Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:okej, al meer nieuws? hier is het erg regenachtig(rondom hengelo) en bij de ELE?
groet Stefan
Wolter schreef:Erik Wevers dus eerste, met 32 seconden voorsprong op Jasper. vd. Heuvel. Dit zou hij moeten kunnen winnen en punten binnen kunnen halen... of gebeurd het hetzelfde als in de BHV vorig jaar? Ook toen het nat was... De wedstrijd is nog niet gereden... we zullen zien. Zoals ik het me hier nu thuis voorstel is er zeker een hele leuke openingsfase geweest.
V.D.G Rally team schreef:Wolter schreef:Erik Wevers dus eerste, met 32 seconden voorsprong op Jasper. vd. Heuvel. Dit zou hij moeten kunnen winnen en punten binnen kunnen halen... of gebeurd het hetzelfde als in de BHV vorig jaar? Ook toen het nat was... De wedstrijd is nog niet gereden... we zullen zien. Zoals ik het me hier nu thuis voorstel is er zeker een hele leuke openingsfase geweest.
Wevers moet ook eerst de finich halen. Van wat ik hoorde in de service liep de auto v.d week ook niet optimaal.
Linda P schreef:Zo ben net terug uit Helmond en het was echt super.
Bijvelds had op kp3 een verkeersbord onder de auto gehad geloof ik. Er kwam in ieder geval rook van rechtsvoor vandaan.
Ondanks dat het af en toe flink regende heb ik het super gehad![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten