent de proef van achter het stuur, op snelheid. :lol:

Dat wist ik dan niet...Maar toen ik er een keer met onze straatgolf (niet dat we ook een rallygolf hebben :P ) overheen reden, vond ik het nou niet een superproef, zo leek het dan iig.
En wat vind DEEF dan van Halderberge?[/quote]

Ik vind dat ik met jullie straatgolf wel eens een keertje mag proberen of ik hem op Kruisland onder de 4 min. krijg. Maar dan ook het onverhard mee pakken
(160+) Je mag er zelf naast zitten. :wink:
DEEF

Berichtdoor DEEF » di jun 28, 2005 22:49

trouwens .. zou jij eens niet onderhand naar bed gaan. Het is de hoogste tijd... :)
DEEF

Berichtdoor nkroeze » di jun 28, 2005 23:28

DEEF schreef:trouwens .. zou jij eens niet onderhand naar bed gaan. Het is de hoogste tijd... :)

Dat kunnen we tegen jou ook wel roepen kerel, met je wipkip! :lol:

Eens, Kruisland moet blijven! Ik vond m fijn om te rijden....
nkroeze

Berichtdoor joostkusters » wo jun 29, 2005 0:36

heey dave, ik zag net dat je 37 bent, en ik altijd maar denken dat je een broekie was in de rallysport, ben je nog ouder dan ik whahahahahahah
mag ik je ff uitlachen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hihihiihihih tot volgende week he
joostkusters

Berichtdoor joostkusters » wo jun 29, 2005 0:37

BTW ik begin me ook te ergeren aan mensen met silly reacties onder de 22 jr. doen net of ze er al jaren in zitten, maar weten vaak toeten noch blazen
joostkusters

Berichtdoor mantaboy » wo jun 29, 2005 8:03

Ton Van Spanje schreef:Op zich kan ik de loyaaliteit van Mantaboy voor de BHV wel waarderen. Hij gaat er voor, naast, achter, boven, onder liggen. Maar ik vraag me af of hij niet doordraaft.

Ik neem aan dat hij niet degene is die de officiële lezing van de organisatie weergeeft, omdat ik zijn naam niet tegenkom in het colofoon van zowel de BHV Expo Groep Rally als de Achtmaalse Rally Club.

Dat wil niet zeggen dat je niets doet. Om m'n rol in de BHV een beetje duidelijk te maken: Contactpersoon officials. Dus zowel de Nederlandse als de Belgische.

Daarbij heb ik de BHV hoog zitten ja. Ook ik ben ermee opgegroeid. Weliswaar nog als BAC rally waar de rally in de buurt nog steeds om bekend staat.

En Ton, je mag je mening bijstellen.... :wink:
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » wo jun 29, 2005 8:12

Over entree kan ik kort zijn. Het is misschien wel veel geld, waar je ook wat voor terug krijgt. Daarbij zoals eerder aangehaald is de sponsoring ook geen vetpot meer. Dus word er naar andere manieren gezocht om toch het plaatje rond te krijgen.

En organiseren wij een rally voor onszelf? Of voor het publiek? Weet het publiek hoeveel energie en vrije dagen in de rally worden gestoken? Zonder een enkele vergoeding. Mogen wij dan het publiek laten betalen voor het vermaak wat we bieden?

Het organiseren van dat vermaak kost namelijk ook geld. Ik betaalde voor een voorstelling in het Chasse pas geleden nog 50€ voor 2 personen. Inclusief een hapje en drankje heeft de avond me 73€ gekost. Ik was daar om 20.00 uur binnen en kon om 24.00 uur weer naar buiten. Tja dan geef ik liever 30€ voor een weekend rally uit, want dan heb ik er een heel weekend plezier van.

Edit: Typo.... :oops: :oops:
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » wo jun 29, 2005 9:15

..
Laatst bijgewerkt door SylviaVisser op wo jun 29, 2005 9:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor SylviaVisser » wo jun 29, 2005 9:15

"Over entree kan ik kort zijn. Het is misschien wel veel geld, waar je ook wat voor terug krijgt"

Ga ik toch weer even tegenin.....dit jaar valt de sprint mijn deel en als ik dan zie hoe dat weer allemaal op het laatste moment aan gepast wordt in een bulletin op internet......
Prijs uitreiking op pudium met correctie achteraf.....toe maar.......we mogen rijden maar moeten wel ff vaart maken.
Starten vanaf de service/keuring (wat als je al geweest bent?) waar je op en af voor moet betalen? (tja das nadeel van een auto met turbo, heb je een extra mannetje nodig.)

(Wat het wel leuk maakt is dat we pas na een week finishen...dat maakt veel goed. :lol: )

Maar al met al hebben we er zin in...en zijn we alvast aan het sparen om iedereen die wil komen kijken te voorzien van een kaartje :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor stefan » wo jun 29, 2005 9:17

hmmz komt Tsjoen nou nog bij de BHV dan? :roll: Op de homepage staat hij er niet bij.....

stefan 8)
stefan

Berichtdoor MartijnS » wo jun 29, 2005 9:18

Nee :!::!: Staat al een paar keer in dit topic :roll:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Super 1600 » wo jun 29, 2005 9:19

Kan er niet ergens meteen al vermeld worden dat Tsjoen niet komt, want dit is echt om gek van te worden!
Super 1600

Berichtdoor mantaboy » wo jun 29, 2005 9:33

Super 1600 schreef:Kan er niet ergens meteen al vermeld worden dat Tsjoen niet komt, want dit is echt om gek van te worden!

Vraag FV ofdat hij zijn woorden even terug neemt....

Je mag er tegenin gaan Sylvia, echter zoals gewoonlijk en vervelend reageer je weer niet op mijn vraag en maar 1 zin uit m'n reply. De rest loop je volledig aan voorbij. Reageer dan aub niet meer. Want dit begint vanaf jouw kant sterk te lijken op het aan tippen van alle negatieve zaken volgens jou visie.
mantaboy

Berichtdoor Niels2 » wo jun 29, 2005 10:19

Super 1600 schreef:Kan er niet ergens meteen al vermeld worden dat Tsjoen niet komt, want dit is echt om gek van te worden!

Nee, want hij heeft afgelopen weekend schade gereden. Veel eerder dan Maandag (toen poste MartijnS het al) gaat dus niet.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Super 1600 » wo jun 29, 2005 10:26

Laat degene die steeds vragen of hij wel of niet komt dan eerst even teruglezen in de topic. Lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch dat je eerst alles doorleest voordat je een reactie geeft.
Super 1600

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden