solberg the best schreef:De inschrijflijst tot nu toe voor de ele staat op de site van de ele
Volgens mij wordt dit in 2 posts hierboven ook al vermeld, beetje beter lezen....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Subaru Rullezzz!!! schreef:solberg the best schreef:De inschrijflijst tot nu toe voor de ele staat op de site van de ele
Volgens mij wordt dit in 2 posts hierboven ook al vermeld, beetje beter lezen....
StevenK schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:solberg the best schreef:De inschrijflijst tot nu toe voor de ele staat op de site van de ele
Nee, Solberg vond 't nodig hier de hele lijst neer te zetten en die heb ik weer weggehaald.
Subaru Rullezzz!!! schreef:StevenK schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:solberg the best schreef:De inschrijflijst tot nu toe voor de ele staat op de site van de ele
Nee, Solberg vond 't nodig hier de hele lijst neer te zetten en die heb ik weer weggehaald.
Aha, ik zag ook geen edit staan van de admin of van jou....
StevenK schreef:Ik vind 't een super startlijst.
Holkers schreef:Jaap Sinke schreef:Pierre Brouwer schreef:Corne schreef:ik denk dat deze wedstrijd toch de meeste nederlandse toppers aantrekt van allemaal, ik denk hier aan:
vd heuvel
de winkel
wevers
bijvelds
van hoof
vd berg
vd Heuvel niet
vd Heuvel wel
wel, niet, wel, niet....![]()
![]()
laten we de startlijst maar afwachten he
rallydre schreef:Regenen, alsjeblieft niet! Een beetje is leuk maar niet de hele dag.
antoine schreef:Ik heb nog maar weinig ele rally's meegemaakt waarbij geen regen is gevallen. Dus dit jaar zal het ook wel weer gaan regenen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten