Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:Het duurt nog maar zes weken voor de, in KP kilometers, grootste (en overigens imho ook de mooiste wedstrijd, hoewel er ongetwijfeld zullen zijn die de industrieterreinproeven niet leuk vinden) wedstrijd van Nederland weer aan de beurt is.
Ik heb nog niet veel over de wedstrijd kunnen vinden, maar op flyingfinish valt te lezen dat Belgische deelnemers maar 195 euro inschrijfgeld hoeven te betalen.
Iemand al verdere info over deze wedstrijd ?
StevenK schreef:Het duurt nog maar zes weken voor de, in KP kilometers, grootste (en overigens imho ook de mooiste wedstrijd, hoewel er ongetwijfeld zullen zijn die de industrieterreinproeven niet leuk vinden) wedstrijd van Nederland weer aan de beurt is.
Ik heb nog niet veel over de wedstrijd kunnen vinden, maar op flyingfinish valt te lezen dat Belgische deelnemers maar 195 euro inschrijfgeld hoeven te betalen.
Iemand al verdere info over deze wedstrijd ?
nkroeze schreef:Buitenlanders krijgen altijd korting Peter!
antoine schreef:Hoezo ??? Veldhoven is toch belgie?![]()
Ruud schreef:antoine schreef:Hoezo ??? Veldhoven is toch belgie?![]()
Als Veldhoven in België ligt, dan moet Bergeijk diep in de Ardennen liggen! Zonder gekheid, Veldhoven ligt net onder Eindhoven. Misschien bekend van het Koningshof, ELE.
Groeten uit Veldhoven, Ruud
Ruud schreef:antoine schreef:Hoezo ??? Veldhoven is toch belgie?![]()
Als Veldhoven in België ligt, dan moet Bergeijk diep in de Ardennen liggen! Zonder gekheid, Veldhoven ligt net onder Eindhoven. Misschien bekend van het Koningshof, ELE.
Groeten uit Veldhoven, Ruud
Ps: Antoine, je mag de link op jou website naar mijn oude site wel verwijderen hoor, die is al lange tijd niet meer online.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten