Rallye Sulingerland 20/21 mei 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor henk 400rr » zo mei 22, 2005 22:41

vloedgraven schreef:
henk 400rr schreef:
Ik wens Gerrit veel sterkte, ik weet helaas hoe het voelt...

Hoe wat voelt? Gerrit is een bekende van me en ben wel benieuwd wat er zoal gebeurd is? Dat mag ook via een privé bericht als dat wenselijk is.
hallo hier een bericht van bert vloedgraven. mijn broer licht nog in het ziekenhuis met pijn in zijn rug. morgen gaan mijn vader en nijn schoonzus naar het ziekenhuis in duitsland.

Oei, alweer dus. Ik wens hem veel sterkte en beterschap toe. Hopelijk komt hij er vlot bovenop, ook sterkte richting Ans en dat hij vlot weer thuis mag zijn.
henk 400rr

Berichtdoor David Westenbrink » ma mei 23, 2005 7:53

Hallo,

Ja dat was ffkes een behoorlijk harde klap. Het was bij het uitaccelereren van een lange linkerbocht. Ik schakel van 3 naar 4, toen kwam een lichte flauw rechts gevolgd door een links2 ofzo. Ik stuur naar rechts, nog vóór de flauwrechts 'gebeurd' er iets en de auto maakt een minimale beweging naar links. Ik stuur maar er gebeurd niets. De auto komt in de berm en zakt verder naar links vol op de boom. Ik heb de rem niet aangeraakt.

Ik ben direct uit de auto geklommen en gaan liggen met hevige rugpijn. Gerrit had ook hevige pijn in z'n rug en had moeite met bewegen.

Ik ben ervan afgekomen met slechts een stijve nek en rug. Gerrit had het helaas iets erger.

Als het zover is heb ik wel onboard beelden.
David Westenbrink

Berichtdoor mantaboy » ma mei 23, 2005 8:33

Dat is niet zo mooi David. Beterschap aan jullie beiden!

Houd je wel je nek goed in de gaten? Wees voorlopig even voorzichtig met je nek en rug. Ik weet wat je er aan over kan houden.
mantaboy

Berichtdoor John Raven » ma mei 23, 2005 10:32

ExTaxi schreef:Kijk, dat moet een goed gevoel geven voor Hans. Natuurlijk een van zijn favoriete rally's waar hij al wat ervaring heeft, maar nu ook met de IV goed geëindigd. John vertel eens......hoe was het?

Was weer leuk om na een jaar weer eens een rally te rijden en zeker in zo'n brute auto.
Helaas zat het weer - voor ons - niet mee en was het wat te glad voor de IV, maar ik denk dat we het naar omstandigheden heel goed hebben gedaan. We zijn er dus nu ook achter dat er aan het onderstel nog veel moet gebeuren. In droog weer op asfalt is hij goed. Nat en glad vindt hij nog niet erg leuk!
We hebben alleen Mouffang weer wat te dichtbij laten komen, maar door de snelste tijd (de tijd van Mouffang heeft gekregen klopt niet, hij was daar 10 seconden langzamer dan ons, maar dat maakte nu niets meer uit) op de laatste proef konden we de 2e plaats niet meer kwijtraken. De Mitsu die gewonnen heeft was nu gewoon te snel voor ons, want in deze omstandigheden had je gewoon een 4x4 nodig. Als het droog was geweest dan.... (maar ja, als is altijd als...).

gr. John
John Raven

Berichtdoor vloedgraven » ma mei 23, 2005 23:42

David Westenbrink schreef:Hallo,

Ja dat was ffkes een behoorlijk harde klap. Het was bij het uitaccelereren van een lange linkerbocht. Ik schakel van 3 naar 4, toen kwam een lichte flauw rechts gevolgd door een links2 ofzo. Ik stuur naar rechts, nog vóór de flauwrechts 'gebeurd' er iets en de auto maakt een minimale beweging naar links. Ik stuur maar er gebeurd niets. De auto komt in de berm en zakt verder naar links vol op de boom. Ik heb de rem niet aangeraakt.

Ik ben direct uit de auto geklommen en gaan liggen met hevige rugpijn. Gerrit had ook hevige pijn in z'n rug en had moeite met bewegen.

Ik ben ervan afgekomen met slechts een stijve nek en rug. Gerrit had het helaas iets erger.

Als het zover is heb ik wel onboard beelden.
hallo met bert ik heb mijn broer vandaag aan de telefoon gehad zijn rug was gekroken maar dat klinkt erger dan het is.hij moet nog even plat liggen. een week. hij klonk positief het kwam alemaal wel weer goed zij die.ik wens hem sterkte.
vloedgraven

Berichtdoor mafiabaas101 » di mei 24, 2005 6:31

het klinkt erg!

Sterkte!
mafiabaas101

Berichtdoor henk 400rr » di mei 24, 2005 19:18

Zeker als "gekroken" staat voor "gebroken" :shock:

Dan is dat ook wel een beste klapper geweest.
henk 400rr

Berichtdoor Berto » wo mei 25, 2005 10:45

Vanmorgen andere broer van Gerrit gesproken (Jan)
Hij mag vrijdag weer naar huis.

Beterschap.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Ongeluk in Sulingen

Berichtdoor G Vloedgraven » di mei 31, 2005 20:49

Hallo iedereen.

Nog bedankt voor jullie meedeleven. Ik ben inderdaad sinds vrjdag weer thuis. Dit wil niet zeggen dat ik weer van mijn bed af kan. Daar zit ik nog zeker 30 dagen aan vast. Mijn rug is echt gebroken en het herstel van een breuk duurt nu eenmaal 6 weken. Tot dit tijd kan ik dus niets anders dan op mijn rug liggen. Daarna hoop ik dat alles weer goed komt. Rally rijden zit er voormij echter niet meer in.

Gerrit Vloedgraven
G Vloedgraven

Berichtdoor Hein » di mei 31, 2005 20:55

Heel veel Beterschap Gerrit.

En succes met je herstel. Jammer dat je niet meer in een Rallyauto kunt stappen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor nkroeze » di mei 31, 2005 21:24

Ik had het ook al via David gedaan, maar ontzettend veel sterkte Gerrit!
nkroeze

Berichtdoor Maple » di mei 31, 2005 22:46

Ja Gerrit,

heel veel sterkte!

Ik hoop dat je als toeschouwer (of op een andere manier) nog veel plezier mag beleven aan de rallysport
Maple

Berichtdoor G Vloedgraven » vr jun 03, 2005 9:06

Ik ben zeker niet weg bij de rallysport. Mijn jongste broer rijdt mee in Carlos cup dus die kan wel wat steun gebruiken.

Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
G Vloedgraven

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden