Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maarten schreef:Met de nieuwe proef erbij komt het totaal aantal verschillende proeven in principe op 11. Maar er wordt nog steeds gesproken over 10 proeven. Welke proef wordt geschrapt voor dit jaar?
V.w.b. deelnemers. Tsjoen wordt genoemd evenals Bijvelds. Vd Heuvel (in een bericht stond zelfs met startnummer 1). Bert Bosmans 0-rijder met BMW (M3 E30?? of iets anders?).
stefan schreef:Maarten schreef:Met de nieuwe proef erbij komt het totaal aantal verschillende proeven in principe op 11. Maar er wordt nog steeds gesproken over 10 proeven. Welke proef wordt geschrapt voor dit jaar?
V.w.b. deelnemers. Tsjoen wordt genoemd evenals Bijvelds. Vd Heuvel (in een bericht stond zelfs met startnummer 1). Bert Bosmans 0-rijder met BMW (M3 E30?? of iets anders?).
Als ik Bijvelds was, was ik nu alleen nog maar in het buitenland gaan rijden. Ik had de grote wedstrijden gepakt als ik daar het budget voor had. In Nederland valt voor hem niet veel te halen denk ik. Allen dagprijsjes. Maar Bijvelds is daar een te snelle man voor. Hij moet hogerop. Welke wedstrijden rijd v/d Heuvel in het buitenland eigenlijk? ik zie nooit een buitenlandse wedstrijd bij RRR waarin hij voorkomt....![]()
groet Stefan
Humphrey schreef:Heuvel jr. heeft Duitsland 2003 gereden en Ypres 2004!
DOEI, Humphrey
Maarten schreef:Humphrey schreef:Heuvel jr. heeft Duitsland 2003 gereden en Ypres 2004!
DOEI, Humphrey
En Martijn is toch iemand die dat wel zou moeten weten... :p
Ton Van Spanje schreef:Maarten schreef:Humphrey schreef:Heuvel jr. heeft Duitsland 2003 gereden en Ypres 2004!
DOEI, Humphrey
En Martijn is toch iemand die dat wel zou moeten weten... :p
En toch heeft Martijn gelijk
Hein schreef:Yep, zal ik........
Ik kan het niet laten. Martijn doelt op het seizoen ........ jaaaaa daar komt ie: 2005. Want daar ging de post waar hij op reageerde over.
Tuurlijk heeft Jasper in de afgelopen jaren vaker in het buitenland gereden en geloof me, Martijn weet dat echt wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten