Paradigit ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » zo jun 05, 2005 17:34

Paperclip schreef:
StevenK schreef:
Paperclip schreef:Nou is mijn vraag: Is hier interresse in? Zal ik ze hier plaatsen?
Of mag dat misschien niet ofzo? :?:

Je kunt je url/website in je profiel zetten; je mag hier geen links neerzetten.

Maar ik mag toch wel foto's plaatsen hier? Want ik zie nog geen andere foto's en ik ken sites waar je geen plaatjes of foto's mag plaatsen.....

maak een MSN webspace aan voor nu, dump daar je platen op en dan kunnen we ze daar bekijken. Voor verder werk, webspace zoeken zonder reclame, mooie site bouwen en dan kunnen we daar naar toe gaan.

Foto's hier op dit forum / topic zijn niet gewenst i.v.m. grote bestanden en uploadsnelheden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Holkers » zo jun 05, 2005 17:37

ExTaxi schreef:Zo ik ook weer thuis......prachtige dag gehad en geen moment gebaald van de regen. Had er op gerekend en vond dat we dit jaar wel weer eens een regenrally mochten hebben. Superdag verder. Lekker blubberzooi.

heb jij Almere gemist dit jaar???
Doe mij maar ZON-rally's. 20 keer boeiender
Holkers

Berichtdoor MartijnS » zo jun 05, 2005 18:50

Wat is daar boeiender aan dan? Ok, regen is niet handig, maar het wordt er toch wel een stuk spectaculairder door ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor antoine » zo jun 05, 2005 19:12

Wat is de ele rally zonder regen ?!

Ik heb me weer 2 dagen goed vermaakt. We vroegens ons alleen af waarom het zo ontzettend lang duurt wanneer de kalos overschakeld? In de tijd dat de meeste schakelde naar een andere versnelling konden wij een blikje cola leeg drinken. Tevens viel ons de 'rare' manier van overschakelen van nelis op.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Paperclip » zo jun 05, 2005 20:08

Okey, hier kun je mijn foto's van dit weekend vinden:

Foto's

Er staan foto's van gister (Oirschot 1 en Best) en van vandaag (Prijsuitreiking) maar dat wijst zichzelf wel als je de link volgt.....

Robbert
Paperclip

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 05, 2005 21:40

MartijnS schreef:Wat is daar boeiender aan dan? Ok, regen is niet handig, maar het wordt er toch wel een stuk spectaculairder door ;)

Dat bedoel ik dus. Meer spektakel en dus ook gavere foto's, ondanks het gemis van zonlicht. Zonder regen een STUK minder driften en wegspattend blubber.

Nee geef mij maar zo nu en dan een regenrally......maar inderdaad Maarten, je moet het niet elke rally zo hebben of zo erg als bij de ZZR vorig jaar.
ExTaxi

Berichtdoor Holkers » zo jun 05, 2005 21:48

Je camera vol water, beeldschermen die niet meer werken, lenzen die gecondenseerd raken......
Holkers

Berichtdoor MartijnS » zo jun 05, 2005 22:23

Holkers schreef:Je camera vol water, beeldschermen die niet meer werken, lenzen die gecondenseerd raken......

:lol: Hehe..ja..zoals je hebt gezien weet ik daar alles van ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor bugs » ma jun 06, 2005 7:53

antoine schreef:Wat is de ele rally zonder regen ?!

Ik heb me weer 2 dagen goed vermaakt. We vroegens ons alleen af waarom het zo ontzettend lang duurt wanneer de kalos overschakeld? In de tijd dat de meeste schakelde naar een andere versnelling konden wij een blikje cola leeg drinken. Tevens viel ons de 'rare' manier van overschakelen van nelis op.

nou ik ben ook in de ele geweest en heb een aantal proeven gezien. Wat mij opviel is dat de rijders in de Kalos cup nog heel veel moeten leren, en inderdaad om te beginnen met de juiste versnellingen te kiezen.

Op zich is dat natuurlijk geen schande want je moet toch rijden om ervaring op te doen, alleen heb ik de indruk dat velen in die cup "het". net niet hebben.
bugs

Berichtdoor thadon » ma jun 06, 2005 9:32

bugs schreef:
antoine schreef:Wat is de ele rally zonder regen ?!

nou ik ben ook in de ele geweest en heb een aantal proeven gezien. Wat mij opviel is dat de rijders in de Kalos cup nog heel veel moeten leren, en inderdaad om te beginnen met de juiste versnellingen te kiezen.

Op zich is dat natuurlijk geen schande want je moet toch rijden om ervaring op te doen, alleen heb ik de indruk dat velen in die cup "het". net niet hebben.

Kunnen jullie je het eerste jaar van die Cup Focussen nog herinneren? Die hadden ook van die lange vertandingen in de bak, rechte vertanding ook nog, dat kwam me toch voorbij gieren. (geluid dan he) Het tweede jaar kwam het Focus veld al heel wat vlotter op me over. Er zal ook bij de Kalossen nog genoeg doorontwikkeld moeten worden neem ik zo aan.
thadon

Nieuws

Berichtdoor Humphrey » ma jun 06, 2005 9:47

Toch mooi, uitslagen 1e en 2e dag stonden op NOS Teletekst.
Verder mooi persbericht in de Sp!ts.

Erik Wevers heeft zich een Manta nekmatje aangemeten zie ik?
Of probeert het kapsel van Carlos Sainz uit? :)

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: Nieuws

Berichtdoor Wolter » ma jun 06, 2005 9:54

Humphrey schreef:Toch mooi, uitslagen 1e en 2e dag stonden op NOS Teletekst.
Verder mooi persbericht in de Sp!ts.

Erik Wevers heeft zich een Manta nekmatje aangemeten zie ik?
Of probeert het kapsel van Carlos Sainz uit? :)

DOEI, Humphrey

Dat werd ook al gezegd hier op het forum tijdje geleden bij één van de eerste rally's dit jaar... En dan heb je dus rallyreport (2e van het seizoen) ook niet gezien waar hij te gast was.... beter opletten he!:wink: Hij zit er trouwens volgende week weer, omdat hij winnaar ELE is.
Wolter

Berichtdoor Humphrey » ma jun 06, 2005 10:20

:(

:(

Ik zie Rallyreport nooit... geen kabel TV...
Alleen laatst de aflevering met Doctor gezien, opgenomen door één van zijn werknemers.
Ben ik nu zielig?

Iets anders:
Het nummerbord ín de kofferbak van Bijvelds, de HD-PB-2005, is dat een eerbetoon aan de wagen van afgelopen Luxemburg en daarmee aan Piet?

DOEI, Humphrey
Laatst bijgewerkt door Humphrey op ma jun 06, 2005 10:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Humphrey

Berichtdoor biesheuvel » ma jun 06, 2005 10:20

Wij hebben ook erg goed vermaakt.

Voor de meeste Kalos rijders de 1ste rally.

Op 1 na Allemaal de finish bereikt.

Organisatie bedankt uiteraard voor het weekend.

Groet

Antoine
biesheuvel

Berichtdoor Paperclip » ma jun 06, 2005 11:24

En toch vind ik het jammer dat er geen groter rand-programma omheen zit.

Ik bedoel, gister bij de Prijsuitreiking in Helmond, was het evenals vorig jaar niet erg druk, al was het -gezien het weer- ook niet zo stil.
Er was een stand van Paradigit, en wat autodealers, maar die waren al aan het opruimen zodra de prijsuitreiking begon, en DAT vind ik dan een beetje jammer. Zo zag ik de Toyota Supra uit The Fast and The Furious nog heel toevallig, omdat een van ons heel even achterom keek. Nog geen tien minuten later stond ie op een bergingswagen en reden ze ermee weg.
Afbeelding

Dat soort dingen mogen ze van mij best even door laten lopen tot een uur of 5, of zet er een paar andere activiteiten voor die middag bij ofzo.
Kost misschien iets meer, maar dan hebben de sponsors ook een bredere doelgroep die ze kunnen 'vangen'.

En natuurlijk moet de organisatie zich vooral bezig houden met de rally! Maar een beetje meer promotie en wat extra activiteiten mogen van mij best hoor!

Ondanks dat was het een superweekend, of had ik dat al gezegd?
Paperclip

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden