Hoe gaat het verder met de voorbereidingen Niels? Loopt alles volgens plan?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Doctor Cinquecento schreef:Ik begrijp natuurlijk ook wel dat de regelementen moeten worden nageleefd, ze zijn er tenslotte niet voor niets.
Het is alleen wel uiterst pijnlijk dat na zoveel inspanningen de wagen toch nog in de garage moet blijven staan. Met wat coulance is zoiets snel opgelost. Helaas is het fenomeen coulance geheel uit de rallysport verdwenen. Jammer, maar het zij zo.
Doctor Cinquecento schreef:Ik begrijp natuurlijk ook wel dat de regelementen moeten worden nageleefd, ze zijn er tenslotte niet voor niets.
Het is alleen wel uiterst pijnlijk dat na zoveel inspanningen de wagen toch nog in de garage moet blijven staan. Met wat coulance is zoiets snel opgelost. Helaas is het fenomeen coulance geheel uit de rallysport verdwenen. Jammer, maar het zij zo.
maar het kan toch niet zo zijn dat wat gisteren nog veilig was het vandaag plotseling niet meer is?
Doctor Cinquecento schreef:Natuurlijk staat veiligheid voorop in de autosport, maar het kan toch niet zo zijn dat wat gisteren nog veilig was het vandaag plotseling niet meer is?
We rijden tenslotte niet met een subaru impreza of corolla WRC waar de snelheden op sommige proeven meer dan 80 Kmh per uur hoger liggen. In zo'n geval begrijp ik wel dat uitzonderingen niet op z'n plaats zijn.
jeroenski schreef:gefeliciteerd met jullie hoofdsponsor.
als het zo blijft gaan we de groep a algemeen winnen
de startlijst begint ook al een leuke vorm te krijgen.
veel succes met de organisatie.
gr jeroenski
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten