Paradigit ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » ma jun 06, 2005 17:55

thadon schreef:
bugs schreef:
antoine schreef:Wat is de ele rally zonder regen ?!

Ik heb me weer 2 dagen goed vermaakt. We vroegens ons alleen af waarom het zo ontzettend lang duurt wanneer de kalos overschakeld? In de tijd dat de meeste schakelde naar een andere versnelling konden wij een blikje cola leeg drinken. Tevens viel ons de 'rare' manier van overschakelen van nelis op.

nou ik ben ook in de ele geweest en heb een aantal proeven gezien. Wat mij opviel is dat de rijders in de Kalos cup nog heel veel moeten leren, en inderdaad om te beginnen met de juiste versnellingen te kiezen.

Op zich is dat natuurlijk geen schande want je moet toch rijden om ervaring op te doen, alleen heb ik de indruk dat velen in die cup "het". net niet hebben.

Kunnen jullie je het eerste jaar van die Cup Focussen nog herinneren? Die hadden ook van die lange vertandingen in de bak, rechte vertanding ook nog, dat kwam me toch voorbij gieren. (geluid dan he) Het tweede jaar kwam het Focus veld al heel wat vlotter op me over. Er zal ook bij de Kalossen nog genoeg doorontwikkeld moeten worden neem ik zo aan.

Is in mijn geval ook negatief bedoelt maar vond het een beetje raar.
Foto's V
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Ruud » ma jun 06, 2005 18:16

Hallo,

Deelnemers van de afgelopen ELE mail me even voor foto's, heb van bijna elke equipe wel 1 actiefoto.

Groeten, Ruud Middel
Wie zei dat een Cinquecento een vrouwenauto was, alleen bedoelt voor de boodschapjes? :)
Ruud

Berichtdoor TvD » ma jun 06, 2005 18:29

edit:
url mag niet maar tekst met link wel? Ok, kom'tie dan:

<niet dus>

Tim
Laatst bijgewerkt door TvD op ma jun 06, 2005 18:50, in totaal 2 keer bewerkt.
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor Niels2 » ma jun 06, 2005 18:36

Welk deel van geen url's plaatsen snap je niet?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor snwbrdr » ma jun 06, 2005 18:40

Ook ik heb de eerste foto's online. Een selectie van KP 2 en 4 (Bakel), 118 foto's.
Ben het hele weekend meegeweest met Pierre en Marc (en service-team). Was een fantastisch weekend en het weer heeft goed meegewerkt aan enkele prachtfoto's.

Enjoy!
snwbrdr

Berichtdoor StevenK » ma jun 06, 2005 18:56

Nog even voor de nieuwkomers: geen links, geen urls. Het enige wat mag is in je sig een plaatje met een link naar je site en uiteraard mag je je url in je profiel invullen (wel http:// ervoor zetten, ik heb nog steeds geen tijd gehad de code aan te passen zodat 'ie daar zelf op controleert)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor TvD » ma jun 06, 2005 18:58

StevenK schreef:Nog even voor de nieuwkomers: geen links, geen urls. Het enige wat mag is in je sig een plaatje met een link naar je site en uiteraard mag je je url in je profiel invullen (wel http:// ervoor zetten, ik heb nog steeds geen tijd gehad de code aan te passen zodat 'ie daar zelf op controleert)

Duidelijk. Ik heb in het plaatje dat ik in mijn sig wil zetten wel een url staan , mag dat wel?

Tim
TvD

Berichtdoor StevenK » ma jun 06, 2005 19:00

TvD schreef:
StevenK schreef:Nog even voor de nieuwkomers: geen links, geen urls. Het enige wat mag is in je sig een plaatje met een link naar je site en uiteraard mag je je url in je profiel invullen (wel http:// ervoor zetten, ik heb nog steeds geen tijd gehad de code aan te passen zodat 'ie daar zelf op controleert)

Duidelijk. Ik heb in het plaatje dat ik in mijn sig wil zetten wel een url staan , mag dat wel?

Tim

Nope; je mag uiteraard wel foto's hier op 't forum plaatsen, maar liefst niet breder dan pak 'm 500 pixels, zodat de 1024x768 framed users ze ook nog een beetje kunnen zien.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor snwbrdr » ma jun 06, 2005 19:01

StevenK schreef:Nog even voor de nieuwkomers: geen links, geen urls. Het enige wat mag is in je sig een plaatje met een link naar je site...

Oke, sorry. :oops: Zal er voortaan op letten. :)

Zie hieronder \/ :wink:
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor John » ma jun 06, 2005 19:49

Wat blijft het toch moeilijk om stickers goed te plakken. Inmiddels zijn er al heel wat evenementen geweest om te oefenen en nog is het een zooitje. Toch zonde, sommige organisatoren besteden namelijk nogal wat geld eraan om een professionele uitstraling te hebben.

mvg John
John

Berichtdoor RoMa75 » ma jun 06, 2005 19:55

John schreef:Wat blijft het toch moeilijk om stickers goed te plakken. Inmiddels zijn er al heel wat evenementen geweest om te oefenen en nog is het een zooitje. Toch zonde, sommige organisatoren besteden namelijk nogal wat geld eraan om een professionele uitstraling te hebben.

mvg John

Dat klopt John. Alleen waren niet alle stickers aanwezig had ik begrepen. Is het trouwens voor de heren en dames van de organisatie's niet mogelijk om 1 grote sticker te maken met daarop alle verplichte reclamestickers. Heeft elke equipe om de juiste manier de stickers geplakt en is volgens mij voor iedereen ook makkelijker plakken. Als ik me niet vergis is er toch een vaste grootte aan verplichte reclame.

Gr. Roger
RoMa75

Berichtdoor John » ma jun 06, 2005 20:06

RoMa75 schreef:
John schreef:Wat blijft het toch moeilijk om stickers goed te plakken. Inmiddels zijn er al heel wat evenementen geweest om te oefenen en nog is het een zooitje. Toch zonde, sommige organisatoren besteden namelijk nogal wat geld eraan om een professionele uitstraling te hebben.

mvg John

Dat klopt John. Alleen waren niet alle stickers aanwezig had ik begrepen. Is het trouwens voor de heren en dames van de organisatie's niet mogelijk om 1 grote sticker te maken met daarop alle verplichte reclamestickers. Heeft elke equipe om de juiste manier de stickers geplakt en is volgens mij voor iedereen ook makkelijker plakken. Als ik me niet vergis is er toch een vaste grootte aan verplichte reclame.

Gr. Roger

Dan kan wel Roger, in Almere waren ook stickers met alle afkoopbare reclame reclame erop. Let wel dat dit een stuk duurder is dan de stickers die je van de spnsors krijg (die kosten namelijk niets). Maar in het kader van de rallysport op een hoger plan brengen ben ik er wel voorstander van.
John

Berichtdoor digilife » ma jun 06, 2005 21:04

Waar waren trouwens die twee zakjes met 1 metalen plaatje en 2 ringetjes voor (die in de tas bij het routeboek etc. zaten)
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma jun 06, 2005 21:05

mvg John

Er zijn altijd teams die niet op het blaadje kijken.
Maar ook de organisators maken nog steeds fouten.
Kijk maar naar de E.L.E zoals proef ekkersrijd wel intree heffen , en maar op 1 plaats waar ze iets te eten en drinken verkochten. en ook op de andere proeven het zelfde. En wat de extra reclame betreft het maakt toch niet zo veel uit als het maar in het witte vlak staat.
V.D.G Rally team

Berichtdoor antoine » ma jun 06, 2005 21:09

digilife schreef:Waar waren trouwens die twee zakjes met 1 metalen plaatje en 2 ringetjes voor (die in de tas bij het routeboek etc. zaten)

Wie uit jullie team had zo'n rare route op best 1?
We kwamen een clio tegen aan de achterkant van de proef bij de tennisvelden. En ja wij reden ook in een clio. :wink:
Afbeelding
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden